2494
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

485 Inlägg
18 mars 2011
kommer också ! smile

SKÅNING
1 215 Inlägg
18 mars 2011
Kan helt klart bli intressant

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

1 174 Inlägg
19 mars 2011
Trådstartare
S_Henjer skrev:
Bara ett litet förslag, ta inte illa upp, bara lite nyfiken. Varför inte ändra Topic till något mer lämpligt? Eller matchar det inte reglerna för trådarna då? Bara en fundering..

Hur tänker du nu?? Ändra topic?? Tråden är ju till för träffar osv. inget annat.. Tror inte våra kära moderatorer hade varit så värst nöjda om tråden heter "Angående: Träffar, chatt mm i Halmstad" ??!

"If you're in control, you're not going fast enough"

106 Inlägg
19 mars 2011
Uch va poliserna är som Myggor.. finns överallt :S.. men men big_smile turen var på ens sida i natt, natti natt

SKÅNING
1 215 Inlägg
19 mars 2011
Hemskt vad alla har problem med polisen jag åker på sommarhjul men har inte sett till dom ens

87 Inlägg
19 mars 2011
-Blomman- skrev:
S_Henjer skrev:
Bara ett litet förslag, ta inte illa upp, bara lite nyfiken. Varför inte ändra Topic till något mer lämpligt? Eller matchar det inte reglerna för trådarna då? Bara en fundering..

Hur tänker du nu?? Ändra topic?? Tråden är ju till för träffar osv. inget annat.. Tror inte våra kära moderatorer hade varit så värst nöjda om tråden heter "Angående: Träffar, chatt mm i Halmstad" ??!

jag har samma åsikt som dig blomman, det ska handla om träffar här, ingen fattar ju det, snack om sommardäck och poliser, finns publika chattforum till sånt.

Jag läser i denna tråden för att få reda på om det blir några träffar framöver, så står det att det är 8 nya svar i forumtråden träffar i halmstad, så handlar det om sommardäck och poliser.. , jag har redan påpekat att det är för mycket off topic snack 2 gånger i denna tråden, du har gjort ett bra initiativ blomman med en facebook grupp för chatt, hoppas att folk kan lära sig att använda den nu ist för att tjata sönder denna tråden!

Mvh Oskar

1 174 Inlägg
20 mars 2011
Trådstartare
Sebbew__ skrev:
Uch va poliserna är som Myggor.. finns överallt :S.. men men big_smile turen var på ens sida i natt, natti natt

B20B230f skrev:
Hemskt vad alla har problem med polisen jag åker på sommarhjul men har inte sett till dom ens

Ja som sagt typ 1000gånger nu.. INGET chattande osv i denna tråden mer.. Vill ni skriva om ni har sommar däck på, eller om någon har mött polisen på laholmsvägen.. Så ska ALLT sånt ske på facebook sidan..
Ska man ut och köra en fin vår kväll, och vill kolla om det är fler som ska ut. Så är det ok att skriva här, för då håller vi oss till topic.. Men går såklart lika bra att skriva om det på FB sidan..

Den profilen kommer även att låsas. Så att dom som inte är "vän" med den profilen, inte ska kunna läsa om när det är träffar och bus på-g.. Så håller vi våra blå/vita/(gula) vänner utanför..

"If you're in control, you're not going fast enough"

485 Inlägg
20 mars 2011
ingen som ska till hbg nästa lördag ? tänkte om vi kunde dra några bilar.

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
20 mars 2011
vad händer i hbg nästa helg? :o

~Andy~

SKÅNING
1 215 Inlägg
20 mars 2011
Är der inte lite tidigt att åka ner dit? Är det inte bättre sesongen börjar senare även om men är skit sugen på det för ju tidigare sen börjar ju tidigare tröttnar ju folk på att köra ut, vi är ju alltid samma skara (4 bilar) som är ute och kör varje helj

847 Inlägg
20 mars 2011
Ska eventuellt ner till träffen där, har anmält mig sedan länge, men beror på om jag hinner byta fronten i tid

847 Inlägg
22 mars 2011
på lördag kl 13.15 ÅKER jag och M_Broberg från statoil ner mot Helsingborg, Är det fler som ska ner så får ni gärna åka samtidigt. Men var där lite innan i så fall, typ vid 1 för kvart över kör vi därifrån
Senast redigerat av Jungmar (22 mars 2011)

23 mars 2011
Jungmar skrev:
på lördag kl 13.15 ÅKER jag och M_Broberg från statoil ner mot Helsingborg, Är det fler som ska ner så får ni gärna åka samtidigt. Men var där lite innan i så fall, typ vid 1 för kvart över kör vi därifrån

Verkar skoj, jag kan nog tänka mig att hänga på!

847 Inlägg
23 mars 2011
Andreas_TypeR skrev:

Kul smile
Tror jag såg din bil idag förresten vid högskolan.

Hoppas att vi blir fler så vi är några bilar som kommer från Halmstad ner till Helsingborg smile

glad
493 Inlägg
23 mars 2011
Jungmar skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Kul smile

Hoppas att vi blir fler så vi är några bilar som kommer från Halmstad ner till Helsingborg smile

jag och lite polare ska ner dit, men jag slutar jobba typ innan det börjar så kan inte hänga på er grabbar tongue

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

24 mars 2011
Jungmar skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Kul smile

Japp såg din bil också tongue

106 Inlägg
25 mars 2011
Blir det någon lite träff i natt?

2 656 Inlägg
25 mars 2011
Sebbew__ skrev:

tror alla sparar krutet tills imorgon i hbg

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
25 mars 2011
ekelund88 skrev:
Sebbew__ skrev:

lamt jag som funderade på att åka en runda.. :o

~Andy~

106 Inlägg
26 mars 2011
volvoandy90 skrev:
ekelund88 skrev:
Sebbew__ skrev:

lamt jag som funderade på att åka en runda.. :o

Jag körde en runda ändå.. träffa dymne o lita andra.

Btw. (om ni vill läsa detta så får ni det) Var de du som körde i rondellen borta vid Burger king, såg att de var någon röd bil som körde brätt?

Sök