3292
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
6 december 2007
Smidigast vore väll om man kommer fram med ett förslag på dekal, lämnar in hos nån dekalfirma i götet o sen så får vi som ska ha dekalerna göra en specialbeställning typ med nån superhemlig kod eller nått sånt?så kan dom skicka en uppdaterad lista till typ Wedo med vilka som har betalt? Så är det ju bara att nån hämtar ut dom på morgonen när vi åker sen?smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
6 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Smidigast vore väll om man kommer fram med ett förslag på dekal, lämnar in hos nån dekalfirma i götet o sen så får vi som ska ha dekalerna göra en specialbeställning typ med nån superhemlig kod eller nått sånt?så kan dom skicka en uppdaterad lista till typ Wedo med vilka som har betalt? Så är det ju bara att nån hämtar ut dom på morgonen när vi åker sen?smile

hehe vadå superhemlig kod? låter gulligt. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:

Men skulle inte Chrizz kolla upp detta med Dekaltrim ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

172 Inlägg
6 december 2007
inte en chans att ni skapar fler platser ?

Kör du först så väntar jag där framme

526 Inlägg
6 december 2007
hahah superhämmlig kod den var tuff:D men vi som inte bor i götet då?? får vi vacket pynta för dekalen när ni kommer hit eller vadå??

1 752 Inlägg
6 december 2007
Diabel skrev:

Finns väll en ledig tycker jag mej se?big_smile

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Diabel skrev:

va ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

172 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
Diabel skrev:

va ?

Jag vill vara med måste man betala ngt avgift nu eller vad ?

1 752 Inlägg
6 december 2007
TyraX skrev:
hahah superhämmlig kod den var tuff:D men vi som inte bor i götet då?? får vi vacket pynta för dekalen när ni kommer hit eller vadå??

haha skulle vara grymt fränt! cool ja det skulle väll funka om ni fick montera era på plats sen när ni joinar tåget eller?smile

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Diabel skrev:
WeDo skrev:
Diabel skrev:

va ?

Jag vill vara med måste man betala ngt avgift nu eller vad ?

Nej nje... bara skicka pm med Nick:    Namn:   Bil:    Från:    och vilken stad du vill följa med från...

526 Inlägg
6 december 2007
mm de blir väll enklast om vi från t.ex gävle får våra dejkaler och pyntar för dom när ni kommer hit?? nån mer som tycker så??

172 Inlägg
6 december 2007
hur blir det på nätter ... vart sover vi  ? eller fixas det på egen hand ?

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Diabel skrev:
hur blir det på nätter ... vart sover vi  ? eller fixas det på egen hand ?

det håller på att disskuteras fram.... enklaste vore som jag sagt att alla ordnar det själva... fast det är ju också gemenskapen man vill ha ......

172 Inlägg
6 december 2007
ni kan ju fixa platser så vi kan tälta ngnstans ... bara å planera det bra ... annars finns väl camplatser vi kan dela på... ringa runt lite å boka ... blirså jäkla jobbigt att dela på sig varje dag ... finns ju städer på listan där jag aldrig i livet har varit smile
en lost stockholmare är fan inge bra smile

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Diabel skrev:
ni kan ju fixa platser så vi kan tälta ngnstans ... bara å planera det bra ... annars finns väl camplatser vi kan dela på... ringa runt lite å boka ... blirså jäkla jobbigt att dela på sig varje dag ... finns ju städer på listan där jag aldrig i livet har varit smile

hehe... det har varit tanken... men eftersom vi inte har någon "anmälnings avgift" så blir det svårt att boka 40 platser på alla campingar och sen kanske vi bara är 15 bilar när det väl bär av, för att alla andra hoppar av i sista sekunden....

172 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
Diabel skrev:

hehe... det har varit tanken... men eftersom vi inte har någon "anmälnings avgift" så blir det svårt att boka 40 platser på alla campingar och sen kanske vi bara är 15 bilar när det väl bär av, för att alla andra hoppar av i sista sekunden....

fan ... skylinen är ju jävligt obekväm att sova i tongue hahaha

1 779 Inlägg
6 december 2007
jag kan sova o volvon. gjort de förr. big_smile de funkar lite trångt. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

526 Inlägg
6 december 2007
hehe ja 3 nätter i sportstolar så behöver man en ryggtransplantation sen:D "Om de gick" hehe sen ser man väll allmänt cp ut endå när man sover i bilen tongue

1 752 Inlägg
6 december 2007
Diabel skrev:
WeDo skrev:
Diabel skrev:

fan ... skylinen är ju jävligt obekväm att sova i tongue hahaha

Hahaha tror inte att du är ensam om det problemet:P men men det är ju trotts allt några dagar kvar tills vi åker så jag tror nog att det rer sig med sovplatser!smile

172 Inlägg
6 december 2007
det finns bara en brud på listan .... tycker nästan synd om henne smile

Sök