2833
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

One touch on the brake is a sign of fear
151 Inlägg
6 mars 2011
malaguti_fabbe skrev:
Jo, det jag menar smile Nepp, Flygstaden (...eller jo, fast fanns inga parkeringar) Körde 8 mil på eftermiddan idag, dissad av alla vänner så fick undehålla mig själv bakom ratten istället big_smile

Jag hänger gärna på nästa gång! säg bara till så drar vi ut å cruisar.

Kanske till helgen?

"One touch on the brake is a sign of fear"

1 150 Inlägg
6 mars 2011
Har lite planer på en träff i mitten av April.. Med info kommer i en tråd gällande träffen..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

9 Inlägg
6 mars 2011
S_Henjer skrev:
Har lite planer på en träff i mitten av April.. Med info kommer i en tråd gällande träffen..

Härligt initiativ!

331 Inlägg
9 mars 2011
Håller med ovanstående!

Jag hoppas på att det blir onsdagsträffar igen framåt sommaren smile

847 Inlägg
9 mars 2011
malaguti_fabbe skrev:
Eller ny vinterträff? wink

Vintern är slut och våren är på gång, att det föll lite snö idag är bara tragiskt, som tur är smälter den redan så snart är ordningen återställd

2 656 Inlägg
9 mars 2011
malaguti_fabbe skrev:
Eller ny vinterträff? wink

ingne vill ha nååå jävla vinter :p

1 150 Inlägg
13 mars 2011
Någon som kommer köra från Halmstad med omnejd till Jönköping den 22e April? (Långfredagen) Jag kommer förmodligen att köra under eftermiddagen, och tänkte se om det finns fler som har tanke på det?

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
13 mars 2011
Vad bra, då vet vi det. Fabbe åker till Jönköping på torsdagen! wink För att åter till frågan, någon som ska åka på FREDAGEN?

a slice of lemon
and a shot tequila..

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
13 mars 2011
S_Henjer skrev:
Vad bra, då vet vi det. Fabbe åker till Jönköping på torsdagen! wink För att åter till frågan, någon som ska åka på FREDAGEN?

Jag åker gärna på fredagen!

Kommer ni stanna över i Jkpg eller åka hem på natten?

~Andy~

1 150 Inlägg
17 mars 2011
JEhlin skrev:
Då har man precis varit och besiktat E30in och den överlevde hammaren galant big_smile

Så hur ser det ut fram över här uppe, är det någon kommande träff eller liknande ? smile

Snart så wink

a slice of lemon
and a shot tequila..

SKÅNING
1 215 Inlägg
17 mars 2011
är det inte fortfarande lite tidigt med en träff? tror många fortfarande har sina pärlor i garagen och inte kanske är riktigt klara med vinterns bygge, så är det för mig iaf dock väntar jag mig inte att min är ute förens i mitten av maj men men så kan det ju bli ibland hmm

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
17 mars 2011
B20B230f skrev:
är det inte fortfarande lite tidigt med en träff? tror många fortfarande har sina pärlor i garagen och inte kanske är riktigt klara med vinterns bygge, så är det för mig iaf dock väntar jag mig inte att min är ute förens i mitten av maj men men så kan det ju bli ibland hmm

jag ska bara få min att gå på alla cyllar sedan är min nästan redo smile ska bara en vända till bilprovningen sedan finmappning smile

~Andy~

738 Inlägg
17 mars 2011
EFter elmia brukar väl de flesta vara ute, jag väntar till elmia iaf.. smile Mycket stenskott nu!

847 Inlägg
17 mars 2011
malaguti_fabbe skrev:
Förra året hade vi Spring Meet 9 April big_smile

förra året hade vi typ 30cm snö i början av mars också, våren är tidigare i år tycker jag

Exporterad Colombian
812 Inlägg
847 Inlägg
17 mars 2011
malaguti_fabbe skrev:
Ännu större anledning till att dra igång säsongen tidigare, eller hur menar du?

Precis så ja. Inte vänta så länge som 3 veckor till

738 Inlägg
17 mars 2011
Jungmar skrev:
malaguti_fabbe skrev:
Förra året hade vi Spring Meet 9 April big_smile

förra året hade vi typ 30cm snö i början av mars också, våren är tidigare i år tycker jag

Vår, nu!? Rulla upp rullgardinen och kika ut.. Inte fan är de vår iallafall. :p Hoppas inte ni satt på sommardäcken, farbror blå överallt!

Sök