3390
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 150 Inlägg
4 april 2011
Tagga för de 16e nu smile

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

4 april 2011
Ingen som kan tänka sig att dra ihop en forumslänk om samkörning till Ljungby från Halmstad för att sedan joina med resten av Malmögänget där? De kommer vara där den 23/4 09:20 - Ljungby (McDonalds utmed E4). Kommer vara många bilar. Ni kan kolla Skånes och deras forum och läsa mer. Men det skulle vara kul. Är dock inte bra med Forumstrådar med mera så ber någon utav er skapa och försöka få upp intresset smile Tror det kommer bli en rolig grej. Var med på det förra året.

Mvh Andreas

Ps. Min bil är nu såld, ska försöka hitta något spännande tills dess.... Kanske överaskar.. ;P
Senast redigerat av Andreas_TypeR (4 april 2011)

18 Inlägg
4 april 2011
M_Broberg skrev:
StenP skrev:
Riktigt gott väder igår , man känner att sommaren är på gång nu smile

Edit: hoppas jag får ordning på nån av mina " race " bilar , 900 eller 9000 , kanske båda , hmmm

hoppas du pratar OG när det är 900 som nämns wink

ja det va la helt OK igår smile

Självklart är det og´s det gäller wink

Hårdast
143 Inlägg
4 april 2011
jagade ifatt någon svart skyline vid eurostop häromdagen.... lördags tror jag det var, runt 21..
Först hade föraren brottom, men när jag körde upp nära och intensivt blev det visst väldigt laglydigt igen...  som vanligt då tänkte jag och körde hem...

sad

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
4 april 2011
Mr-Crd skrev:
jagade ifatt någon svart skyline vid eurostop häromdagen.... lördags tror jag det var, runt 21..
Först hade föraren brottom, men när jag körde upp nära och intensivt blev det visst väldigt laglydigt igen...  som vanligt då tänkte jag och körde hem...

sad

tråkigt sad

~Andy~

217 Inlägg
8 april 2011
Ingen från Halmstad som skall köra ner till Ystadträffen?

G O O G L E .com - Man's best friend.

1 231 Inlägg
8 april 2011
Andreas_TypeR skrev:
Ingen som kan tänka sig att dra ihop en forumslänk om samkörning till Ljungby från Halmstad för att sedan joina med resten av Malmögänget där? De kommer vara där den 23/4 09:20 - Ljungby (McDonalds utmed E4). Kommer vara många bilar. Ni kan kolla Skånes och deras forum och läsa mer. Men det skulle vara kul. Är dock inte bra med Forumstrådar med mera så ber någon utav er skapa och försöka få upp intresset smile Tror det kommer bli en rolig grej. Var med på det förra året.

Mvh Andreas

Ps. Min bil är nu såld, ska försöka hitta något spännande tills dess.... Kanske överaskar.. ;P

så brukar det vara varje år att man ska möta upp malmö och hbg folket där den tiden , men det kommer sällan någon o tycker inte man ser så många av dom på vägen iaf ... så tycker jag det vart dom två senaste åren iaf ...

8 april 2011
Tigerofsweden skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Mvh Andreas

så brukar det vara varje år att man ska möta upp malmö och hbg folket där den tiden , men det kommer sällan någon o tycker inte man ser så många av dom på vägen iaf ... så tycker jag det vart dom två senaste åren iaf ...

Japp jag håller med dig, men jag mötte upp i ljungby förra året. Var en del bilar iaf och kommer göra det iår igen, om jag skaffat bil vill säga smile Bara tänkte om någon vill hänka från Halmstad till ljungby.

847 Inlägg
8 april 2011
Händer det något i kväll eller?

1 163 Inlägg
8 april 2011
Jag står på Statoil just nu ingen här sad

~Andy~

SKÅNING
1 215 Inlägg
8 april 2011
Vi är ett gäng som säkert kommer ut senare ikväll

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

Exporterad Colombian
812 Inlägg
9 april 2011
Blev tremans-show igår iaf. Sen kom ett gång japsar, som man skulle vilja se mer av big_smile

Andreas: Min bil stod väl där?

485 Inlägg
9 april 2011
malaguti_fabbe skrev:
Blev tremans-show igår iaf. Sen kom ett gång japsar, som man skulle vilja se mer av big_smile

igår va vi några stycken tongue ska ni ut ikv med ?

2 656 Inlägg
9 april 2011
Sam1r skrev:
malaguti_fabbe skrev:

igår va vi några stycken tongue ska ni ut ikv med ?

ikv kanske jag rullar men inget bestämt :p

1 163 Inlägg
9 april 2011
malaguti_fabbe skrev:

Jag såg bara samir som låg och lekte på laholmsvägen tongue
Ingen audi eller saab någonstans vad jag såg :o

Niklas: det är väl klart du ska ut ikv! smile

~Andy~

485 Inlägg
9 april 2011
jahapp . nu ska ja ut till stan smile

1 163 Inlägg
9 april 2011
Sam1r skrev: