3585
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 december 2007
_qlimax_ skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Fy fan big_smile  Bra jobbat ..... Det läggs in med en gång... !  Ska vi få ställa ut där alltså eller ?

Japp,utställning kommer att ske där...ska jobba fram ett koncept ihop med Mantorp Park,skickade ett mail te dig,vore jättebra om jag har dig att bolla med,då jag ska dit för att ordna allt:P...haha,kan tala om att nån kort kjol behövdes inte;)

Fyy fan va kul d här kommer bli. för d e ju inte så att man längtar ännu mera nu:P

hoppas att allt folk tar allt på allvar och inte hoppar av nu.
Riktigt kul att detta har ordnats.

Jag hoppas verkligen med nu att ingen hoppar av,nu när jag lyckats få med alla 45 bilarna och att vi ska få vara med på utställning och att vi kommer nämnas...Att få en plats där inne har jag fattat att det inte e så lätt att få...men det gick bra:P...han jag prata me, Mikael,skulle höra med dom som håller i Veidec och se hur och vad som kunde erbjudas för våran del och så att garaget tour fick plats i programmet...det e stort det=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

526 Inlägg
7 december 2007
Detdära med MDS kan kanske bli svårt att ändra på:S men de skulle vara roligt att komma till halmstad på lördagen så kanske de är mer rörelse och folk ute:) Datumet MOSTE bli bestämmt snart så vi som jobbar kan börja planera ledighet!!

236 Inlägg
7 december 2007
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:
theangel6 skrev:

Japp,utställning kommer att ske där...ska jobba fram ett koncept ihop med Mantorp Park,skickade ett mail te dig,vore jättebra om jag har dig att bolla med,då jag ska dit för att ordna allt:P...haha,kan tala om att nån kort kjol behövdes inte;)

Fyy fan va kul d här kommer bli. för d e ju inte så att man längtar ännu mera nu:P

Jag hoppas verkligen med nu att ingen hoppar av,nu när jag lyckats få med alla 45 bilarna och att vi ska få vara med på utställning och att vi kommer nämnas...Att få en plats där inne har jag fattat att det inte e så lätt att få...men det gick bra:P...han jag prata me, Mikael,skulle höra med dom som håller i Veidec och se hur och vad som kunde erbjudas för våran del och så att garaget tour fick plats i programmet...det e stort det=)

japp får man me alla så e d ju riktigt bra.

mm har me hört att d inte e d lättaste.
men som du sa får vi plats i programmet så e d grymt:P
gillar d här allt bara blir bättre och bättre för varje dag som går:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 december 2007
_qlimax_ skrev:
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:

Nästa vecka ska Mikael ringa mig och då vet jag priser och exakt hur det e upplagt för oss;)fick ett erbjudande till från Mantorp Park...så snart kommer det ut en tourliknande sak fast till Gatebil;)Han brann verkligen för våran tour och erbjöd till Gatebil oxå:P

3 390 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:
theangel6 skrev:

Nästa vecka ska Mikael ringa mig och då vet jag priser och exakt hur det e upplagt för oss;)fick ett erbjudande till från Mantorp Park...så snart kommer det ut en tourliknande sak fast till Gatebil;)Han brann verkligen för våran tour och erbjöd till Gatebil oxå:P

haha... COOOOLT big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
Som sagt.. vi måste komma fram till EXAKT vilka dagar vi ska åka nu... för nu krockade ju allt... åker vi en dag tidigare (tisdag) så blir ju alla träffar en dag senare och det ställer nog till lite problem verkar det som... Men det tråkiga med att åka dom dagarna som vi åker nu (blir ju en dag extra pga av mantorp) så kommer vi som sagt vara i Halmstad på söndagen istället för lördagen.....   

Men tycker iaf att vi ska spika den veckan iaf.....

Men vill att fler kommer in med lite åsikter så det inte kommer i efterhand då allt är spikat....
Senast redigerat av WeDo (7 december 2007)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 december 2007
WeDo skrev:
Som sagt.. vi måste komma fram till EXAKT vilka dagar vi ska åka nu... för nu krockade ju allt... åker vi en dag tidigare (tisdag) så blir ju alla träffar en dag senare och det ställer nog till lite problem verkar det som... Men det tråkiga med att åka dom dagarna som vi åker nu (blir ju en dag extra pga av mantorp) så kommer vi som sagt vara i Halmstad på söndagen istället för lördagen.....   

tycker datumen e helt perfekt...varför inte dra te Halmstad direkt efter Mantorp...vi behöver inte vara där hela dan,bara jag har en tid jag kan ge till Mikael som vi ska rulla ut därifrån så de vet hur de ska planera det för oss...börjar halv nio på lördags morgon i Mantorp Park och slutar nio på kvällen....tider te Mantorp Park behöver jag,datumet e spikat då det e svårt att ändra den,antal personer behövs oxå....

1 779 Inlägg
7 december 2007
fan va nice de låterde som ja har läst nu. big_smile om ja har fattat allt rätt d s att säga big_smile hhee

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
fan va nice de låterde som ja har läst nu. big_smile om ja har fattat allt rätt d s att säga big_smile hhee

aaa, och det är ju tveksamt wink hehe

1 779 Inlägg
7 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

aaa, och det är ju tveksamt wink hehe

dööööh spring du å röka ditt weedooo O=

671 Inlägg
7 december 2007
shit vad tråden växer... underbart å se längtar som fan ! träffa andra likasinnade å se sommarsverige. Keep it up WeDo och ni andra som styr..!

Second is the first loser

1 752 Inlägg
7 december 2007
theangel6 skrev:
Nu är Mantorp ordnat för 45 bilar men de behöver veta antalet i bilarna...nästa vecka ska jag dit på träff.De ska slänga ihop nåt som passar ang våra bilar.De har fått forumet hit så de går in och kikar lite på våra bilar och planeringar...WeDo:skriv in Veidec Festivalen på planeringen nu den 26 och de vill att vi är där från morgon till kväll för att kunna ordna lite för våra bilar;).....så innan nästa vecka vore bra om man på ett ungefär vet hur många det kommer finnas i bilarna.Har ju med priser att göra och ett paketpris kommer läggas fram=)

Fy fan så bra jobbat Lotta!!!!!!!!!big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Jo angående boendet, farsan trodde att det fortfarande finns platser men han ska kolla upp det senast måndag!(han är halvt sjukskriven så han har inte jobbat tors-fredag) Men vet vi exakta datumet nu då?? Blir det från fredagnatt-lördag??

Här kommer en länk där det står lite lätt om boendet iaf, får se om dom inte kan gå ner lite i priset om det är så att ni tycker det är för högt tongue

http://www.lunnevad.se/index.php?option … ;Itemid=15

O angående mat o frukost o sånt så finns det ett stort köpcentrum i Mantorp som man kan inhandla mat på med om detskulle vara så att man inte vill betala extra för frukosten smile

Fy satan så underbart kul det här kommer o bli!!big_smile Kommer firas med en hel dag i snickerboa imorn bara för det!!wink

Ha det gött!!big_smile
Senast redigerat av Kalle_Ponken (7 december 2007)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
8 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Nu är Mantorp ordnat för 45 bilar men de behöver veta antalet i bilarna...nästa vecka ska jag dit på träff.De ska slänga ihop nåt som passar ang våra bilar.De har fått forumet hit så de går in och kikar lite på våra bilar och planeringar...WeDo:skriv in Veidec Festivalen på planeringen nu den 26 och de vill att vi är där från morgon till kväll för att kunna ordna lite för våra bilar;).....så innan nästa vecka vore bra om man på ett ungefär vet hur många det kommer finnas i bilarna.Har ju med priser att göra och ett paketpris kommer läggas fram=)

Jo angående boendet, farsan trodde att det fortfarande finns platser men han ska kolla upp det senast måndag!(han är halvt sjukskriven så han har inte jobbat tors-fredag) Men vet vi exakta datumet nu då?? Blir det från fredagnatt-lördag??

Här kommer en länk där det står lite lätt om boendet iaf, får se om dom inte kan gå ner lite i priset om det är så att ni tycker det är för högt tongue

O angående mat o frukost o sånt så finns det ett stort köpcentrum i Mantorp som man kan inhandla mat på med om detskulle vara så att man inte vill betala extra för frukosten smile

Fy satan så underbart kul det här kommer o bli!!big_smile Kommer firas med en hel dag i snickerboa imorn bara för det!!wink

Ha det gött!!big_smile

hehe okej men allt står ju i inlägg #1 =P daaah. full nu igen.

3 390 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Jaaa, då är ju bara frågan hur vi gör.... Sover vi mantorp/jkpg eller drar direkt från Festivalen i mantorp till halmstad.... ??? 

Tanken med det är att vi då kommer ner till halmstad på lördag kväll och kan kanske arrangera någon stor utställning någonstans centralt i Halsmtad på söndagen... ?

140 Inlägg
8 december 2007
sånt här är kul;) hoppas ni lyckas få till en härlig resa,,

Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.

393 Inlägg
8 december 2007
WeDo skrev:

Men vill att fler kommer in med lite åsikter så det inte kommer i efterhand då allt är spikat....

Ja tycker att ni sköter de här skit bra läser vart enda meddelande så fort ja har nå åsikter så säjer ja till riktigt bra jobbat. De här ska bli skit kul de här...

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Ha det gött!!big_smile

Kalle;du borde väl veta att allt e möjligt att ordna här omkring....;)har en kanonbrorsa som ger mig de rätta numrena men charmen gjorde det möjligt...Kalle:om det blir en träff i Mantorp ang den här bil touren har du lust att följa med då?Ska dit även med anledning av Gatebil.....
När jag ändå e här inne så undrar jag om det finns nån som vill köra in sin bil under Gatebil me...måste se intresset först innan jag förhandlar över Gatebil med;)...maila då ert namn till mig så hamnar ni på en lista..

?
1 038 Inlägg
8 december 2007
Denna tråd har ja missat totalt tongue hade lite tråkigt så här mitt på dagen så ja bestämde mig för att kolla upp bilarna som ska vara med på denna tour då det står att:

Bilarna ska vara med i någon av följande kategorier:

* Extrem
* Streetcar
* Veteran (utstickande, unik)

Kom fram till följande smile

I första kategorin Extrem finns 3st bilar

I andra kategorin Streetcar finns 18st bilar

I tredje kategorin finns 1st bil

Finns alltså 22st bilar som uppfyller kraven att få vara med big_smile

Dom andra 23 bilar som inte ingår i någon av ovanstående kategori finns i följande:

Styling 16st bilar

Power 2st bilar

5st är inte ens nominerade roll

Lite onödigt vetande lol

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

104 Inlägg
8 december 2007
är det inte bättre ni försöker fixa en utställning i JKPG?
motorintresset är väligt stort här och det finns mycket tidningar som gillar sånt, även poliser som inte gillar fina bilar i denna hålan.

Stöd vårat produktionsbolag inom bilsport, handla i vår butik.
http://www.monkeyskull.se

3 390 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Evo-Danne skrev:
Denna tråd har ja missat totalt tongue hade lite tråkigt så här mitt på dagen så ja bestämde mig för att kolla upp bilarna som ska vara med på denna tour då det står att:

Bilarna ska vara med i någon av följande kategorier:

* Extrem
* Streetcar
* Veteran (utstickande, unik)

Kom fram till följande smile

I första kategorin Extrem finns 3st bilar

I andra kategorin Streetcar finns 18st bilar

I tredje kategorin finns 1st bil

Finns alltså 22st bilar som uppfyller kraven att få vara med big_smile

Dom andra 23 bilar som inte ingår i någon av ovanstående kategori finns i följande:

Styling 16st bilar

Power 2st bilar

5st är inte ens nominerade roll

Lite onödigt vetande lol

haha... mjooo, men om du orkat ta reda på allt det sär så läs genom hela tråden, där får du veta varför det är så...

Sök