Ingen som tog kort under kvällen som kan slänga upp lite bilder=) !! vorre trevligt missa allt på micro men var ute vid pilkington och kollade läget oich körde en runda i stan.. tyvärr blev jag senare än beräknat för jag kolla på bil som jag aldrig skulle gjort!
tycker det är grymmt dålig stil att sticka ner till hbg en kväll som igår.. När det äntligen händer något istan så vill folk dra till helsingborg istället. det kan man ju göra alla andra helger när det inte händer något här? Kan oxå hålla med om att det är grymmt nere i hbg men när folk försöker dra igång nått här så sticker dom te hbg istället.. Men ni som hellre åker till hbg när det händer nått här kan ju sluta lipa om att det är dött här! folk försöker!!
tycker det va kalas igår, mycket finar bilar! Synd bara att folk inte kan ha ro till att stå still på micro en studn tills alla kommit å sen köra en runda.! men men! toppen igår!
Men till den 10maj måste vi försöka leta upp någon annan raksträcka... hm får klura på det lite.!
tycker det va kalas igår, mycket finar bilar! Synd bara att folk inte kan ha ro till att stå still på micro en studn tills alla kommit å sen köra en runda.! men men! toppen igår!
Men till den 10maj måste vi försöka leta upp någon annan raksträcka... hm får klura på det lite.!
finns en raka i oskarström 2 mil norr om stan, ganska lång och går till ett gammalt industriområde. bodde utmed den rakan innan, fin asfalt med. kallas ryab rakan. fast den ligger kanske lite för centralt.
Igår kväll va riktigt lyckad men håller med om att det är ganska dålig stil att så många drar iväg när det anordnas så här grymma träffar i stan! Vakten på pilkington e ju sjuk me, råkade köra in på deras område, haha:D, det va inte så smart kanske!! Hon tipsar polisen me så fort det blir race, så en ny raka hade inte varit en dum idé...men men..träffen den 10maj kommer nog bli riktigt fet iaf!! Putsa ordentligt tills dess så hörs vi! //Gadden
finns en raka i oskarström 2 mil norr om stan, ganska lång och går till ett gammalt industriområde. bodde utmed den rakan innan, fin asfalt med. kallas ryab rakan. fast den ligger kanske lite för centralt.
Sen finns det nog tyvärr inte plats för 400 bilar där heller Och som du sa, ganska centralt.
Igår kväll va riktigt lyckad men håller med om att det är ganska dålig stil att så många drar iväg när det anordnas så här grymma träffar i stan! Vakten på pilkington e ju sjuk me, råkade köra in på deras område, haha:D, det va inte så smart kanske!! Hon tipsar polisen me så fort det blir race, så en ny raka hade inte varit en dum idé...men men..träffen den 10maj kommer nog bli riktigt fet iaf!! Putsa ordentligt tills dess så hörs vi! //Gadden
Jag har själv jobbat på pilkington så jag känner vakten och har snackat med henne om vad hon gör när det blir race där ute, hon sa att hon endast ringer polisen om de kommer in bilar på deras område annars skiter dem blanka fan i de. Igår var de ju några nötter som körde in där (du?) en del burnade där inne inte så smart, därför ringde hon polisen. Nästa gång vore de ju bra om ingen körde in där så kan vi köra ostört.