3099
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
30 november 2007
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Verakar som att det bara blir bättre o bättre det här hela tiden!big_smile Vore ju mer än najs om vi kom med i nån tidning av nått slag:D Men som sagt Bauhaus parkeringen i Norrköping är stor o bra iaf, frågan är ju bara när vi kommer dit om det är mycket folk o så då? Har ju trotts allt vart löning typ precis då...!

det här ju perfekt med löning kanske nån kommerå vil köpa ens bil big_smile hehe. big_smile

Hahaha ja det är ju bara o hoppas!big_smile tongue  vore ju trevligt med lite extra pengar till Halmstad sen med!wink hehehe...^^

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

236 Inlägg
30 november 2007
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Verakar som att det bara blir bättre o bättre det här hela tiden!big_smile Vore ju mer än najs om vi kom med i nån tidning av nått slag:D Men som sagt Bauhaus parkeringen i Norrköping är stor o bra iaf, frågan är ju bara när vi kommer dit om det är mycket folk o så då? Har ju trotts allt vart löning typ precis då...!

det här ju perfekt med löning kanske nån kommerå vil köpa ens bil big_smile hehe. big_smile

hehe man kan ju hoppas vem vet kanske får ett bra bud:P

din e ju grymt snygg me så varför inte

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
30 november 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

hehe sant men om ja säljer bilen kanske tjejen lämnar mig :o hahaha skämt å sido. har ju stora planer för den så den ska ine säljas.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

derfla_
30 november 2007
ja e på!!!!!! när å var drar vi?

236 Inlägg
30 november 2007
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:

hehe sant men om ja säljer bilen kanske tjejen lämnar mig :o hahaha skämt å sido. har ju stora planer för den så den ska ine säljas.

okey låter kul ska bli kul och se hur d blir me huven:P

och va du nu mer ska göra.

d här kan bli lr d ska bli gryymt kul

1 779 Inlägg
30 november 2007
derfla_ skrev:
ja e på!!!!!! när å var drar vi?

läs första inlägget

1 779 Inlägg
30 november 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

de ska ju bli cornersplitters elelr va de heter, bygga bagaget huven som sagt, sen om man får lite rabbater på lambodörrar så blir de nog de med smile

236 Inlägg
30 november 2007
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:

de ska ju bli cornersplitters elelr va de heter, bygga bagaget huven som sagt, sen om man får lite rabbater på lambodörrar så blir de nog de med smile

fan d låter riktigt nice väntar redan på att få se:P

nä kommer in senare nu blir d poker turnering hehe

1 779 Inlägg
30 november 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

fan d låter riktigt nice väntar redan på att få se:P

nä kommer in senare nu blir d poker turnering hehe

hehe hoppas du spelar bort hela lönen nu då. tongue själv blir de duschasen till tjejen å kolla idol. big_smile

118 Inlägg
30 november 2007
är lätt med men skulle vilja se mer priser vad det kommer kosta med allt

Rock´N Roll

1 779 Inlägg
30 november 2007
juliet skrev:

sjukt snygg alfa btw,
de beror ju på va bilen drar men trippen e ju på en ca 120 mil, och sen vet jag inte beror lite på hur man vill sova, i bilen eller tältplats på nån camping,

läs första sidan om du inte har gjort de där står de mest du behöver veta än s länge. smile

3 390 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
juliet skrev:

sjukt snygg alfa btw,
de beror ju på va bilen drar men trippen e ju på en ca 120 mil, och sen vet jag inte beror lite på hur man vill sova, i bilen eller tältplats på nån camping,

läs första sidan om du inte har gjort de där står de mest du behöver veta än s länge. smile

Kan säga att det är allt för många som bara verkar gå till sista isidan och skriva " jag hänger med"... Hur kan man skriva upp sig på en tour man inte ens vet vart den går....?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
Vad sägs om övernattningar i Örebro, Gävle, Norrköping och Halmstad ??? Låter det bra ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 722 Inlägg
1 december 2007
4stycken övernattningar!

3 390 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
4stycken övernattningar!

aaa, eller beror ju på hur länge man stannar i Halmstad... Jag blir nog kvar några dagar till smile

3 722 Inlägg
1 december 2007
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:
4stycken övernattningar!

aaa, eller beror ju på hur länge man stannar i Halmstad... Jag blir nog kvar några dagar till smile

okey, men från start och till mål räcker det väl med minst 2 övernattningar.?

118 Inlägg
1 december 2007
nämen ja läste igenom men jag hittade inget. och ja tänkte om det skulle va som gatbilartouren att ni (som håller i det) skulle boka allt och man betalar en summa till er för övernattningar, käk om man ska grilla osv. det skulle nästan vara bättre om man gjorde så med dom som ska åka med hela vägen.. och så får dom som hoppar på efter typ halva betala då. eller något sånt.

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:
4stycken övernattningar!

jaaa, jag vet inte.... det är ju meningen att vi ska diskutera fram allt här... men det är inte så många som är pigga på att göra det...  Vilket är synd tycker jag för vad jag tror så kommer det bara komma sen när allt är spikat att "varför gjorde vi inte det" eller "varför åkte vi inte dit" m.m.....

Vart har du förslag på att övernatta ?

3 722 Inlägg
1 december 2007
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:
WeDo skrev:

jaaa, jag vet inte.... det är ju meningen att vi ska diskutera fram allt här... men det är inte så många som är pigga på att göra det...  Vilket är synd tycker jag för vad jag tror så kommer det bara komma sen när allt är spikat att "varför gjorde vi inte det" eller "varför åkte vi inte dit" m.m.....

Ja övernattningen är ju helt beroende på vad vi ska göra och hur länge vi ska stanna mellan tex Göteborg och stockholm. Är det inte allt för mycket så tar man övernattningen i stockholm, och sedan en mellan stockholm och halmstad???

3 390 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:

Ja övernattningen är ju helt beroende på vad vi ska göra och hur länge vi ska stanna mellan tex Göteborg och stockholm. Är det inte allt för mycket så tar man övernattningen i stockholm, och sedan en mellan stockholm och halmstad???

Fast jag vet inte om du missat nya sträckan... vi ska förbi Gävle innan sthlm smile

Sök