ÄÄh WeDo du har startat en ny tradition som du omöjligt kan smita ur inann du byter ner dig till rullator haha de e kul att det e någån som startar sånna grejjer:D nog onga som holler med mig?? seriöst ska de ju vara annars så börjar ju folk dra sig ur om de e för oseriöst:P
Absolut... tycker det här är hur kul som hellst...
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
ÄÄh WeDo du har startat en ny tradition som du omöjligt kan smita ur inann du byter ner dig till rullator haha de e kul att det e någån som startar sånna grejjer:D nog onga som holler med mig?? seriöst ska de ju vara annars så börjar ju folk dra sig ur om de e för oseriöst:P
Haha kan inte göra annat en o hålla med till prick o punkt där!!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
hahaha jaa men så e de ju:) Men de e Roligt att Wedo har ORKAT starta upp detta:D å de e hysteriskt kul att så monga är villiga att hjälpa till:) Stora tack:D har vi ett jäkla flyt kanske en biltidning får nys om detta:D Då blir de GRYMMT stort:D
hahaha jaa men så e de ju:) Men de e Roligt att Wedo har ORKAT starta upp detta:D å de e hysteriskt kul att så monga är villiga att hjälpa till:) Stora tack:D har vi ett jäkla flyt kanske en biltidning får nys om detta:D Då blir de GRYMMT stort:D
Så nu ska ja tajma semestern:D
mmm klart man vill hjälpa till så allt b lir så bra om möjligt:) och som du sa kommer d me i tidningar me så kan d nog bli stort till -09 hehe men me d vi har hittils så e d ju redan stort:P
D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till
Så nu ska ja tajma semestern:D
mmm klart man vill hjälpa till så allt b lir så bra om möjligt:) och som du sa kommer d me i tidningar me så kan d nog bli stort till -09 hehe men me d vi har hittils så e d ju redan stort:P
Japp de e de:) Kul att de finns så monga bilantusiaster som kan gå ihop å skapa en sådan sak:D Nu har ja ju pratat med Rally_BaBe som är evenemangsledare i GavleRacing. hon kan nu förhoppningsvis styra upp detta när ni kommer å hälsarpå i Gävle:D Jag ska vara så delaktig i detta som möjligt och hjälpa till med information:) Somsagt detta blir grymmt Roligt
nä nu blir ja trött på detta kan vi inte åka till helgen. .P
haha ja va fan varför inte? Vi får väll börja räkna ner hur långt det är kvar tills vi åker då helt enkelt...256 dagar fick jag det till:P Nån som har lust o kontroll räkna? Tror jag räknade galet nån dag:P
haha ja va fan varför inte? Vi får väll börja räkna ner hur långt det är kvar tills vi åker då helt enkelt...256 dagar fick jag det till:P Nån som har lust o kontroll räkna? Tror jag räknade galet nån dag:P
nja om na räknar veckorna så blir d runt 235 dagar lr så e jag me kanske helt borta haha'
hoppas mn har rättt:P
D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till
nja om na räknar veckorna så blir d runt 235 dagar lr så e jag me kanske helt borta haha'
hoppas mn har rättt:P
Haha ja då hoppas jg med att det är du som har rätt! vart jobbigt o hålla räkningen efter typ 170 eller nått:P