2562
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
26 mars 2011
Sebbew__ skrev:
volvoandy90 skrev:
ekelund88 skrev:

tror alla sparar krutet tills imorgon i hbg

lamt jag som funderade på att åka en runda.. :o

Jag körde en runda ändå.. träffa dymne o lita andra.

Btw. (om ni vill läsa detta så får ni det) Var de du som körde i rondellen borta vid Burger king, såg att de var någon röd bil som körde brätt?

Hehe, nej det var inte jag tongue min bil är inte ordentligt mappad än var ute en runda med en guldig s60 med nebula fälgar dock :o såg dock inte en jäkel sad

~Andy~

106 Inlägg
26 mars 2011
volvoandy90 skrev:
Sebbew__ skrev:
volvoandy90 skrev:

lamt jag som funderade på att åka en runda.. :o

Jag körde en runda ändå.. träffa dymne o lita andra.

Btw. (om ni vill läsa detta så får ni det) Var de du som körde i rondellen borta vid Burger king, såg att de var någon röd bil som körde brätt?

Hehe, nej det var inte jag tongue min bil är inte ordentligt mappad än var ute en runda med en guldig s60 med nebula fälgar dock :o såg dock inte en jäkel sad

Synd. Men men smile finns fler helger.. får sova så gött du ^^ ha det

453 Inlägg
26 mars 2011
Några som ska ut och köra ikväll?

217 Inlägg
26 mars 2011
Ingen som skall köra ner till hbg nu ikväll ?

G O O G L E .com - Man's best friend.

17 Inlägg
26 mars 2011
Tråkigt var det i Hbg idag inga roliga bilar precis:P

847 Inlägg
26 mars 2011
Suad skrev:
Tråkigt var det i Hbg idag inga roliga bilar precis:P

Mest massa halvfärdiga bilar tyckte jag, eller ointressanta. Några få fina såg jag dock, men bristen på bilar och kylan gjorde att jag kände att de inte var värt det

1 150 Inlägg
26 mars 2011
Jag tycker inte heller det var något vidare där nere, synd att det ska vara på en så offentlig plats så det blir så ini massa bilar. Kanske göra ett försök till att avsluta det snyggare i Halmstad ikväll?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

485 Inlägg
26 mars 2011
S_Henjer skrev:
Jag tycker inte heller det var något vidare där nere, synd att det ska vara på en så offentlig plats så det blir så ini massa bilar. Kanske göra ett försök till att avsluta det snyggare i Halmstad ikväll?

jo det blev lite trångt tillslut , bättre om dom hade haft hela parkeringen istället för sidan om : )

17 Inlägg
26 mars 2011
faktiskt man visste inte vart man skulle va för att se bilar,,,fanns massa andra bilar som va på vanlig parkering.
Hoppas man får se nått bättre i Halmstad som föra året,,Såg den gula Audin snygg;)

Exporterad Colombian
812 Inlägg
26 mars 2011
Inget att klaga på, fullt tillräckligt (ni får tänka på att det är Mars och "-30" idag). 740in med M50-turbo, Aston Martin:en och E30 Turbon hade räckt långt. En trevlig dag och lite värdefull shopping på Biltema big_smile

453 Inlägg
26 mars 2011
ute och drog en vända nu vid 9, verkar dött? drar in igen runt 11 tiden.

847 Inlägg
26 mars 2011
Timjoh skrev:
ute och drog en vända nu vid 9, verkar dött? drar in igen runt 11 tiden.

Tror jag mötte dig på Laholmsvägen? Men annars som du säger, dött ute.

453 Inlägg
26 mars 2011
aa körde förbi statoil sen in till fyllinge så mkt möjligt smile ni som ska in senare kan ju skriva här

18 Inlägg
27 mars 2011
Nån som tänkt o gå eller ställa ut på detta i sommar : http://www.halmstadsportscarevent.se/

glad
493 Inlägg
27 mars 2011
jag tyckte faktiskt att det var fint väder och fina bilar igår tongue det är ju liksom mars, och vi ska verkligen inte klaga över vädret!

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

Bilrecondare
99 Inlägg
27 mars 2011
Jag håller med er om att det var halvfärdiga bilar igår på träffen och inte organiserat ens. jag som bor här nere och många andra till , diskuttera det varför dom tog inte ute i Hyllinge istället för där är större plats och vi vet en pakering som är tom alltid

kvällen , nja sådär det var kallt , men det var kul att det var många som kom också trots att det var kallt ju.

Puts på bilen ? Nja jag är inte nöjd med den

847 Inlägg
27 mars 2011
Ekan_1 skrev:
jag tyckte faktiskt att det var fint väder och fina bilar igår tongue det är ju liksom mars, och vi ska verkligen inte klaga över vädret!

Hade det varit några grader varmare eller inte blåst hade det varit kanonväder smile Men som du säger, kanske dumt att klaga då det kunde regnat eller kanske snöat iastället.

glad
493 Inlägg
27 mars 2011
Jungmar skrev:
Ekan_1 skrev:

Hade det varit några grader varmare eller inte blåst hade det varit kanonväder smile Men som du säger, kanske dumt att klaga då det kunde regnat eller kanske snöat iastället.

vädret går ju inte direkt att styra tongue
trevligt att träffas på jet igår förresten haha xD

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

847 Inlägg
27 mars 2011
Ekan_1 skrev:
Jungmar skrev:
Ekan_1 skrev:

vädret går ju inte direkt att styra tongue
trevligt att träffas på jet igår förresten haha xD

Tack de samma. "miniträff" på Andersberg tongue

Sök