3608
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

739 Inlägg
24 november 2010
JEhlin skrev:
vofloo skrev:
JEhlin skrev:

vet kanske en, begär du för den ? smile

jag la ut den för 4500kr den har gått ca 27~ turbon är de inga glapp i axielt måste få bort den då jag inte ha någon stanns att ha den :p

ska höra med han så återkommer jag smile

jadå gör du det smile  han kan ju annars maila eller  ringa smile annonsen ligger ute här på garaget

1 174 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
ekelund88 skrev:
Ekan_1 skrev:
-Blomman- skrev:
Om snön håller i sig tills imon kväll så kan vi ju samlas ett gäng på statoil kl 20 för dom som är sugna.. big_smile Har varit ute hela kvällen idag, lika kul som vanligt.. Lite synd bara att man inte såg så många andra ute..

bara de inte blir för mkt buskörning av det hela, jag själv tycker om att ha lite avstånd när jag sladdar tongue
blir till att byta till dubbdäck nu, odubbat är värdelöst!

buskörning e the shit vi ska väl inte köra på ett led ?

Klart vi ska köra på led.. Reglerna lyder max 2meter mellan bilarna och fullt rattutslag i svängarna... tongue

"If you're in control, you're not going fast enough"

glad
493 Inlägg
24 november 2010
ekelund88 skrev:
Ekan_1 skrev:
-Blomman- skrev:
Om snön håller i sig tills imon kväll så kan vi ju samlas ett gäng på statoil kl 20 för dom som är sugna.. big_smile Har varit ute hela kvällen idag, lika kul som vanligt.. Lite synd bara att man inte såg så många andra ute..

bara de inte blir för mkt buskörning av det hela, jag själv tycker om att ha lite avstånd när jag sladdar tongue

inte så jag menar, men är inte sugen på att få en 740 Gl i sidan bara tongue

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

Exporterad Colombian
812 Inlägg
24 november 2010
Andra måste ha odubbat för att d ska släppa ordentligt tongue Tycker d va lite korta avstånd den 22/12 förra året, men d blir lätt så Ekan, du får väl släppa förbi alla fartdårar smile

2 656 Inlägg
24 november 2010
-Blomman- skrev:
ekelund88 skrev:
Ekan_1 skrev:

Klart vi ska köra på led.. Reglerna lyder max 2meter mellan bilarna och fullt rattutslag i svängarna... tongue

MUMMA big_smile

glad
493 Inlägg
24 november 2010
malaguti_fabbe skrev:
Andra måste ha odubbat för att d ska släppa ordentligt tongue Tycker d va lite korta avstånd den 22/12 förra året, men d blir lätt så Ekan, du får väl släppa förbi alla fartdårar smile

japp, jag är inte den mest rutinerade på att sladda eller på plåtslageri så jag är rätt lugn av mig xD

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

739 Inlägg
24 november 2010
ekelund88 skrev:
vofloo skrev:
fna va de snöar här i ljungby big_smilebig_smilebig_smile skit kul ingen som vet någon som är sugen på en 940ft motor? smile

snöar då inte i halmstad

haha fint ska dra o tanka bilen sen dra mig ut o leka lite big_smile sladda lite med volvon innan man säljer den o köpa vr6a smile

1 174 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
Är det bara jag eller har dom saltat typ ALLA roliga vägar/industri områden??? Vi kan ju ses på statiol runt kl. 20 så får vi lista ut någon skön väg att köra på.. Förslag någon??

"If you're in control, you're not going fast enough"

glad
493 Inlägg
24 november 2010
vofloo skrev:
ekelund88 skrev:
vofloo skrev:
fna va de snöar här i ljungby big_smilebig_smilebig_smile skit kul ingen som vet någon som är sugen på en 940ft motor? smile

snöar då inte i halmstad

haha fint ska dra o tanka bilen sen dra mig ut o leka lite big_smile sladda lite med volvon innan man säljer den o köpa vr6a smile

Vr6a yikes? rätt lätt att köpa en skrothög när man ska köpa sådan! tänkte bara säga det smile

-Blomman- skrev:
Är det bara jag eller har dom saltat typ ALLA roliga vägar/industri områden??? Vi kan ju ses på statiol runt kl. 20 så får vi lista ut någon skön väg att köra på.. Förslag någon??

jotack, glädjedödare är dom.
kidnappa saltbilsförarna?

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

739 Inlägg
24 november 2010
Ekan_1 skrev:
vofloo skrev:
ekelund88 skrev:

snöar då inte i halmstad

Vr6a yikes? rätt lätt att köpa en skrothög när man ska köpa sådan! tänkte bara säga det smile

-Blomman- skrev:

jotack, glädjedödare är dom.
kidnappa saltbilsförarna?

haha du menar att volvo är skot? :p bra vinter pulka men annars föredra jag vw/bmw big_smile

106 Inlägg
25 november 2010
De verkar som att de kan bli en redig trevlig helg smile...

BTW.. Vem är den personen som kör med en röd rostig Skoda ? (stod och skrev upp något, när den personen stod bakom bilarna)... någon som känner sig skyldig eller vet vem detta är (inte första gången jag sätt den bilen)?
Känns lite suspekt.. XD

Btw. ska ut i kväll å köra lite...!
Senast redigerat av Sebbew__ (25 november 2010)

2 656 Inlägg
25 november 2010
Sebbew__ skrev:
De verkar som att de kan bli en redig trevlig helg smile...

BTW.. Vem är den personen som kör med en röd rostig Skoda ? (stod och skrev upp något, när den personen stod bakom bilarna)... någon som känner sig skyldig eller vet vem detta är (inte första gången jag sätt den bilen)?
Känns lite suspekt.. XD

Btw. ska ut i kväll å köra lite...!

färgblind ? den som stog vid statoil va blå

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
25 november 2010
för mycket hb för någon smile

~Andy~

106 Inlägg
26 november 2010
Haha.. menar den som stod bakom alla, hade ju lyse på han. och då var den röd i alla fall yikes

2 656 Inlägg
26 november 2010
Sebbew__ skrev:
Haha.. menar den som stod bakom alla, hade ju lyse på han. och då var den röd i alla fall yikes

han som stog ivägen när du sladda den va blå wink

106 Inlägg
26 november 2010
Aja.. då såg jag i syne då ^^...

2 656 Inlägg
26 november 2010
Elda skrev:
Sebbe ser rött lol

HAHAHAH japp :p

glad
493 Inlägg
26 november 2010
vofloo skrev:
haha du menar att volvo är skot? :p bra vinter pulka men annars föredra jag vw/bmw big_smile

Nä menar att de flesta VR6or är skrot tongue varenda Vr6a jag kört har varit helt kass i lådan tongue tyvärr.

igår var det fint sladdväder smile

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

2 656 Inlägg
26 november 2010
Ekan_1 skrev:
vofloo skrev:

Nä menar att de flesta VR6or är skrot tongue varenda Vr6a jag kört har varit helt kass i lådan tongue tyvärr.

ingen vr6 jag kört har varit kass i lådan smile men där emot var ända bmw jag ägt har de varit nått fel på :p

så allt handlar nog om va man får för bil smile

glad
493 Inlägg
26 november 2010
ekelund88 skrev:
Ekan_1 skrev:
vofloo skrev:

ingen vr6 jag kört har varit kass i lådan smile men där emot var ända bmw jag ägt har de varit nått fel på :p

så allt handlar nog om va man får för bil smile

sant sant!
och prisklass!

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

Sök