vet inte vart ni hittade dom 80bilarna på den senaste träffen jag såg inte när jag körde förbi iaf blir nog samma sak igen ... 95% volvo och saab kan köra en liten Scandinavian Car Meet
vi kanske svänger förbi och kollar läget för vi är i halmstad och hälsar på den helgen Många bilar som kommer?
Vet faktist inte, men ca 50bilar som kommer kanske.. Men alla gånger jag har uppskattat hur många bilar det ska komma så har det alltid kommit det dubbla så.. Men det blir ju grymt mycket fler bilar den 10maj..
"If you're in control, you're not going fast enough"
vi kanske svänger förbi och kollar läget för vi är i halmstad och hälsar på den helgen Många bilar som kommer?
Vet faktist inte, men ca 50bilar som kommer kanske.. Men alla gånger jag har uppskattat hur många bilar det ska komma så har det alltid kommit det dubbla så.. Men det blir ju grymt mycket fler bilar den 10maj..
får du ta och komma upp till Karlstad på träff den 26 april blir nog runt 300-400 bilar skulle vi tro
får du ta och komma upp till Karlstad på träff den 26 april blir nog runt 300-400 bilar skulle vi tro
Är i full gång med att leta reda på en fin rak väg som man kan parkera sina bilar brevid.. Så mer info om "Den raka vägen" kommer innom kort.. Om det är någon som har ett bra förslag på en bra raka så säg gärna till..
"If you're in control, you're not going fast enough"