3189
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

glad
493 Inlägg
27 mars 2011
Jungmar skrev:
Ekan_1 skrev:
Jungmar skrev:

Hade det varit några grader varmare eller inte blåst hade det varit kanonväder smile Men som du säger, kanske dumt att klaga då det kunde regnat eller kanske snöat iastället.

vädret går ju inte direkt att styra tongue
trevligt att träffas på jet igår förresten haha xD

Tack de samma. "miniträff" på Andersberg tongue

LIDL Automeet nästa helg eller wink? haha

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

17 Inlägg
847 Inlägg
27 mars 2011
Suad skrev:
Oo ni vågar att träffas på andersberg hehe?

Haha, jadå såklart tongue big_smile

2 656 Inlägg
27 mars 2011
Suad skrev:
Oo ni vågar att träffas på andersberg hehe?

ab e ju ingefarligt smile

Exporterad Colombian
812 Inlägg
27 mars 2011
Undra hur lång tid d tar innan folket börjar waina på off topic igen...

Ställde min lättstulna bil på AB igår o den va kvar när vi kom hem lol

Vad tycker vi om off-topic? Illa...
Tänk på vad du/ni skriver i fortsättningen.
/Moderator Phaetoon.

847 Inlägg
27 mars 2011
malaguti_fabbe skrev:
Undra hur lång tid d tar innan folket börjar waina på off topic igen...

Ställde min lättstulna bil på AB igår o den va kvar när vi kom hem lol

Vi pratar träffar, du pratar parkering, tror du var den som började skriva utanför ämnet. åter till ämnet nu.

453 Inlägg
27 mars 2011
Igår va det dött, 5-8 bilar såg man väl under kvällen/natten.  Men skulle va bra väder i veckan sist jag tittade så kanske kommer ut fler bilar nästa helg smile

485 Inlägg
1 april 2011
någon som ska ut idag?

453 Inlägg
1 april 2011
ut vid halv 9 tiden, sen senare på kvällen me, verkar ju spricka upp lite nu ikväll smile

2 656 Inlägg
1 april 2011
Timjoh skrev:
ut vid halv 9 tiden, sen senare på kvällen me, verkar ju spricka upp lite nu ikväll smile

jag såg dig smile

106 Inlägg
1 april 2011
Ska ut senare, kanske syns smile

453 Inlägg
2 april 2011
ekelund88 skrev:
Timjoh skrev:

jag såg dig smile

Jasså var yikes

Körde till statoil vid halv 9 tiden, stog några feta supror och skylines där, fast dom skulle till hbg.

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
2 april 2011
Timjoh skrev:
ekelund88 skrev:
Timjoh skrev:

jag såg dig smile

Jasså var yikes

Körde till statoil vid halv 9 tiden, stog några feta supror och skylines där, fast dom skulle till hbg.

Dags att besiktiga bilen alltså smile

~Andy~

87 Inlägg
2 april 2011
detta är ju fan bara chatt hit o chatt dit, använd facebook gruppen till sånt kanske som det va sagt ?

2 april 2011
lindgreen skrev:
detta är ju fan bara chatt hit o chatt dit, använd facebook gruppen till sånt kanske som det va sagt ?

Agreed, Oskar, vad sägs om att dra ihop en karavan till Elmia iår? Hade varit kul med ett gött gäng smile

87 Inlägg
2 april 2011
Andreas_TypeR skrev:
lindgreen skrev:

Agreed, Oskar, vad sägs om att dra ihop en karavan till Elmia iår? Hade varit kul med ett gött gäng smile

börjar tröttna riktigt mkt på allt offtopic snack nu! jo jag är på, ska upp på lördagen, vi är väl ett helt gäng som vanligt smile vi får snacka ihop oss om det tycker jag

2 656 Inlägg
2 april 2011
lindgreen skrev:
Andreas_TypeR skrev:
lindgreen skrev:

börjar tröttna riktigt mkt på allt offtopic snack nu! jo jag är på, ska upp på lördagen, vi är väl ett helt gäng som vanligt smile vi får snacka ihop oss om det tycker jag

kan du sluta chatta här detta är en tråd om träffar inte karavaner

453 Inlägg
2 april 2011
Så jävla gott väder idag folket! big_smile Nästan så man överväger en runda till stan ikväll ändå

Sök