5053
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

738 Inlägg
23 maj 2010
Jag brukar dra en djup suck nä man ser en 740 gl göra en burnout..

Vart fan va rejsen igår? Jag letade överallt! Hetsade laholmsvägen.. körde ner till hamnen.. tomt?  Pilkington.. tomt?
Fick endast ett fåtal spontanrejs sad

Hårdast
143 Inlägg
23 maj 2010
Jag var ute å kollade....  inge gasa någonstans...     mycket musikspelande dock, men det gjorde man ju redan för 10år sen å det piper i öronen ännu..smile

1 037 Inlägg
23 maj 2010
Mr-Crd skrev:
Jag var ute å kollade....  inge gasa någonstans...     mycket musikspelande dock, men det gjorde man ju redan för 10år sen å det piper i öronen ännu..smile

du får hetsa folket ännu mer smile hade hoppats se dig i hamnen igår big_smile

1 037 Inlägg
23 maj 2010
Stofer skrev:

Vart fan va rejsen igår? Jag letade överallt! Hetsade laholmsvägen.. körde ner till hamnen.. tomt?  Pilkington.. tomt?

halv elva va det smockfullt i hamnen smile

1 150 Inlägg
23 maj 2010
Visst kan de vara dumt att hålla på som han gjorde, men tycker de ät lurigt att ingen vågar haffa honom på plats istället för att ge applåder som till synes de flesta gjorde. Men jag försvarar eller håller inte med någon..

Tycker att det va en lyckad kväll!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

1 174 Inlägg
23 maj 2010
Trådstartare
S_Henjer skrev:
Visst kan de vara dumt att hålla på som han gjorde, men tycker de ät lurigt att ingen vågar haffa honom på plats istället för att ge applåder som till synes de flesta gjorde. Men jag försvarar eller håller inte med någon..

Jag kan säga att hade det varit jag som hade anordnat den träffen, så hade jag aldrig tillåtit honom att göra så bland alla bilar och folk som va där.. Sjukt respektlöst mot alla som är där och ställer ut!! Det fanns många andra ställen att bränna på, förutom bredvid bilarna wink

"If you're in control, you're not going fast enough"

847 Inlägg
23 maj 2010
S_Henjer skrev:

Alla kanske inte vågar säga till även om man gärna vill. Som jag skrev tidigare så försökte min kompis få stopp på han och säga till men då åkte han bara iväg utan att stanna. Så då bestämde vi oss för att åka därifrån istället. Men förhoppningsvis läser ju han detta och tänker efter en gång extra nästa gång så vi slipper sånt barnsligt beteende på annars trevliga träffar.

En liten undran bara, när polisen kom, höll han fortfarande på då?

847 Inlägg
23 maj 2010
-Blomman- skrev:
Jag kan säga att hade det varit jag som hade anordnat den träffen, så hade jag aldrig tillåtit honom att göra så bland alla bilar och folk som va där.. Sjukt respektlöst mot alla som är där och ställer ut!! Det fanns många andra ställen att bränna på, förutom bredvid bilarna wink

Skönt då kan man (förhoppningsvis) känna sig säker från sånt beteende på dina träffar "Blomman".
Håller helt med dig om att det är respektlöst och jag tycker det är sorgligt att folk gör sånt och att endel uppmuntrar till det.

Tyvärr fick jag förhinder att dyka upp i hamnen på kvällen (Var jag som frågade dig om tiden innan jag gav mig av) men det kommer ju fler tillfällen
Senast redigerat av Jungmar (23 maj 2010)

1 150 Inlägg
23 maj 2010
Det kom aldrig någon polis. Inte innan vi åkte iallafall, det var vid 22-tiden tror jag.

Jag tänker inte stå ansvarig för andras aktioner, skrev i början av tråden gällande träffen att vanliga trafikregler och folkvett gäller. Mer än så vet jag inte om jag hade kunnat göra..
Senast redigerat av S_Henjer (23 maj 2010)

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

Hårdast
143 Inlägg
23 maj 2010
Mangisen skrev:
Mr-Crd skrev:

du får hetsa folket ännu mer smile hade hoppats se dig i hamnen igår big_smile

ja, jag antar det..  smile   

sist jag försökte hetsa en M3, så körde han fan t.om under hastighetsgränsen..
Klart, vem vill lägga bensin på att dra mot en gammal äcklig 240 lixom..

SKÅNING
1 215 Inlägg
23 maj 2010
criccoo skrev:
Instämmer i föregående inlägg!
Tycker det är helt respektlöst att bete sig på det viset, det finns de som är rädda om sina bilar, och inte vill ha  stenskott eller liknande, från en spinnande 740! Även om han nu inte var rädd om sin bil! Tråkigt att det alltid skall vara någon som förstör för så många andra.

Och att man dessutom innan byter till sämre bakdäck, för att inte slita på sina vanliga! Bara BEKLAGLIGT, så löjligt och lågt att man bara kan skratta åt det!

Min bil stod förövrigt precis intill, och fortsätter det i samma stil, kommer jag hålla mig långt borta från dessa träffar. Då finns det annat man kan göra, som håller högre kvalité! Tyvärr. Dock skall jag avsluta med att säga att träffen i övrigt var bra, och hoppas på fler!

Jungmar skrev:
Jag citerar ett inlägg jag skrev i den andra tråden eftersom att jag tror att den kommer låsas nu när träffen varit.
Jungmar skrev:
Wikingsson skrev:
varför snackade ni inte med han igår istället för att skriva här ??

En bekant till mig försöke hindra idioten. Förstår han (killen i 740in) inte att han förstör för oss alla. När jag var påväg in mot stan mötte jag polisen på Karlsrovägen, antar att dom var på väg ut till Flygstaden. I framtiden när vi vill ha lite större träffar som t.ex. träffen i slutet av juli, tror ni då att den som vill anordna den träffen från tillstånd att vara någonstans när det finns folk som beter sig så som han igår gjorde.
Och om man nu tvunget måste hålla på och bete sig så barnsligt så varför måste man göra det inne bland bilar, människor och barn (ja några hade sina barn med sig, och dom ska ju kunna vistas säkert på en bilträff utan att riskera att få en spinnande idiot över sig) Det är bara respektlöst och korkat att göra så och jag tror inte många blir imponerade, inte jag iallafall. Ser ju bara larvigt ut att stå på ett och samma ställe och förstöra däck och asfalt. Beter man sig på det sättet borde man inte ha körkort.

Nu lär jag säkert få massa skit för att jag skrivit detta, men jag hoppas att dom flesta förstår hur jag menar och hur det kan drabba oss.
Jag gör inte alltid rätt i trafiken och visst kan man leka ibland men då under säkra former och utan att förstöra underlag, andras bilar eller riskera att skada andra personer.

Mehh jo klart att det är tråkigt att folk börnar bland de andra bilarna(det tycker jag också) men det värsta är fan att det blir bara ett jävla liv på alla forum så fort det är en gammal volvo som gör det, men ingen har nämnt nåt illa om den fula lila rymdraketen(nissan/toyota) som gjorde exakt samma sak på samma plats igår, varför ett sånt jävla liv alltid i efterhand, gå fram till killen nästa gång och säg vad ni tycker om ni har ont av det så kanske han tänker sig för nästa gång och då menar jag till alla som gör det och inte bara till de som kör gammla volvos

och ang att det byttes däck var inte för att byta till sämre utan till bättre för att kunna börna längre så klart
Senast redigerat av alexm- (23 maj 2010)

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

93 Inlägg
23 maj 2010
tycker det är konstigt att alla klagar på den svarta 740 "GL"  men inte på en plastbilen som skvätte gummi innan han..

847 Inlägg
23 maj 2010
alexm- skrev:
criccoo skrev:
Instämmer i föregående inlägg!
Tycker det är helt respektlöst att bete sig på det viset, det finns de som är rädda om sina bilar, och inte vill ha  stenskott eller liknande, från en spinnande 740! Även om han nu inte var rädd om sin bil! Tråkigt att det alltid skall vara någon som förstör för så många andra.

Och att man dessutom innan byter till sämre bakdäck, för att inte slita på sina vanliga! Bara BEKLAGLIGT, så löjligt och lågt att man bara kan skratta åt det!

Min bil stod förövrigt precis intill, och fortsätter det i samma stil, kommer jag hålla mig långt borta från dessa träffar. Då finns det annat man kan göra, som håller högre kvalité! Tyvärr. Dock skall jag avsluta med att säga att träffen i övrigt var bra, och hoppas på fler!

Jungmar skrev:
Jag citerar ett inlägg jag skrev i den andra tråden eftersom att jag tror att den kommer låsas nu när träffen varit.
Jungmar skrev:

En bekant till mig försöke hindra idioten. Förstår han (killen i 740in) inte att han förstör för oss alla. När jag var påväg in mot stan mötte jag polisen på Karlsrovägen, antar att dom var på väg ut till Flygstaden. I framtiden när vi vill ha lite större träffar som t.ex. träffen i slutet av juli, tror ni då att den som vill anordna den träffen från tillstånd att vara någonstans när det finns folk som beter sig så som han igår gjorde.
Och om man nu tvunget måste hålla på och bete sig så barnsligt så varför måste man göra det inne bland bilar, människor och barn (ja några hade sina barn med sig, och dom ska ju kunna vistas säkert på en bilträff utan att riskera att få en spinnande idiot över sig) Det är bara respektlöst och korkat att göra så och jag tror inte många blir imponerade, inte jag iallafall. Ser ju bara larvigt ut att stå på ett och samma ställe och förstöra däck och asfalt. Beter man sig på det sättet borde man inte ha körkort.

Nu lär jag säkert få massa skit för att jag skrivit detta, men jag hoppas att dom flesta förstår hur jag menar och hur det kan drabba oss.
Jag gör inte alltid rätt i trafiken och visst kan man leka ibland men då under säkra former och utan att förstöra underlag, andras bilar eller riskera att skada andra personer.

Mehh jo klart att det är tråkigt att folk börnar bland de andra bilarna(det tycker jag också) men det värsta är fan att det blir bara ett jävla liv på alla forum så fort det är en gammal volvo som gör det, men ingen har nämnt nåt illa om den fula lila rymdraketen(nissan/toyota) som gjorde exakt samma sak på samma plats igår, varför ett sånt jävla liv alltid i efterhand, gå fram till killen nästa gång och säg vad ni tycker om ni har ont av det så kanske han tänker sig för nästa gång och då menar jag till alla som gör det och inte bara till de som kör gammla volvos

Jag såg bara när 740in gjorde det så är därför det är den jag har skrivit om. Om jag skulle klaga för att det var just en gammal Volvo så kastar jag ju sten i glashus med tanke på att jag var där med min gamla Volvo.
Alla (däriblan jag) vågar kanske inte gå fram och säga till när det är en hel del som hejar på den som gör fel. Men nästa gång ska jag skita i vad jag vågar eller ej och gå fram och knacka på och öppna dörren och säga till.
'
Mvh
Emil Jungmar

93 Inlägg
23 maj 2010
Tycker bara att denna diskussionen är riktigt onödig.. Känner killen i volvon och han hade nog inte tagit illa upp om någon hade sagt till.. Själv tyckte jag att det var höjdpunkten på hela träffen fast min bil också stog i riskzonen!

40 Inlägg
23 maj 2010
Stofer skrev:

vilken 740 gl??

1 028 Inlägg
23 maj 2010
Håller me kolvringen_ och alexm- den dära pokemonbilen eller som alla kallar de plasträser rymdraket "lila nissan 200 tror jag de va" osv som börja me alla barnsligheter tex borna mellan bilarna de va ingen som såg de? en opel som körde som en idiot på parkeringen men de ska alltid klankas ner på dessa volvo bilar! varför ta upp sånt på ett forum medans man kan fixa de på plats å reda ut allt. va jag vet var de ingen som försökte hindra / stoppa någon

Har inget å skriva ännu

93 Inlägg
23 maj 2010
josefiin90 skrev:
Stofer skrev:

vilken 740 gl??

Den svarta 740 t5.. Någon snacka om att det va en GL big_smile

1 028 Inlägg
23 maj 2010
kolvringen_ skrev:
josefiin90 skrev:
Stofer skrev:

vilken 740 gl??

Den svarta 740 t5.. Någon snacka om att det va en GL big_smile

Den e ju lika trött som en gl sleeden inget att vara rädd om osv tydligen:Ptonguetongue

Har inget å skriva ännu

57 Inlägg
23 maj 2010
Ett sista inlägg! Det lila plastpaketet har precis lika dåligt uppförande och dålig respekt som de andra som burnade! Kvittar vilken bil det var, samma sak, vem som en gör vad! Dessutom fanns det de som gav tecken åt vederbörande i 740, att lägga av, var på föraren sket fullkomligt i det, med en hånleende!
Så de finns faktiskt dem som försöker, och dem som inte lyssnar!

1 028 Inlägg
23 maj 2010
criccoo skrev:
Ett sista inlägg! Det lila plastpaketet har precis lika dåligt uppförande och dålig respekt som de andra som burnade! Kvittar vilken bil det var, samma sak, vem som en gör vad! Dessutom fanns det de som gav tecken åt vederbörande i 740, att lägga av, var på föraren sket fullkomligt i det, med en hånleende!
Så de finns faktiskt dem som försöker, och dem som inte lyssnar!

Oki nu e vi där igen nu kom namnet/ordet/märket 740 igen alltid dom som får skit...
vilka försökte stoppa? de ända man såg hörde var börna mer tummen upp å en jäkla massa applåder?
men kanske dumt men folket hetsade å ville

Har inget å skriva ännu

Sök