S_Henjer skrev:Ne fy fan..21.30 för er som är intresserade vid Statoil...
ekelund88 skrev:S_Henjer skrev:Ne fy fan..21.30 för er som är intresserade vid Statoil...tittar nog in iaf
volvoandy90 skrev:ekelund88 skrev:S_Henjer skrev:Ne fy fan..21.30 för er som är intresserade vid Statoil...tittar nog in iafKommer också inom.. Guldig s60
ekelund88 skrev:volvoandy90 skrev:ekelund88 skrev:tittar nog in iafKommer också inom.. Guldig s60gutt ;D vi får tjata lite då va ju en evighet sen
volvoandy90 skrev:ekelund88 skrev:tittar nog in iafKommer också inom.. Guldig s60
ekelund88 skrev:tittar nog in iaf
Ekan_1 skrev:aah, det var gott med folk ute igår, synd alla drar så tidigt bara, natten är ju ung grabbar!
OSTmacka1 skrev:Ekan_1 skrev:aah, det var gott med folk ute igår, synd alla drar så tidigt bara, natten är ju ung grabbar!Va du i halmstad ekan? såg inte dig en gång.
Ekan_1 skrev:OSTmacka1 skrev:Ekan_1 skrev:aah, det var gott med folk ute igår, synd alla drar så tidigt bara, natten är ju ung grabbar!Va du i halmstad ekan? såg inte dig en gång. jag var där från typ 12 till 3
malaguti_fabbe skrev:Ekan_1 skrev:OSTmacka1 skrev:Va du i halmstad ekan? såg inte dig en gång. jag var där från typ 12 till 3 Ekan_1: Jag håller med, fast jag såg dig avsluta med ett rökmoln Så jag var ute till 3 jag med OSTmack1: Din bil låter gott
Ekan_1 skrev:OSTmacka1 skrev:Va du i halmstad ekan? såg inte dig en gång. jag var där från typ 12 till 3
OSTmacka1 skrev:Va du i halmstad ekan? såg inte dig en gång.
M_Broberg skrev:ja det va la helt OK igår
M_Broberg skrev:StenP skrev:Riktigt gott väder igår , man känner att sommaren är på gång nu Edit: hoppas jag får ordning på nån av mina " race " bilar , 900 eller 9000 , kanske båda , hmmmhoppas du pratar OG när det är 900 som nämns ja det va la helt OK igår
StenP skrev:Riktigt gott väder igår , man känner att sommaren är på gång nu Edit: hoppas jag får ordning på nån av mina " race " bilar , 900 eller 9000 , kanske båda , hmmm
ekelund88 skrev:M_Broberg skrev:StenP skrev:Riktigt gott väder igår , man känner att sommaren är på gång nu Edit: hoppas jag får ordning på nån av mina " race " bilar , 900 eller 9000 , kanske båda , hmmmhoppas du pratar OG när det är 900 som nämns ja det va la helt OK igår ja för 9-5or va de inte mycket racing av ;D
M_Broberg skrev:ekelund88 skrev:M_Broberg skrev:hoppas du pratar OG när det är 900 som nämns ja det va la helt OK igår ja för 9-5or va de inte mycket racing av ;Den slö orginal familjekombi med vinterdäck och den tråkigaste automatlådan sett denna sidan 60 talet är itne mycket racing- nej.Det betyder inte att dom bilarna friade från den hemska 4-petaren är lika slöa.
ekelund88 skrev:M_Broberg skrev:hoppas du pratar OG när det är 900 som nämns ja det va la helt OK igår ja för 9-5or va de inte mycket racing av ;D
M_Broberg skrev:hoppas du pratar OG när det är 900 som nämns ja det va la helt OK igår