3411
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
När är det här planerat att bli av nästa år?

Tanken har varit att den ska gå i mitten av Juli...  men exakt datum är inte satt än...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
30 november 2007
Najs som fan! Då är bilen 100% klar om jag inte smäller den innan vill säga tongue nae skämt o sido.

R.I.P. Michael Jackson!

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
30 november 2007
coupeboy skrev:
hur kan ni sitta o säga du får inte hänge med o inte du heller vad fan är det förroligt oköra med er när ni är så mot andra som vill hänga med räcker fan med att dom är lita stylade  eller o kommer ändå inte bli så stort som sist  ni gör ju så folk tröttnar på bilar när ni gnäller på andra

akakaboto har du gjort allt själv på din bil eller köpt den sån??

Men är det ingen som fattar?! det är WeDo som ordnat denna tour, det är inget som text själva garaget ordnat. Det är en privat person som ordnar detta!

Vad fan gör det om han köpt den sådan eller inte? Du ser ju att det händer saker man den nu iaf. (Ny huv).

Mongolojd ffs.

I do it my way

tysk.
592 Inlägg
30 november 2007
Hoppas jag har hunnit få körkortet innan dess då wink

3 390 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
Nu är det bara 6 platser kvar tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
Tycker det är lite för få som tycker till här btw.... Vi är 34 st anmälda med det är bara typ 5-6 st som är aktiva här....

Bara det inte är folk som anmält sig "bara för att"....
Senast redigerat av WeDo (30 november 2007)

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
30 november 2007
I Mariestad kan alla samlas på kotorget som vi kallar det, det är en stor parketing där alla ska få plats smile

Och något bra ställe med stort parkering där alla kan stå när vi ska äta är väl på McFjonkan då.

Fan vad lång sträckan hade blivit nu då =P

I do it my way

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
30 november 2007
Börjar närma sig 40 pers nu. hehe synd att bilen inte platsa:P Aja får väl haka på 2009 istället.
Eller har jag fortfarande en plats reserverad akakaboto?wink
Ska försöka vara klar med bilen till elmiahelgen.
Senast redigerat av stollen (30 november 2007)

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

1 779 Inlägg
30 november 2007
fan va nice inte så mycke tjaffs i tråden nu. dom kanske har fattat att de e WeDo som anordnar de och itne själva G.org..
hoppas man kommer på lite merea saker att göra med bilen innan dess bara..

och sen så fårt nån får upp ett bra förslag med walkie talkies helst med 12volts laddare så slår jag till. lika bra att ha den hemma..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

53 Inlägg
30 november 2007
Min pappa är en av cheferna på nöjestidningen "NollElva" i Norrköping , kanske kan fixa så det skrivs om er och tar lite kort och så när ni stannar i Norrköping

1 779 Inlägg
30 november 2007
ChristofferH skrev:
Min pappa är en av cheferna på nöjestidningen "NollElva" i Norrköping , kanske kan fixa så det skrivs om er och tar lite kort och så när ni stannar i Norrköping

ah fan de låter ju inte helt fel de alltså..
du vet ingen stor parkering eller något i norrköping`??

236 Inlägg
30 november 2007
ChristofferH skrev:

fan d låter jäkligt bra hade varit riktigt nice;P

kul me lite kort och fakta i tidningen

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

236 Inlägg
30 november 2007
akakaboto skrev:
fan va nice inte så mycke tjaffs i tråden nu. dom kanske har fattat att de e WeDo som anordnar de och itne själva G.org..
hoppas man kommer på lite merea saker att göra med bilen innan dess bara..

och sen så fårt nån får upp ett bra förslag med walkie talkies helst med 12volts laddare så slår jag till. lika bra att ha den hemma..

mmm kan ju kolla om vi hitttar några mer walkies.
synd att den vi hitta inte hade omvandlare till.

japp e riktigt gött att odm fattat allt nu

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

53 Inlägg
30 november 2007
dom brukar ju ha en stor träff "Meet of the Month" i norrköping vid Bauhaus den parkeringen är stor
Senast redigerat av ChristofferH (30 november 2007)

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
30 november 2007
stollen skrev:
Börjar närma sig 40 pers nu. hehe synd att bilen inte platsa:P Aja får väl haka på 2009 istället.

Är det WeDo OCH akakaboto som har hand om planeringen. eller är det bara WeDo?tongue

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

1 779 Inlägg
30 november 2007
stollen skrev:
stollen skrev:

Är det WeDo OCH akakaboto som har hand om planeringen. eller är det bara WeDo?tongue

de är nog lite av båda två. han frågar mig om vissa saker å så.. men de e ju mest weedman. big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 november 2007
Ska höra efter om hon kan ta foton o dylikt från Extrem biltidning;)..ska ta reda på var hon håller te me så hon finns på nån av de platser vi gör ett stopp på=)låter det bra eller?
Lite lättare kolla upp saker om man gör typ en lista eller dylikt på platser och städer så man kan kolla upp vad som finns i närheten=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
30 november 2007
theangel6 skrev:
Ska höra efter om hon kan ta foton o dylikt från Extrem biltidning;)..ska ta reda på var hon håller te me så hon finns på nån av de platser vi gör ett stopp på=)låter det bra eller?
Lite lättare kolla upp saker om man gör typ en lista eller dylikt på platser och städer så man kan kolla upp vad som finns i närheten=)

vem e hon du ska höra med då. big_smile

hör med henne om de finns något intresse från hennes sida om att kanske åka med i en av bilarna å ta bilder.

sen hör med wedo han borde nog veta vart de blir stopp å vilka tider å allt sånt men han kanske inte har lanerat så långt. man sklle igentligen vart typ 5 ers som träffas en dag å snackar lite mer om de å planerar.
Senast redigerat av akakaboto (30 november 2007)

1 752 Inlägg
30 november 2007
Verakar som att det bara blir bättre o bättre det här hela tiden!big_smile Vore ju mer än najs om vi kom med i nån tidning av nått slag:D Men som sagt Bauhaus parkeringen i Norrköping är stor o bra iaf, frågan är ju bara när vi kommer dit om det är mycket folk o så då? Har ju trotts allt vart löning typ precis då...!

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
30 november 2007
Kalle_Ponken skrev:
Verakar som att det bara blir bättre o bättre det här hela tiden!big_smile Vore ju mer än najs om vi kom med i nån tidning av nått slag:D Men som sagt Bauhaus parkeringen i Norrköping är stor o bra iaf, frågan är ju bara när vi kommer dit om det är mycket folk o så då? Har ju trotts allt vart löning typ precis då...!

det här ju perfekt med löning kanske nån kommerå vil köpa ens bil big_smile hehe. big_smile

Sök