Både och, för oss som bara har "vanliga" vinterdäck får man ju ge sig ut snabbt, isdäcken gör sånna jävla spår och river upp isen, i slutet förra året var det ingen ens kul att köra på banan längre. Man få väl ploga ny kanske
Både och, för oss som bara har "vanliga" vinterdäck får man ju ge sig ut snabbt, isdäcken gör sånna jävla spår och river upp isen, i slutet förra året var det ingen ens kul att köra på banan längre. Man få väl ploga ny kanske
när vi körde utanför fegen förra vintern så hade alla isdäck utom jag, hade nya vanliga dubbdäck, efter att dem hade kört och rivit i isen i 1 timme så hade jag grymt mycket bättre grepp, det va sjuk skillnad. och dem med isdäck hade inte lika bra grepp längre dock är det jobbigt när det blir rodel bana av det..
när vi körde utanför fegen förra vintern så hade alla isdäck utom jag, hade nya vanliga dubbdäck, efter att dem hade kört och rivit i isen i 1 timme så hade jag grymt mycket bättre grepp, det va sjuk skillnad. och dem med isdäck hade inte lika bra grepp längre dock är det jobbigt när det blir rodel bana av det..
Palla rondell körning Oskar Det är ju inga skills.. Måste vara en bra bana som man kan köra förbi och visa vem som är kung
Hehe, ja, hört många fina historier om den sjön, men aldrig vart där förän ida Blir nog ordning på d där, ska ju bli plus på torsda o snö en hel del Kanske slätar ut d lite Vilka veckor va d då? o vad körde du? Långt kvar till mars än ju
Hehe, ja, hört många fina historier om den sjön, men aldrig vart där förän ida Blir nog ordning på d där, ska ju bli plus på torsda o snö en hel del Kanske slätar ut d lite Vilka veckor va d då? o vad körde du? Långt kvar till mars än ju
Japp Okej okej får hoppas att det fixar sig. Det måste varit i feb-mars nångång Vet inte exakta veckor. Jag körde en extremt nice Volvo 240 som nästan var ferrari röd.. Om man bortser från lite mossa och rost då Gick utavbara helvete, körde förbi både 4hjulsdrivna BMW bilar och annat
Ok, ännu en volvo som fick sätta livet till xD ok, d va ju rätt sent då ju måste vart en pigg snurra i den
Haha japp den hade 8a 2or eller vad det nu var, en kompis försökte besiktiga den men den hade bara gått 20000 mil!! Dock rosten som äter upp bilarna.. Ojaaa.. var nog säkert 80 hk kvar av de originala 116 eller vad det är Men det räckte för att spöa de flesta utan isdäck Man behöver bara skicklighet! haha
Nej det har han inte, denna bil har gått i arv Japp håller med! Tror inte min Honda med 200 kusar hade kört snabbare runt den banan.. och det hade garanterat inte varit lika kul iaf. Framhjuls drivet suger på vintern