fattari nte varför wedo sk få ta all skit.. :S då kan ni väl ge lika mycke skit till alla som ska följa med på touren??? för dom som ska med tycker ju kraven e het okej.. och dom nu då som inte har råd att gör aså sin bil e lite unik kan väl göra en egen karavan.??
Vad är det som är så unikt med kjolpaket???
då e den inte så speciellt orginal. men ser min ut som en helt orginal?? s40?
Nä din ser inte ut som orginal, men en bil blir inte unik bara för man har 18" fälgar och kjolpaket.
då e den inte så speciellt orginal. men ser min ut som en helt orginal?? s40?
Nä din ser inte ut som orginal, men en bil blir inte unik bara för man har 18" fälgar och kjolpaket.
aja men de e krav på touren. take it or leave it...
Får jag fråga vem som har gjort dig till "bossen" på denna tråd, verkar som det är du som styr och ställer här. Du lägger kommentarer till allt inlägg m.m.
Skulle va kul å hänga me på nåt sånt men man har inte råd att fixa bilen, men de kommer väl fler chanser. Tycker de e bra krav, då har man nåt att gå på så kanske man hinner fixa till nästa tour. tycker de borde bli en tour varje år. då har ju dom som inte kommer me tid att fixa upp bilen till kraven som gäller. annars får man väl fixa en egen tour för andra bilar.....
Får jag fråga vem som har gjort dig till "bossen" på denna tråd, verkar som det är du som styr och ställer här. Du lägger kommentarer till allt inlägg m.m.
okej men om du inte visste de så e de mig wedo frågor om dom flesta ska få följa med eller inte... men men ha de fint. vill du inte vara med så kan du ju fixa en egen tour eller åka ner till den som sak till tyskland eller hur???
okej men om du inte visste de så e de mig wedo frågor om dom flesta ska få följa med eller inte... men men ha de fint. vill du inte vara med så kan du ju fixa en egen tour eller åka ner till den som sak till tyskland eller hur???
Skulle va kul å hänga me på nåt sånt men man har inte råd att fixa bilen, men de kommer väl fler chanser. Tycker de e bra krav, då har man nåt att gå på så kanske man hinner fixa till nästa tour. tycker de borde bli en tour varje år. då har ju dom som inte kommer me tid att fixa upp bilen till kraven som gäller. annars får man väl fixa en egen tour för andra bilar.....
härligt att de e någon som tycker de e lite bra krav iaf
Mellqvisten skrev:
har ni ngt datum ungefär?så man vet om d e ngn idè o anmäla sig?
de skuklle bli i juli tror jag wedo snackade om. den 24 eller något. en torsdag blir de av iaf
Varför hör ni inte bara med dom med extrema bilar om ni vill sticka ut så mkt som möjligt?
Btw, typiskt sveige att "alla ska få vara med annars är det elakt"
i andra länder hade arrangörerna bara sagt "far åt fanders, ni suger" men i sverige ska vi alltid vara så snälla och inte trampa någon på tårna...varför?
intressanta diskussioner, inte sett mkt om själva touren dock
men kul idé!
Senast redigerat av neckwomen_88 (29 november 2007)
Varför hör ni inte bara med dom med extrema bilar om ni vill sticka ut så mkt som möjligt?
Btw, typiskt sveige att "alla ska få vara med annars är det elakt"
i andra länder hade arrangörerna bara sagt "far åt fanders, ni suger" men i sverige ska vi alltid vara så snälla och inte trampa någon på tårna...varför?
intressanta diskussioner, inte sett mkt om själva touren dock
men kul idé!
hehe detta e ju dock mer som en planerings tråd å se om de finns intresse, och om de e folk med utstickande bilar som vill vara med.
men allt för många tycker ju tt all ska få komma med. men som jag tycker kan ha en egen liten tour isf.