Bara ett litet förslag, ta inte illa upp, bara lite nyfiken. Varför inte ändra Topic till något mer lämpligt? Eller matchar det inte reglerna för trådarna då? Bara en fundering..
Hur tänker du nu?? Ändra topic?? Tråden är ju till för träffar osv. inget annat.. Tror inte våra kära moderatorer hade varit så värst nöjda om tråden heter "Angående: Träffar, chatt mm i Halmstad" ??!
"If you're in control, you're not going fast enough"
Bara ett litet förslag, ta inte illa upp, bara lite nyfiken. Varför inte ändra Topic till något mer lämpligt? Eller matchar det inte reglerna för trådarna då? Bara en fundering..
Hur tänker du nu?? Ändra topic?? Tråden är ju till för träffar osv. inget annat.. Tror inte våra kära moderatorer hade varit så värst nöjda om tråden heter "Angående: Träffar, chatt mm i Halmstad" ??!
jag har samma åsikt som dig blomman, det ska handla om träffar här, ingen fattar ju det, snack om sommardäck och poliser, finns publika chattforum till sånt.
Jag läser i denna tråden för att få reda på om det blir några träffar framöver, så står det att det är 8 nya svar i forumtråden träffar i halmstad, så handlar det om sommardäck och poliser.. , jag har redan påpekat att det är för mycket off topic snack 2 gånger i denna tråden, du har gjort ett bra initiativ blomman med en facebook grupp för chatt, hoppas att folk kan lära sig att använda den nu ist för att tjata sönder denna tråden!
Uch va poliserna är som Myggor.. finns överallt :S.. men men turen var på ens sida i natt, natti natt
B20B230f skrev:
Hemskt vad alla har problem med polisen jag åker på sommarhjul men har inte sett till dom ens
Ja som sagt typ 1000gånger nu.. INGET chattande osv i denna tråden mer.. Vill ni skriva om ni har sommar däck på, eller om någon har mött polisen på laholmsvägen.. Så ska ALLT sånt ske på facebook sidan.. Ska man ut och köra en fin vår kväll, och vill kolla om det är fler som ska ut. Så är det ok att skriva här, för då håller vi oss till topic.. Men går såklart lika bra att skriva om det på FB sidan..
Den profilen kommer även att låsas. Så att dom som inte är "vän" med den profilen, inte ska kunna läsa om när det är träffar och bus på-g.. Så håller vi våra blå/vita/(gula) vänner utanför..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Är der inte lite tidigt att åka ner dit? Är det inte bättre sesongen börjar senare även om men är skit sugen på det för ju tidigare sen börjar ju tidigare tröttnar ju folk på att köra ut, vi är ju alltid samma skara (4 bilar) som är ute och kör varje helj
på lördag kl 13.15 ÅKER jag och M_Broberg från statoil ner mot Helsingborg, Är det fler som ska ner så får ni gärna åka samtidigt. Men var där lite innan i så fall, typ vid 1 för kvart över kör vi därifrån
på lördag kl 13.15 ÅKER jag och M_Broberg från statoil ner mot Helsingborg, Är det fler som ska ner så får ni gärna åka samtidigt. Men var där lite innan i så fall, typ vid 1 för kvart över kör vi därifrån