Nån som vet om det är plogat nån bana på Fegensjön och vart i såfall?
Det är 2st plogade banor på oxhultasjön nedanför laholm.. Va där och körde ett gäng idag.. Till och med jag testade att köra lite, gick mycket bättre än jag trodde med gipsat ben..
Måste ner en sväng dit imon då, hoppas att inte banorna blåst igen.
Måste bara dela med mig av en grej som skedde i lördagskväll, en E30 Touring med 6a körde förbi mig inne vid Stationen Helt odämpad var den med, så gick en ryyysning av välbehag genom kroppen
ps. det är sånt här som får en idiotförklarad va? eller förstår ni mig?.ds
Måste bara dela med mig av en grej som skedde i lördagskväll, en E30 Touring med 6a körde förbi mig inne vid Stationen Helt odämpad var den med, så gick en ryyysning av välbehag genom kroppen
ps. det är sånt här som får en idiotförklarad va? eller förstår ni mig?.ds
inte för att vara sån men denna tråden handlar väl om träffar och det där omkring? inte om en gammel bmw utan ljuddämpare ? känns om det är lite off topic fabbe
inte för att vara sån men denna tråden handlar väl om träffar och det där omkring? inte om en gammel bmw utan ljuddämpare ? känns om det är lite off topic fabbe
Känns lite så ja...
Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
Jag förstår att det är hårt när man kör knackig gammal diesel tröska
vad har det med o göra vilken bil jag kör? men den som inte tycker att det är offtopic med en bmw med raka rör på slottan en lördag kväll eller va det va, när denna tråden handlar om bilträffar mm..
vad har det med o göra vilken bil jag kör? men den som inte tycker att det är offtopic med en bmw med raka rör på slottan en lördag kväll eller va det va, när denna tråden handlar om bilträffar mm..
har jag fel?
Eller har en Saab ståendes i garaget tycker inte heller de är så passande med Massa annat än träffar å sådant
Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
har jag fel?
Eller har en Saab ståendes i garaget tycker inte heller de är så passande med Massa annat än träffar å sådant
ja han kan ju inte ha det lätt. när det är ett forum så får man faktiskt hålla sig till vad forumet handlar om, det är min åsikt och säkert många andras med!
detta är kopierat från reglerna till forumet, det finns kanske folk som borde läsa igenom reglerna innan dem skriver här..
13§ Vett och etikett
* Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
Jaja lugna dig nu Lindgren Visst man får inte chatta eller liknande men vi kan inte vara hur hårda som helst heller. Men visst, huvuddelen av vad som skrivs bör ju handla om träffar mm.
detta är kopierat från reglerna till forumet, det finns kanske folk som borde läsa igenom reglerna innan dem skriver här..
13§ Vett och etikett
* Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
Jaja lugna dig nu Lindgren Visst man får inte chatta eller liknande men vi kan inte vara hur hårda som helst heller. Men visst, huvuddelen av vad som skrivs bör ju handla om träffar mm.
ja det är min åsikt med, är ganska mycket off topic annars här..