Förresten, om någon vill att jag ska fota hans eller henns bil under denna tour - deltagare eller ej - är det bara till att säga till. Fotar gör jag gärna! Här är en direktlänk till bilderna jag tog på en polares Skyline igår (samt ett par andra bilar), [klicka här]
fan vilka bilder.. du får mer än gärna knäppa lite bilder på min hoppas ara slaget om gatebil dekalerna går bot smärtfritt
Förresten, om någon vill att jag ska fota hans eller henns bil under denna tour - deltagare eller ej - är det bara till att säga till. Fotar gör jag gärna! Här är en direktlänk till bilderna jag tog på en polares Skyline igår (samt ett par andra bilar), [klicka här]
Du får gärna fota min
Förresten kanske verkar grinig etc men har precis tagit slut mellan mig och tjejen, var ihop i 5 år innan detta.
Du får gärna fota min
Förresten kanske verkar grinig etc men har precis tagit slut mellan mig och tjejen, var ihop i 5 år innan detta.
Så jävla ledsen vad fan ska man göra?!?!?!
Sådant som händer. Finns inte mycket att säga eller göra men ett är säkert, det går över. Ibland tar det olika lång tid bara... Jag har en del riktigt smärtsamma minnen.
Följer med på Touren? Tourdeltagarplatserna är fyllda och jag tror inte reservlistan tillämpas längre. Du kan dock åka med som följebil - det lär nog bli ett par av den sorten också om jag inte misstar mig. PM:a WeDo så får du mer info kring det.
Sorry Pikey tråkigt att höra för då e vi två i samma sits nu! Så vi kan ta varandra i hand under touren...
Det var värst vilka sorgsna miner här var. Du får ursäkta mig McMcFly men när jag läste din rad fnittrade jag till först - även om det inte var meningen. "Eftersom ni är ensamma nu så kan ni ju..." Aja, skit samma. Förlåt mig. Men som sagt, man kommer över det.
Sorry Pikey tråkigt att höra för då e vi två i samma sits nu! Så vi kan ta varandra i hand under touren...
Det var värst vilka sorgsna miner här var. Du får ursäkta mig McMcFly men när jag läste din rad fnittrade jag till först - även om det inte var meningen. "Eftersom ni är ensamma nu så kan ni ju..." Aja, skit samma. Förlåt mig. Men som sagt, man kommer över det.
haha fler än jag som gick i dom tankarna asså...
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Usch det är verkligen ingen rolig sits...
+ att jag blev påbackad idag så fronten är lite sne men inga repor då den mosade nummer skylten, sådär lagom roligt när man har en Studentkörning på Torsdag...