3537
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

87 Inlägg
19 januari 2011
S_Henjer skrev:
Tycker ni inte de är nog snackat om skit. Alla fattar nog vad som gäller nu...

onödigt inlägg när en moderator redan har förklarat läget, från o med nu handlar det om träffar här.

Punkt slut.

19 januari 2011
Någon som är sugen på en träff på fredagkväll? Bara lite umgänge, tjöt mm. tongue

2 656 Inlägg
2 februari 2011
blir det någon caravan upp till elmia iår?

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
2 februari 2011
ekelund88 skrev:

det hoppas jag.. tongue

~Andy~

3 187 Inlägg
2 februari 2011
ekelund88 skrev:

jag kommer troligtvis köra från halmstad.

2 656 Inlägg
2 februari 2011
volvoandy90 skrev:
ekelund88 skrev:

det hoppas jag.. tongue

vi kommer få dra ihop ett gäng kanske :p

2 februari 2011
Helt klart, jag körde med ett gäng härifrån förra året. Hakade på ett större gäng lite närmare Jönköping, finns någon video på youtube tror jag. Blev idiotkörning men rätt kul ändå.

1 163 Inlägg
2 februari 2011
Andreas_TypeR skrev:
Helt klart, jag körde med ett gäng härifrån förra året. Hakade på ett större gäng lite närmare Jönköping, finns någon video på youtube tror jag. Blev idiotkörning men rätt kul ändå.

Åkte med i det ledet tongue i slutet var det ju bara omkörning typ.. haha tongue dumt men vafan gör man ^^

~Andy~

2 februari 2011
volvoandy90 skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Åkte med i det ledet tongue i slutet var det ju bara omkörning typ.. haha tongue dumt men vafan gör man ^^

Haha jaa precis, Hondan fick slita jävel mot M3 or och Focus rs mm. Fan inte kul wink När mätarn tickade förbi 200 sket jag i det, alltför rädd för poliser mm. Tycker det är roligare med att kunna ta det lugnt med ett fräscht gäng bilar smile
Senast redigerat av Andreas_TypeR (2 februari 2011)

2 656 Inlägg
2 februari 2011
volvoandy90 skrev:
Andreas_TypeR skrev:

men du kom la inte ända fram big_smile

1 163 Inlägg
2 februari 2011
ekelund88 skrev:
volvoandy90 skrev:
Andreas_TypeR skrev:

men du kom la inte ända fram big_smile

det var förr förra året big_smile åkte i en vit bmw cabbe senaste gången och då tog vi oss hela vägen.. big_smile Iår blir det väl till att åka volvon upp ifall man får den igenom besiktningen.. haha tongue

~Andy~

1 150 Inlägg
19 februari 2011
malaguti_fabbe skrev:
Åkte på en skitfin is idag wink

mhm

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

847 Inlägg
19 februari 2011
malaguti_fabbe skrev:
Åkte på en skitfin is idag wink

Den sjön du skulle till ligger ens inte i Halmstad så skriv det i Falkenbergstråden istället.

Exporterad Colombian
812 Inlägg
One touch on the brake is a sign of fear
151 Inlägg
19 februari 2011
malaguti_fabbe skrev:
Muntra toner här idag smile Första gången jag gör det, så ursäkta min upphetsning wink

Tänk på alla ord du väljer för det är halmstadborna som läser......

"One touch on the brake is a sign of fear"

3 187 Inlägg
19 februari 2011
Joyride skrev:
malaguti_fabbe skrev:
Muntra toner här idag smile Första gången jag gör det, så ursäkta min upphetsning wink

Tänk på alla ord du väljer för det är halmstadborna som läser......

nödvändig kommentar...

Exporterad Colombian
812 Inlägg
19 februari 2011
Syftade på att det vär HÄR på forumet, att det är glada miner runt om i halmstad tvivlar jag inte på wink Ska du med imån Joyride?

One touch on the brake is a sign of fear
151 Inlägg
19 februari 2011
malaguti_fabbe skrev:
Syftade på att det vär HÄR på forumet, att det är glada miner runt om i halmstad tvivlar jag inte på wink Ska du med imån Joyride?

Ja jag är sugen! jag mailar mitt nummer så kan vi skicka sms

"One touch on the brake is a sign of fear"

Sök