4424
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Välkommnar också Weider till touren...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
1 juni 2008
AUBLITZZ skrev:
Madland skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Fan vad najs!big_smile slänger jag med polermaskinen med då så det blir rejält!big_smile Kan även lånas ut till andra om man frågar snällt...cool

Låter toppen. big_smile

Fan vad bra kalle.. Tvättar du o polerar min bil oxå då? smile

Kan vi nog lösa en bra deal på du o jag Henke:cool: Bara du låter sämsskinnet ligga när jag är inärheten...roll big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
1 juni 2008
WeDo skrev:

Så hjärtligt välkommen så!big_smile

1 779 Inlägg
2 juni 2008
Madland skrev:
Förresten, om någon vill att jag ska fota hans eller henns bil under denna tour - deltagare eller ej - är det bara till att säga till. Fotar gör jag gärna! Här är en direktlänk till bilderna jag tog på en polares Skyline igår (samt ett par andra bilar), [klicka här]

fan vilka bilder.. du får mer än gärna knäppa lite bilder på min smile hoppas ara slaget om gatebil dekalerna går bot smärtfritt smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
2 juni 2008
* 07:30Samling och start från Norrköping

vet ni ve mni har å göra med eller??
jag e så sjukt morgontrött.

3 390 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:

Kallvatten är bra har jag hört roll

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
2 juni 2008
akakaboto skrev:

tongue...du lär ju vara vaken..för vi har knappast kommit isäng ännu då tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
2 juni 2008
WeDo skrev:

Så välkommen så!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

142 Inlägg
2 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
AUBLITZZ skrev:
Madland skrev:

Låter toppen. big_smile

Fan vad bra kalle.. Tvättar du o polerar min bil oxå då? smile

Kan vi nog lösa en bra deal på du o jag Henke:cool: Bara du låter sämsskinnet ligga när jag är inärheten...roll big_smile

Nja vet inte det ja.. Du verkade ju gilla de sist ju.. smile haha Nja kan ställa upp på mig själv o göra det så får du det lite ledigt.. wink

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

1 779 Inlägg
2 juni 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

tongue...du lär ju vara vaken..för vi har knappast kommit isäng ännu då tongue

hehe men då låser jag inte mig i bilen å sover där. big_smile så kör jag ikapp er big_smile haha

Rälspilot
391 Inlägg
2 juni 2008
Dags att passa på att ragga fler besökare till min fototråd genom att nämna att jag slängde upp lite bilder på en Supra jag fotade i söndags. Enjoy!

[L Ä N K]
Senast redigerat av Madland (3 juni 2008)

2 283 Inlägg
3 juni 2008
Madland skrev:
Förresten, om någon vill att jag ska fota hans eller henns bil under denna tour - deltagare eller ej - är det bara till att säga till. Fotar gör jag gärna! Här är en direktlänk till bilderna jag tog på en polares Skyline igår (samt ett par andra bilar), [klicka här]

Du får gärna fota min tongue

Förresten kanske verkar grinig etc men har precis tagit slut mellan mig och tjejen, var ihop i 5 år innan detta.

Så jävla ledsen vad fan ska man göra?!?!?! sad

R.I.P. Michael Jackson!

Rälspilot
391 Inlägg
3 juni 2008
Pikey skrev:
Madland skrev:

Du får gärna fota min tongue

Förresten kanske verkar grinig etc men har precis tagit slut mellan mig och tjejen, var ihop i 5 år innan detta.

Så jävla ledsen vad fan ska man göra?!?!?! sad

Sådant som händer. Finns inte mycket att säga eller göra men ett är säkert, det går över. Ibland tar det olika lång tid bara... Jag har en del riktigt smärtsamma minnen.

Rälspilot
391 Inlägg
3 juni 2008
Newman skrev:
Följer gärna me. skriv upp mig

Följer med på Touren? Tourdeltagarplatserna är fyllda och jag tror inte reservlistan tillämpas längre. Du kan dock åka med som följebil - det lär nog bli ett par av den sorten också om jag inte misstar mig. PM:a WeDo så får du mer info kring det.

2 283 Inlägg
3 juni 2008
Tack smile

R.I.P. Michael Jackson!

Bmwälskare
75 Inlägg
3 juni 2008
Sorry Pikey tråkigt att höra för då e vi två i samma sits nu! Så vi kan ta varandra i hand under touren...
Senast redigerat av McMcFly (3 juni 2008)

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

Rälspilot
391 Inlägg
3 juni 2008
McMcFly skrev:
Sorry Pikey tråkigt att höra för då e vi två i samma sits nu! Så vi kan ta varandra i hand under touren...

Det var värst vilka sorgsna miner här var. Du får ursäkta mig McMcFly men när jag läste din rad fnittrade jag till först - även om det inte var meningen. "Eftersom ni är ensamma nu så kan ni ju..." Aja, skit samma. Förlåt mig. Men som sagt, man kommer över det.

1 752 Inlägg
3 juni 2008
Madland skrev:
McMcFly skrev:

Det var värst vilka sorgsna miner här var. Du får ursäkta mig McMcFly men när jag läste din rad fnittrade jag till först - även om det inte var meningen. "Eftersom ni är ensamma nu så kan ni ju..." Aja, skit samma. Förlåt mig. Men som sagt, man kommer över det.

haha fler än jag som gick i dom tankarna asså...big_smile

2 283 Inlägg
4 juni 2008
McMcFly skrev:

Usch det är verkligen ingen rolig sits...

+ att jag blev påbackad idag så fronten är lite sne men inga repor då den mosade nummer skylten, sådär lagom roligt när man har en Studentkörning på Torsdag...

Men men skönt att balkörningar är över smile

R.I.P. Michael Jackson!

Sök