2869
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

2 079 Inlägg
10 mars 2008
740Drifting skrev:
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:

Ja om jag fårt på borden så lär ni ju se den vita lilla loppan där med.

jasså, där ser man vi tänkte åka 8-9

Kommer borden imon tro?
hade ju knappt vatt fett om man kunde få på den imon då

jag har ingen aning om när den kommer men den kommer väl i veckan

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Driver
195 Inlägg
10 mars 2008
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:
Mackanol skrev:

jasså, där ser man vi tänkte åka 8-9

Kommer borden imon tro?

Stod det inte typ 2-3 arbetsdalar

of Dalen <Drifting fore live>

2 079 Inlägg
10 mars 2008
740Drifting skrev:
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:

Kommer borden imon tro?

nä, tror det stog 4-5 eller nåt

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Driver
195 Inlägg
10 mars 2008
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:
Mackanol skrev:

nä, tror det stog 4-5 eller nåt

Buuu vill ju ha den nyss tongue

2 283 Inlägg
10 mars 2008
Palla Söndagen.

R.I.P. Michael Jackson!

2 079 Inlägg
10 mars 2008
Pikey skrev:
Palla Söndagen.

ja, lördagen ska det vara, byt så kanske det blir fler som åker med

227 Inlägg
10 mars 2008
lördagen! de e de som gäller big_smile

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

Driver
195 Inlägg
10 mars 2008
Bolet_boy skrev:

isac vafan nu igen det räker visst inte för dig å sitta på pryon hela dagarna utan du måste itta ve datorn nu med

2 079 Inlägg
10 mars 2008
740Drifting skrev:
Bolet_boy skrev:

isac vafan nu igen det räker visst inte för dig å sitta på pryon hela dagarna utan du måste itta ve datorn nu med

inte konstigt att han är så fet big_smilebig_smilebig_smilebig_smile eller hur Isac, din gamling lollollol

227 Inlägg
11 mars 2008
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:
Bolet_boy skrev:

inte konstigt att han är så fet big_smilebig_smilebig_smilebig_smile eller hur Isac, din gamling lollollol

AHHAHAHAHHA big_smile  big_smilebig_smile D:big_smilebig_smilebig_smilebig_smileD:::::::::::::::::DDDDDDDDD WÄWÄWÄWÄW

1 174 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Anledningen till att jag valde söndagen är för att det är mycket mindre folk där då så man hinner se lite bilar.. Och inte bara trängas bland allt folk.. Men får om de flesta vill åka på lördagen så kanske jag ändrar dag.. Är bara så jävla jobigt att gå där när det är så mkt folk..

"If you're in control, you're not going fast enough"

227 Inlägg
11 mars 2008
-Blomman- skrev:
Anledningen till att jag valde söndagen är för att det är mycket mindre folk där då så man hinner se lite bilar.. Och inte bara trängas bland allt folk.. Men får om de flesta vill åka på lördagen så kanske jag ändrar dag.. Är bara så jävla jobigt att gå där när det är så mkt folk..

Jo du har helt rätt i det att där e trångt som fan. Men det brukar va mest runt 12 tiden som det blir tjockt,
Vi åker iaf så vi är där innan dem öppnar eller kommer precis när dem öppnar tror ja de blir. Jag ska kolla runt lite för vi blir nog ett gäng från simlångsdalen men vi kan ju lugnt vänta in folk från halmstad så de blir en fin karavan till ljungby där vi tar ett stop, där brukar det vara riktigt mycke bilar.
Men som sagt vi får se hur det blir.

1 174 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Jajjemen vi får se närmare påsk helgen hur många som har invändningar om att åka på Söndagen.. Är det många så byter ändrar jag till lördagen istället..

2 079 Inlägg
11 mars 2008
skoj om det blir lördagen, simlångsdalsbor och halmstadbor i en enad karavan! big_smile

patrikfaremo
11 mars 2008
hade röstat för lördagen e race på kvällen då med om nån anntingen vill köra lr titta på

Driver
195 Inlägg
11 mars 2008
ja lördagen smile

Laaaang
320 Inlägg
11 mars 2008
Lördag smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

1 174 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Känns som de flesta är sugna på lördagen.. hehe.. Visst fan är det roligare där på lördagen det kan jag hålla med om eftersom det är race på kvällen osv men va fan orka gå där inne på mässan när det är så grymt mycket folk..

2 079 Inlägg
12 mars 2008
-Blomman- skrev:
Känns som de flesta är sugna på lördagen.. hehe.. Visst fan är det roligare där på lördagen det kan jag hålla med om eftersom det är race på kvällen osv men va fan orka gå där inne på mässan när det är så grymt mycket folk..

ja, jag kan hålla med om att det är jobbigt att det är typ folk överallt på lördagen men det får man ta, jag åker dit på lördagen för alla aktiviteter efteråt big_smile

227 Inlägg
12 mars 2008
Mackanol skrev:
-Blomman- skrev:

ja, jag kan hålla med om att det är jobbigt att det är typ folk överallt på lördagen men det får man ta, jag åker dit på lördagen för alla aktiviteter efteråt big_smile

så sant så sant smile det ända jag bryr mig om  för tillfället är: hurfan vädret blir?
Men men i vilket fall som helst Lördagen blir det för mig tongue

Sök