10425
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Haha ja jag är iaf lika snygg i verkligheten som jag är på min avatar!wink big_smile

hehe..... Då vet man vems bil alla tjejer kommer vara hos på touren... smile

hehe men om man ska åka själv utan tjejen får man ju nästan bjuda in lite kvinnligt sällskap från nån stad :d hehe

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Haha ja jag är iaf lika snygg i verkligheten som jag är på min avatar!wink big_smile

Hahaha DVD! (det vet du...wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
29 november 2007
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

hehe men om man ska åka själv utan tjejen får man ju nästan bjuda in lite kvinnligt sällskap från nån stad :d hehe

haha känns nästan lite vågat va?;D vad skulle tjejen tycka om det då?^^

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
WeDo skrev:

Sssccchhhhhhh..... tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
29 november 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

hehe sant. an ha med henne å mysa massa istället.. eller nä de skulle hon itne klara av så många dagar utan en spegel. tongue

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

hehe sant. an ha med henne å mysa massa istället.. eller nä de skulle hon itne klara av så många dagar utan en spegel. tongue

Fast det har du väl i solskyddet... men på ren djävulskap tar du bort den innan...

man måste ju ha lite spänning i vardagen wink
Senast redigerat av WeDo (29 november 2007)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
29 november 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
WeDo skrev:

Fast det har du väl i solskyddet... men på ren djävulskap tar du bort den innan...

man måste ju ha lite spänning i vardagen wink

hahaha fy fan det är o utmana ödet!!big_smile

21 Inlägg
29 november 2007
Jag är på!

Bomber & granater, nu leker vi pirater;)

90 Inlägg
29 november 2007
jag tycker alla ska få vara med finns andra som tycker om bilarna som kanske inte ha råd med massa sånt som andra så bara för det så får dom inte vara med helt fel  (min tanke)

jag o vovven min

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
29 november 2007
Bah, min är ju bara med i Exclusive och Power. hmm
Senast redigerat av FL3JM (29 november 2007)

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
29 november 2007
coupeboy skrev:
jag tycker alla ska få vara med finns andra som tycker om bilarna som kanske inte ha råd med massa sånt som andra så bara för det så får dom inte vara med helt fel  (min tanke)

Ordna en egen tour för er då? Det är ju inte sååå svårt.

Tycker det är larvigt att WeDo ska få massa skit för att alla som vill inte får åka med.

I do it my way

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
FL3JM skrev:
Bah, min är ju bara med i Exclusive och Power. hmm

Finns Exclusive kategorin kvar :o  Hittade inte den... För den kan ju också vara med isf....

1 779 Inlägg
29 november 2007
fattari nte varför wedo sk få ta all skit.. :S då kan ni väl ge lika mycke skit till alla som ska följa med på touren???
för dom som ska med tycker ju kraven e het okej.. och dom nu då som inte har råd att gör aså sin bil e lite unik kan väl göra en egen karavan.??

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
29 november 2007
akakaboto skrev:
fattari nte varför wedo sk få ta all skit.. :S då kan ni väl ge lika mycke skit till alla som ska följa med på touren???
för dom som ska med tycker ju kraven e het okej.. och dom nu då som inte har råd att gör aså sin bil e lite unik kan väl göra en egen karavan.??

Ja, jag har precis samma åsikt.

Och den åsikten har jag inte för att jag får åka med (som ni ser ovan så skrev jag att om jag inte passar in med min bil så vill jag ej åka med) utan för att det är ju inte så himla konstigt.

Gör en annan tour för andra bilar?

I do it my way

DFFL
9 020 Inlägg
29 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
akakaboto skrev:

Ja, jag har precis samma åsikt.

Och den åsikten har jag inte för att jag får åka med (som ni ser ovan så skrev jag att om jag inte passar in med min bil så vill jag ej åka med) utan för att det är ju inte så himla konstigt.

Gör en annan tour för andra bilar?

Är det nu JAG ska skrika diskriminering åt dig?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

3 722 Inlägg
29 november 2007
akakaboto skrev:

Vad är det som är så unikt med kjolpaket???

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Ska vi ha ett tak på 40 bilar ???  Tror som sagt att det bara blir jobbigt med för många.... med tanke på utställning, camping, sammanhållning m.m.....

1 779 Inlägg
29 november 2007
Digital_Kicker skrev:
akakaboto skrev:

Vad är det som är så unikt med kjolpaket???

då e den inte så speciellt orginal. men ser min ut som en helt orginal?? s40?

1 779 Inlägg
29 november 2007
shogun skrev:
Kul idé.
Klart att jag ska med big_smile

kcikar du ett pm till wedo namn bil bor och vart du startar ifrån då?

Sök