3919
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
2 december 2007
WeDo skrev:
Ska vi spika att avresan från Gbg går Onsdagen den 23 Juli 2008 ???

aah de låter kanon bra de. så kan man lägga en vecka semester där. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Your Dream My Reality
219 Inlägg
2 december 2007
Är det fullt än? platsar min bil? ha d gytt

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

187 Inlägg
2 december 2007
bara 40 bilar? och man måste bestämma sig nu! =/
äh man får väl ställa sig och kolla när ni kommer hit (örebro).   
smile
baka lite bullar och dela ut!

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!

1 779 Inlägg
2 december 2007
mussly skrev:
smile

hehe bullar låter inte fel. tongue

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
mussly skrev:
smile

Redan försent... Har redan 2 som ska in så vi går över med en bil yikes aaaaahhhhhh tongue hehe

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
2 december 2007
Haha ja en bulle eller två skadar ju aldrig! big_smile O angående datumet så låter det kalasbra tycker jag!! smile

//Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Haha ja en bulle eller två skadar ju aldrig! big_smile O angående datumet så låter det kalasbra tycker jag!! smile

//Kalle

Då skriver jag in att touren går mellan 23-27 juli då smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
2 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

//Kalle

Då skriver jag in att touren går mellan 23-27 juli då smile

Blir alla tiders!! big_smile wink

1 779 Inlägg
2 december 2007
aaah toppen weed0

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Någon från gbg som vet en bra plats för starten ?   inte alltför centralt kanske.... stoooor parkering smile

1 779 Inlägg
2 december 2007
WeDo skrev:
Någon från gbg som vet en bra plats för starten ?   inte alltför centralt kanske.... stoooor parkering smile

Allum i partille smile de e stort parkeringshus. (ca 1 mil från gbg centrum)
stig center där e ju samlingsplats för elmia karavanen de e rätt stort där med.

hur dax ska vi åka??

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
WeDo skrev:

hur dax ska vi åka??

Hmmm, behöver ju inte åka JÄTTE tidigt... tar väl ca. 3 tim från gbg till örebro... fast sen ska vi ju ha en bensträckare mellan gbg och mariestad och sedan lunch + cruising i Mariestad... så vad tycker ni ? 

Vi måste ju tänka på att väl i Örebro så ska vi fram til sovplatsen/campingen och göra iordning allt... sen ut på stan för cruise och utställning...

1 779 Inlägg
2 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
WeDo skrev:

hur dax ska vi åka??

Hmmm, behöver ju inte åka JÄTTE tidigt... tar väl ca. 3 tim från gbg till örebro... fast sen ska vi ju ha en bensträckare mellan gbg och mariestad och sedan lunch + cruising i Mariestad... så vad tycker ni ? 

Vi måste ju tänka på att väl i Örebro så ska vi fram til sovplatsen/campingen och göra iordning allt... sen ut på stan för cruise och utställning...

hmm ja du. vi kan ju träffas i ett industriområde i partille med annars. de e rätt folktomt där på dagarna. annras kan de väl vara rätt knivit att få pltas på en parkering på dagen?

1 752 Inlägg
2 december 2007
Om man åker runt 11-12 kanske? Borde man väll hinna upp till Örebro i ganska lagom tid, plus att vi som åker härifrån kanske inte behöver gå upp mitt i ottan tongue

Skyracer
917 Inlägg
2 december 2007
Kan ju vara kul att hänga på en sträcka. Lite Skylines kan ju inte skada hoppas jag... smile

Mvh
Håkan
Senast redigerat av Skyracer (2 december 2007)

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Om man åker runt 11-12 kanske? Borde man väll hinna upp till Örebro i ganska lagom tid, plus att vi som åker härifrån kanske inte behöver gå upp mitt i ottan tongue

ska vi säga att vi samlas vid 10:00  då... Inte så troligt att vi kommer iväg inom den första timman vad jag tror....tongue och sen är ju säkert inte alla där exakt på klockslaget heller....

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Skyracer skrev:
Kan ju vara kul att hänga på en sträcka. Lite Skylines kan ju inte skada hoppas jag... smile

Mvh
Håkan

Du får absolut inte följa med smile   neee, jag tror inte det är någon här inne som inte skulle vilja se din bil smile   Fast nu börjar det bli för många bilar :S

1 779 Inlägg
2 december 2007
men ska vi ta stig center klockan 10 den 23/7???

1 752 Inlägg
2 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

ska vi säga att vi samlas vid 10:00  då... Inte så troligt att vi kommer iväg inom den första timman vad jag tror....tongue och sen är ju säkert inte alla där exakt på klockslaget heller....

Kl 10:00 blir nog kalas:) ska försöka få med mej dom andra här ifrån runt 7snåret så borde vi hinna dit tills kl 10 iaf! smile Kommer det finnas tillgång till typ vatten o sånt om bilen nu kommer o bli skitig under resans gång?? Finn nog fler puttsbögar än jag på den här resan skulle jag tro..tongue

3 390 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Kl 10:00 blir nog kalas:) ska försöka få med mej dom andra här ifrån runt 7snåret så borde vi hinna dit tills kl 10 iaf! smile Kommer det finnas tillgång till typ vatten o sånt om bilen nu kommer o bli skitig under resans gång?? Finn nog fler puttsbögar än jag på den här resan skulle jag tro..tongue

Jaaa, det där är sånt vi får kolla upp.... men I Halmstad gäller det nog att leta efter en jävligt stor tvätthall känns det som smile

Sök