2805
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
2 april 2008
Äntligen en träff i halmstad som sammanfaller med en ledig lördagskväll i min kalender! tongue
Kan bara hålla tummarna på att jag fortfarande e ledig då det e den 19:de!!
Skoj om det nu börjar bli mkt bilar på träffarna! big_smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

1 174 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
HardcoreHunny skrev:
Äntligen en träff i halmstad som sammanfaller med en ledig lördagskväll i min kalender! tongue
Kan bara hålla tummarna på att jag fortfarande e ledig då det e den 19:de!!
Skoj om det nu börjar bli mkt bilar på träffarna! big_smile

Jajjemen det börjar komma fler och fler bilar nu.. Hade räknat med en ca 60 bilar på senaste träffen.. Men blev glatt förvånad när jag fick det till en bra bit över 80st bilar..

"If you're in control, you're not going fast enough"

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
2 april 2008
Fan jag börjar få panik nu, måste nästan bli klar med bilen innan april e slut :S Bilen är på verkstad nu pga fastsvetsad mutter på fjädersäte som har lossnat + byte av flexdel på avgas, kjolarna är under bearbetning + att jag lyckades köra sönder en fälg i söndags, lagom jävla förbannad på migsjälv i detta nu...Men men nästa vecka beställs en ny fälg så det ska väl ordna sig.

Förhoppningsvis ses vi den 19:e!
Senast redigerat av Cloudsurfer (2 april 2008)

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

422 Inlägg
2 april 2008
jag kommer om jag inte är upptagen

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...

1 174 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
Cloudsurfer skrev:
Fan jag börjar få panik nu, måste nästan bli klar med bilen innan april e slut :S Bilen är på verkstad nu pga fastsvetsad mutter på fjädersäte som har lossnat + byte av flexdel på avgas, kjolarna är under bearbetning + att jag lyckades köra sönder en fälg i söndags, lagom jävla förbannad på migsjälv i detta nu...Men men nästa vecka beställs en ny fälg så det ska väl ordna sig.

Aj fan låter inte så kul.. Såg dig utanför jula här om dagen.. Du körde precis när jag kom..  Men det blev skit bra efter säkningen också det gjorde jävligt mycket.. Men va fan du måste ju hinna till den 19 det är ju över 2 veckor tills dess..

1 174 Inlägg
4 april 2008
Trådstartare

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
4 april 2008
-Blomman- skrev:
Cloudsurfer skrev:

Aj fan låter inte så kul.. Såg dig utanför jula här om dagen.. Du körde precis när jag kom..  Men det blev skit bra efter säkningen också det gjorde jävligt mycket.. Men va fan du måste ju hinna till den 19 det är ju över 2 veckor tills dess..

Bilen blir klar på måndag hos verkstan. Åker dock till tjeckien på tisdag och kommer hem nästa tisdag...blir till att göra det man gör bäst...stressa stressa stressa.

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

646 Inlägg
4 april 2008
Kanske kan titta in får se om bilen är färdig tills dess med uppgraderingarna, är ju lite tidigt på året för att plocka ut igentligen men få se!
Hade vart kul å lufta bilen lite smile

Stålverksarbetare
372 Inlägg
4 april 2008
Woho! Jag kommer den 19e
Klarade uppkörningen idag!!! (För andra gången) big_smile

2 079 Inlägg
4 april 2008
grattis wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Stålverksarbetare
372 Inlägg
5 april 2008
Mackanol skrev:
grattis wink

Man tackar, man tackar big_smile

1 813 Inlägg
5 april 2008
Grattis du e välkommen=) wink

Åk före du så väntar jag på dig där..!

738 Inlägg
5 april 2008
MazterX skrev:
Woho! Jag kommer den 19e

Grattis grattis

1 174 Inlägg
5 april 2008
Trådstartare
MazterX skrev:
Woho! Jag kommer den 19e

Säger som alla andra grattis som fan.. Ta det försiktigt nu så du får behålla det.. haha wink

Stålverksarbetare
372 Inlägg
5 april 2008
Tack så mycket smile
Hehe, ska försöka hålla lite hårdare i lappen denna gången wink

116 Inlägg
5 april 2008
Jag kommer!!!!!!!!!!!!!smile

med lem
63 Inlägg
6 april 2008
Låter kul som fan, kan nog komma i maj sen, måste fylla 18 först sad xD kul att de händer lite saker i stan nu big_smile

1 174 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Gött säg till polarna också så fler kommer.. Ni får se denna träffen som en för-träff till den stora träffen den 10maj.. GBG hade varit ca 250bilar på senaste träffen så träffen den 10:de maj kommer nog bli grym som fan, med många bilar och mycket folk..

MINI-fil
158 Inlägg
6 april 2008
Tur att ni träffas så sent den 19:e april för 10:00 träffas c:a 25st MINIs från New MINI Club Sweden i Halmstad. Det är ju dumt om det är en massa Volvo-raggare som bromsar upp oss i rondellerna när vi kommer åkande! hi hi hi

738 Inlägg
6 april 2008
Varför inte samla alla minis till träffen på kvällen sen med?

Sök