Bestulen på Multimedia i bilen!

Pearlfoto -:Player in the street:-
5 november 2005 · 234 Inlägg

För ca 4 veckor sen blev jag av med min bilstereo o 7" skärm inkl 160 skivor ,dvd filmer kläder o dyl för ett värde av ca 20000:- om det är någon som vet nåt om detta kan ni väl lägga ett inlägg jag bor i Åmål ..

stereon var en JVC-KDAVX1 med inbyggd 3" skärm sen en motordriven separat LCD skärm....skivor mycket orginal med brända cd...dunväst joggingskor bälteskuddar m.m

Är nån som köpt nåt av dessa grejorna o ni bor runt Dalsland värmland....hör av er !

Ha de gott

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Pearlfoto -:Player in the street:-
5 november 2005 · 234 Inlägg

Gå gärna in på min sida o kika på bygget i bilen....(det som e kvar)

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
FugitivE BMW Power
5 november 2005 · 2 362 Inlägg

tråkigt att höra sad

BMW, bogsering med wire :/
Pearlfoto -:Player in the street:-
5 november 2005 · 234 Inlägg

Ja de är inte så kul....folk kan inte skilja på de som är ditt o mitt....störnade....ha de

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
TT-Avant
5 november 2005 · 6 851 Inlägg

Stackars dej. det är aldrig kul när de stulit enns saker. inte för att det kanske bara svider  i plånboken, men mest  den grejjen att de inte kan låta bli andras saker. Tänk va kul det skulle vara om man kom på nån som gjorde det..

Senast redigerat av Tiaz (5 november 2005)

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Pearlfoto -:Player in the street:-
5 november 2005 · 234 Inlägg

Menar de ...sved rätt bra i plånboken...plus att de slog sönder rutan o slet sönder en list...självrisker hit o dit ...o de värsta e att nå¨n som jag inte vill ha i bilen har verkligen rotat igenom hela bilen ..jag bad te gudarna nästan att de inte hade rört ljuydbygget...men som tur var kan dom inte komma dit....


ja hade man sett nåt sånt vet ja nog inte va ja skulle göra ....antagligen slå dom gula o blå o de ska vara glada om de kan se solen nåt mer....


ha de gött

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
5 november 2005 · 3 804 Inlägg

mkt bilstölder sad


Bmw osv..
Fredrik 945
6 november 2005 · 28 Inlägg

Fan vad surt!
Aldrig kul sånt där.....
Jag fixade tilläggsförsäkring på min anlägging värsta rånet iof 4500kr om året!
Men idagens läge får man ju inte ha ett skit kvar!,Vilket är så jävla surt!

Lider med dig!

Renjägarn
6 november 2005 · 638 Inlägg

Bara sitta i bilen med ett basebollträ o slå ihjäl dom fanskapen som håller på med skiten. För inte fan gör polisen nånting! Och tar dom fast dom så åker dom på samhällstjänst typ o sen är det klart.

Kommer väl nånting här snart!
prone
6 november 2005 · 31 Inlägg

Sånt är för tråkigt... men om jag ska vara ärlig så tror jag inte köparen sätter dit sig själv genom att säga det till dig, men lycka till!

BMW 520 (1996)
Renjägarn
6 november 2005 · 638 Inlägg

prone skrev:
Sånt är för tråkigt... men om jag ska vara ärlig så tror jag inte köparen sätter dit sig själv genom att säga det till dig, men lycka till!

Vadå sätta dit sig själv? Köparen vet inte alltid att det är stöldgods han köper? Han kan ju då ringa ägaren och säga vem han köpt grejerna av om han med säkerhet vet att det är dom stulna sakerna.

Kommer väl nånting här snart!
Malmoe SSS -12
6 november 2005 · 3 217 Inlägg

Sjukligt irriterande... Att folk tror att allt är public property!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
M1cha
7 november 2005 · 645 Inlägg

Fan va det suger. Jädrans sjysst bil iaf. Men det där med stölder suger.. sad

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Sharky
7 november 2005 · 10 287 Inlägg

Hur mycket jag än håller med dig så får vi vara försiktiga och inte uppmana till brott på forumet.

Göran
Moderator


Renjägarn skrev:
Bara sitta i bilen med ett basebollträ o slå ihjäl dom fanskapen som håller på med skiten. För inte fan gör polisen nånting! Och tar dom fast dom så åker dom på samhällstjänst typ o sen är det klart.

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Pearlfoto -:Player in the street:-
9 november 2005 · 234 Inlägg

Jo dessa försäkringar e inte ett dug roligt har fortfarande inte fått ut nåt ...det ända som ja fått e ny ruta ,list runt den lilla rutan bak o sen dörrlisten på sidan av bilen här kommer de roliga deom tillverkas inte längre till 850 enligt volvo så då sätter dom ditt en list från S70 ser förjävligt ut när det inte är lika men ja ska ringa volvia o kräva ut S70 lister runt om....man blir bara så jädra trött....o sen när de går vecka på vecka utan att man får pengar o köpa nytt för.....men som sagt de e inge skoj när man blir utsatt för sånt här man blir så jädra nervös vart man än ska ställa bilen....har fått noja efter detta tror ja måste låsa bilen 3-4 ggr innan ja kan gåin kolla alla ruter så de e uåppe.....stört!wink

Ha de gott fortsätt skriv om inbrott!

O till alla därute...se upp vad ni lägger löst inne i bilen...

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang