3334
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

236 Inlägg
29 november 2007
Nu börjar d ju låta bättre ine massa tjafs meddelande hela tiden:P

walkie talkie låter mycke bättre än telefon:)
bara hoppas att alla införskaffar en sådan:P

längtar redan tills trippen startar och bilen e klar;P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
30 november 2007
aah visst. nu börjar vi bli vänner här inne. men de hade varit gött om de e nån som hittar en bra walkie talkie för ett rimligt pris som man kan köpa online, så kan han lägga upp länk så kan dom som vill beställa hem en så vet man att man har. för de e ju bra att ha även utanför en tripp som denna. säg att man e bara 5 billar som ska nånstan så kan man använda dom med. mycke smidigare än mobilen.

och hälst ska de vara med "handsfree" till.
Senast redigerat av akakaboto (30 november 2007)

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

457 Inlägg
30 november 2007
Vad är syftet med "touren"?

Låter mer som "plast & spackel on tour" i min öron men jag kanske bara har missuppfattat allt, är väll inte välkommen iallafall så...
Senast redigerat av Sportsedan (30 november 2007)

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...

1 779 Inlägg
30 november 2007
Sportsedan skrev:

Låter mer som "plast & spackel on tour" i min öron men jag kanske bara har missuppfattat allt, är väll inte välkommen iallafall så...

de e nog bara att komma ut å rasta bilen lite å träffa folk med samma "plast & spackel" intresse. tongue

236 Inlägg
30 november 2007
akakaboto skrev:
Sportsedan skrev:

de e nog bara att komma ut å rasta bilen lite å träffa folk med samma "plast & spackel" intresse. tongue

exakt stämmer d du säger hehe mmm walkies använder vi alltid när vi åker ypp på onsdas träffarna grymt smidigt.

men kan kolla runt lite om d till ett rimligt pris.

huven din blev riktigt grym:P

1 779 Inlägg
30 november 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
Sportsedan skrev:

exakt stämmer d du säger hehe mmm walkies använder vi alltid när vi åker ypp på onsdas träffarna grymt smidigt.

men kan kolla runt lite om d till ett rimligt pris.

huven din blev riktigt grym:P

hehe mm de e ju sånan tillfällen de e perfekt..

neckwomen_88
30 november 2007
Hm, kom och tänka på en sak..

vad säger garaget.org om att ni har touren i deras namn?  tänkte med allt bråk som varit om vilka som får vara med, har garaget.org haft några synpunkter på saken?  trots allt deras namn som står på spel?

det är ingen kritik, tycker att ni får göra som ni vill, allt kan inte vara för alla, så är det ju (tex får ju inte jag följa med, doh) utan mest nyfiken smile

1 779 Inlägg
30 november 2007
neckwomen_88 skrev:
Hm, kom och tänka på en sak..

vad säger garaget.org om att ni har touren i deras namn?  tänkte med allt bråk som varit om vilka som får vara med, har garaget.org haft några synpunkter på saken?  trots allt deras namn som står på spel?

det är ingen kritik, tycker att ni får göra som ni vill, allt kan inte vara för alla, så är det ju (tex får ju inte jag följa med, doh) utan mest nyfiken smile

chrizz ska ju själv med och han har ju inte sagt något om namnet. mer än att han kanske kan fixa dekaler å nyckelband.
men får väl ta ett annant namn om de blir så. te x Garaget.org on StylingTour 08 big_smile

236 Inlägg
30 november 2007
Här har jag hittat ett sett me walkie talkie hyfsta bra pris.

kolla och se va ni tycker.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331889

1 779 Inlägg
30 november 2007
_qlimax_ skrev:

ade j uvart guld värt om de fanns 12volts laddare till sg itne om de fanns de elelr inte

236 Inlägg
30 november 2007
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

ade j uvart guld värt om de fanns 12volts laddare till sg itne om de fanns de elelr inte

går ju lätt att fixa en omvandlare isåfall som man säter i cigguttaget.

kan ju inte kosta så många kr.
men hoppas om andra e på isåfall beställer man ju näsrtan en sån..

1 779 Inlägg
30 november 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

går ju lätt att fixa en omvandlare isåfall som man säter i cigguttaget.

kan ju inte kosta så många kr.
men hoppas om andra e på isåfall beställer man ju näsrtan en sån..

aaah vi får ju komma fra mtil lnågot sånt iaf. kan ju snacka om de i några dagar tongue hehe
de e ju inte å ont om tid om man säger så.. tongue

3 390 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
Akakaboto:  Det verkar som att du inte behöver vara orolig för att vi ska vara för lite folk från starten i gbg iaf tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 november 2007
walkie takiesen var ju inte dyra=)fanns 47 stycken på lager;)kanske lika bra inför skaffa sig såna,men vi köpte ett par,ska kolla upp om de funkar ihop med dom där,annars blir det beställa=)..
hihi...kul och läsa tråden;)e det inte gnäll om vem som stylat bilen själv(bah,jag ligger risigt te,brorsan stylade den)då e det plast&spakel snack=)finns en hel del plast på min=)...haha=)....
nåt vi andra som ska me på touren kan hjälpa te me?...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
walkie takiesen var ju inte dyra=)fanns 47 stycken på lager;)kanske lika bra inför skaffa sig såna,men vi köpte ett par,ska kolla upp om de funkar ihop med dom där,annars blir det beställa=)..
hihi...kul och läsa tråden;)e det inte gnäll om vem som stylat bilen själv(bah,jag ligger risigt te,brorsan stylade den)då e det plast&spakel snack=)finns en hel del plast på min=)...haha=)....
nåt vi andra som ska me på touren kan hjälpa te me?...

Var glad och positiva smile    Ni får mer än gärna komma med förslag på aktiviteter och vilka ställen vi ska övernatta på.. så vi kan tiita över campingar, cruise sträckor i städerna m.m..

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 november 2007
Kan vara nåt i Mantorp Park under den helgen=)kan kolla upp det,om det e av intresse?...e ju rätt mycket utställningar där under sommaren;)...i Jönköping så har de stor parkering vid A6,nära till Mac Donalds och andra resturanger=)Var i Stockholm kommer stoppet ske?Lite lättare kolla upp ställen som har stora parkeringar som man inte behöver betala en massa för=)...en arbetskompis dotter jobbar för Extreme tidningen kan ju höra om hon vill göra ett repotage och ta lite foton på bilarna och skriva lite om vår tour,kan det vara något?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 november 2007
I Stockholm finns den stora parkeringen vid Kungens kurva-Heron City=)mycket folk där,om man vill vara mer centralt=)kanske vore något?

3 390 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
Kan vara nåt i Mantorp Park under den helgen=)kan kolla upp det,om det e av intresse?...e ju rätt mycket utställningar där under sommaren;)...i Jönköping så har de stor parkering vid A6,nära till Mac Donalds och andra resturanger=)Var i Stockholm kommer stoppet ske?Lite lättare kolla upp ställen som har stora parkeringar som man inte behöver betala en massa för=)...en arbetskompis dotter jobbar för Extreme tidningen kan ju höra om hon vill göra ett repotage och ta lite foton på bilarna och skriva lite om vår tour,kan det vara något?

Oj... Det skulle ju vara hur kul som helst om det gick att ordna big_smile   

Angående sthlm så vet jag inte vart vi har tänkt stanna... Ska väl undvika att komma för mkt in i smeten för samlingen iaf... sen kan man ju glida genom lite snyggt smile 

A6 låter ju kanon... Där kan man kanske ha ett lite längre stopp innan Halmstad så man kan köpa nödvändiga saker och äta m.m tongue

3 390 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
I Stockholm finns den stora parkeringen vid Kungens kurva-Heron City=)mycket folk där,om man vill vara mer centralt=)kanske vore något?

varför inte... ska skriva upp alla förslag så kan vi komma överens sen....

2 283 Inlägg
30 november 2007
När är det här planerat att bli av nästa år?

R.I.P. Michael Jackson!

Sök