2460
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

113 Inlägg
1 december 2007
tycker ni ska glida förbi växjö med roll  smile

Ska vi åka hem ? :)

3 722 Inlägg
1 december 2007
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:
WeDo skrev:

jaaa, jag vet inte.... det är ju meningen att vi ska diskutera fram allt här... men det är inte så många som är pigga på att göra det...  Vilket är synd tycker jag för vad jag tror så kommer det bara komma sen när allt är spikat att "varför gjorde vi inte det" eller "varför åkte vi inte dit" m.m.....

Vart har du förslag på att övernatta ?

Ja övernattningen är ju helt beroende på vad vi ska göra och hur länge vi ska stanna mellan tex Göteborg och stockholm. Är det inte allt för mycket så tar man övernattningen i stockholm, och sedan en mellan stockholm och halmstad???

Fast jag vet inte om du missat nya sträckan... vi ska förbi Gävle innan sthlm smile

Ja just det! haha, läste det innan. hehe. Ja men som sagt beror på hur långa stopp man gör,

3 390 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
juliet skrev:
nämen ja läste igenom men jag hittade inget. och ja tänkte om det skulle va som gatbilartouren att ni (som håller i det) skulle boka allt och man betalar en summa till er för övernattningar, käk om man ska grilla osv. det skulle nästan vara bättre om man gjorde så med dom som ska åka med hela vägen.. och så får dom som hoppar på efter typ halva betala då. eller något sånt.

Det skulle man kunna göra, men anledningen till att vi inte gör det är för att då krävs det så extremt mkt jobb och administration och inte minst ansvar... Säg att det skulle kosta varje tour medlem 1000 kr med mat, övernattning m.m, det betyder att jag skulle ha ansvar för 40000 kr och det är inget jag känner så starkt för... Sen tror jag inte heller att så många är pigga på att överföra 1000 kr till en helt främmande person.. redaktöerna på gatbilar har ju heltid där så det är ju en annan sak...

Vi kommer kontakta campingar m.m framöver bara för att kolla om det finns plats för oss och förvarna dom på att det kommer 40 bilar just den dagen vi ska vara där...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 722 Inlägg
1 december 2007
Perchen skrev:
tycker ni ska glida förbi växjö med roll  smile

Nädå, blir för mycket. Du får starta från stockholm eller något. smile

113 Inlägg
1 december 2007
Få se till att skaffa körkortet innan dess   big_smile

Ska vi åka hem ? :)

3 390 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:

Ja övernattningen är ju helt beroende på vad vi ska göra och hur länge vi ska stanna mellan tex Göteborg och stockholm. Är det inte allt för mycket så tar man övernattningen i stockholm, och sedan en mellan stockholm och halmstad???

Fast jag vet inte om du missat nya sträckan... vi ska förbi Gävle innan sthlm smile

Ja just det! haha, läste det innan. hehe. Ja men som sagt beror på hur långa stopp man gör,

Om vi säger så här i korta drag:

Start gbg - stopp i mariestad för uppsamling+mat - Övernattning i Örebro

Start Örebro mot gävle där vi övernattar

Start får Gävle - Uppsamling och mat i sthlm - Övernattning Norrköping

Start Norrköping - Uppsamling och mat Jönköping - Lvernattning Halmstad

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 722 Inlägg
1 december 2007
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:
WeDo skrev:

Låter najs!

3 390 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:

Låter najs!

Vad tycker alla andra om det här föslaget ???  (förväntar mig inga svar direkt då klockan är 00:48 tongue )

Sen kommer vi ju säkert ha små stopp på vissa mackar t.ex mellan Gbg och mariestad känns som det behövs ett stopp... Likadant mellan Örebro och Gävle...

118 Inlägg
1 december 2007
låter jäbvligt bra med dom stoppen och övernattningarna. för man vill ju inte bara sitta i en bil hela dagarna heller. men det skulle va kul om det kom ut att man kommer till en stad på dom småstoppen också så kan man stanna någon timma eller två så kan folk komma och titta lite, typ som i jönköping kan man ju stanna 2 timmar på a6 pakeringen för där är ju mycket folk. skulle va fint! förstår dig också med ansvaret för pengarna. men det blir nog bättre ditt sätt!

Rock´N Roll

3 722 Inlägg
1 december 2007
Ja allt kommer att gå fint! Stoppen blir bra! Hoppas bara man får plats för övernattningarna på dom olika ställen. annars får man sova i bilen smile

276 Inlägg
1 december 2007
Har ni svårt att hitta övernattningar när ni e på väg ner igen så kan ja kanske hjälpa till me det.. har hus på 150kvm samt en stort tomt å uppfart som man kan ställa bilar på...

3 722 Inlägg
1 december 2007
Alexiz skrev:
Har ni svårt att hitta övernattningar när ni e på väg ner igen så kan ja kanske hjälpa till me det.. har hus på 150kvm samt en stort tomt å uppfart som man kan ställa bilar på...

40 bilar?! okey. måste va en jäkla tomt. hehe.

276 Inlägg
1 december 2007
Digital_Kicker skrev:
Alexiz skrev:

Räcker 5 800kvm tomt? wink
Senast redigerat av Alexiz (1 december 2007)

3 722 Inlägg
1 december 2007
Alexiz skrev:
räcker 5 800 kvm tomt?
Digital_Kicker skrev:
Alexiz skrev:

hehe. ja det borde nästan räcka?? eller? haha. Får du lägga asfalt tills vi kommer smile smile

276 Inlägg
1 december 2007
Haha.. det går nog bra ändå tror jag i så fall.. finns ju vatten så de e bara att tvätta.. kanske hinner få upp bilhallen tills dess.. tongue

3 722 Inlägg
1 december 2007
gött, schysst av dig att ställa upp

3 722 Inlägg
1 december 2007
nä du ska jag nanna kudde, god natt alla!

236 Inlägg
1 december 2007
D här låter grymt bra. 

alla stoppen kommer bli bra blir nog lagom me körning är imellan.
och sjysst at vi kan komma hem till alexis tvätta bilen m.m

mycke bra planerat änsålänge

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

53 Inlägg
1 december 2007
pratade med pappa igårkväll (fredag) om artikeln i "NollElva" och det lät intressant men att jag skulle få stå för mesta jobbet isåfall eftersom jag kan prata med er innan och så tongue lär väl dra några intervjuer med dom som ligger bakom idén och ta lite kort ;D låter det bra?

90 Inlägg
1 december 2007
det jobbigaste är att det är lång tid kvar kunde varit sommar nu sad

jag o vovven min

Sök