Det är väl träff som vanligt på statoil/Eurostop vid 22-tiden på freda, sen vet jag inte vad som händer.. Tänker sticka ut och festa freda så undrar mer vad som händer på lördan
Det är väl träff som vanligt på statoil/Eurostop vid 22-tiden på freda, sen vet jag inte vad som händer.. Tänker sticka ut och festa freda så undrar mer vad som händer på lördan
Jag ska på grillfest som jag och en polare har fixat, tälta, supa, grilla, träffa nytt folk och ha jävligt roligt.. Alla som vill är välkomna, virsehatt naturreservat.. http://www.facebook.com/event.php?eid=1 … wall_posts
"If you're in control, you're not going fast enough"
Okej Blomman! Låter riktigt soft! Får se om vi orkar pallra oss dit.. Händer det något i Helsingborg ikväll igen?? Kunde ju inte följa med förra gången så det hade varit skoj det med!
tyckte jag såg din bil blomman vid statoil vid 22 tiden åkte i en guldig s60 som det stog therese på
Det stämmer bra..
Andreas_TypeR skrev:
Okej Blomman! Låter riktigt soft! Får se om vi orkar pallra oss dit.. Händer det något i Helsingborg ikväll igen?? Kunde ju inte följa med förra gången så det hade varit skoj det med!
Javisst, det är bara att komma, det kommer typ 30 pers så det kommer bli skit kul.. Dra med dig tältet, dricka och något gott att grilla och kom dit.. Ta med dig så många polare du vill det finns plats för alla..
Verkar som vi kommer bli en del bilar den sista juli.. Och får vi vara på det stället som jag vill, så kommer det här bli så jävla underbart bra så det finns inte ord för det.. Perfekt plats säger jag..