2761
Sök

Världens roligaste fel

SSS -12
3 217 Inlägg
12 november 2005
Trådstartare
Jag har stött på världen mest komiska fel på en bil... Min vindrutetorkare bak fungerar inte såvida man inte smäller igen en av dörrarna hyfsat hårt tongue Vad kan detta vara? Tror detta är glappkontakt tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

4 554 Inlägg
12 november 2005
hehe jaa de måste va nån kontakt som glappar eller så ligger jorden lite dåligt

21 761 Inlägg
12 november 2005
Ja, visst låter det väl troligast med glapp.

Driver
2 111 Inlägg
12 november 2005
jag tror helt enkelt bilen bara är lagd åt det mer sadistiska hållet. Men det är ju bara jag.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

21 761 Inlägg
12 november 2005
Just det, du får nog prata allvar med din bil och säga att man inte beter sig på det viset.

Driver
2 111 Inlägg
12 november 2005
Drönirettab skrev:
Just det, du får nog prata allvar med din bil och säga att man inte beter sig på det viset.

instämmer, eller smälla på han/hon ännu hårdare.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök