2294
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

240 Inlägg
9 december 2007
mm jag  är int e så aktiv i tråden  men jag  är inne och  läser  här varje dag. tycker detta verkar bli en  br a grejj så att säga. väntar  bar a på att det  sk abli sommar  nu:)

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

1 779 Inlägg
9 december 2007
säger som  bmw525tds, läser så mycke ja kan å skriver något onödit ibland. big_smile men så fort ja kommer på något så e skriver jag de smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 117 Inlägg
9 december 2007
Ut och bygg istället wink
Det är en lång resa och bilarna måste vara tip top big_smile

1 779 Inlägg
9 december 2007
shogun skrev:

tänkt ju att du skulle bygga lite i mitt bagage ju tongue

1 752 Inlägg
9 december 2007
akakaboto skrev:
shogun skrev:

Inte dags o göra den tanken till verklighet snart då...?wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 117 Inlägg
9 december 2007
akakaboto skrev:
shogun skrev:

lol Ja du...om du gör färdigt mitt så kanske wink Vi har mycket att pyssla med innan sommaren

1 779 Inlägg
9 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
shogun skrev:

hehe jo ska göra de nån dag snart. måste få ork och lust till de bara

1 752 Inlägg
9 december 2007
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

hehe jo ska göra de nån dag snart. måste få ork och lust till de bara

haha ja för den har vi ju inte hört förr...tongue Får du se till o få arslet ur vagnen snart tycker jag allt! big_smile

2 283 Inlägg
9 december 2007
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
Som sagt.. vi måste komma fram till EXAKT vilka dagar vi ska åka nu... för nu krockade ju allt... åker vi en dag tidigare (tisdag) så blir ju alla träffar en dag senare och det ställer nog till lite problem verkar det som... Men det tråkiga med att åka dom dagarna som vi åker nu (blir ju en dag extra pga av mantorp) så kommer vi som sagt vara i Halmstad på söndagen istället för lördagen.....   

Men tycker iaf att vi ska spika den veckan iaf.....

tycker datumen e helt perfekt...varför inte dra te Halmstad direkt efter Mantorp...vi behöver inte vara där hela dan,bara jag har en tid jag kan ge till Mikael som vi ska rulla ut därifrån så de vet hur de ska planera det för oss...börjar halv nio på lördags morgon i Mantorp Park och slutar nio på kvällen....tider te Mantorp Park behöver jag,datumet e spikat då det e svårt att ändra den,antal personer behövs oxå....

Det låter skit-bra så vi åker fr¨Mantorp kanske 4-5 eller något?

Förresten, någon som har 2 slutdämpare till salu? smile

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
9 december 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
Som sagt.. vi måste komma fram till EXAKT vilka dagar vi ska åka nu... för nu krockade ju allt... åker vi en dag tidigare (tisdag) så blir ju alla träffar en dag senare och det ställer nog till lite problem verkar det som... Men det tråkiga med att åka dom dagarna som vi åker nu (blir ju en dag extra pga av mantorp) så kommer vi som sagt vara i Halmstad på söndagen istället för lördagen.....   

Men tycker iaf att vi ska spika den veckan iaf.....

tycker datumen e helt perfekt...varför inte dra te Halmstad direkt efter Mantorp...vi behöver inte vara där hela dan,bara jag har en tid jag kan ge till Mikael som vi ska rulla ut därifrån så de vet hur de ska planera det för oss...börjar halv nio på lördags morgon i Mantorp Park och slutar nio på kvällen....tider te Mantorp Park behöver jag,datumet e spikat då det e svårt att ändra den,antal personer behövs oxå....

Ska vi göra så att efter Mantorp så tar vi övernattning i jkpg ??  Känns så tråkigt att behöva "stressa" ner till Halmstad då vi egentligen ska ta det lungt och cruisa juh tongue

Sen tror jag att inte så många är så sugna på att köra de 28 milen mellan Mantorp och Halmstad klockan fyra på eftermiddagen.....

Antingen så åker vi 10 mil fram till jkpg och sover där... ELLER så åker vi tillbaka 2 mil och sover i Linköping.... ?   

Vad tycker ni ?
Senast redigerat av WeDo (9 december 2007)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 december 2007
WeDo skrev:
Pikey skrev:
theangel6 skrev:

Ska vi göra så att efter Mantorp så tar vi övernattning i jkpg ??  Känns så tråkigt att behöva "stressa" ner till Halmstad då vi egentligen ska ta det lungt och cruisa juh tongue

Sen tror jag att inte så många är så sugna på att köra de 28 milen mellan Mantorp och Halmstad klockan fyra på eftermiddagen.....

Antingen så åker vi 10 mil fram till jkpg och sover där... ELLER så åker vi tillbaka 2 mil och sover i Linköping.... ?   

Vad tycker ni ?

Låter helt bra med att åka neråt...ta en övernattning i Jönköping,ett par mil närmare finalen:P...tar ca 45 min-1 timma köra från Mantorp till Jönköping och då kan man cruisa i Jönköping sen på kvällen och ha ev utställning om man orkar vill säga:rolleyes:

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
9 december 2007
Ja låter skitbra med o ta Jönköping direkt efter Veidech! Tar ju som sagt bara  en timme max ner så...smile Tror att det är mera drag där med! Så va det väll nån som nämde nått om ev besök från nån tidning där med va??big_smile  Förresten Lotta! Har du hört nått mer från Street extrem än eller??smile

3 390 Inlägg
9 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
Pikey skrev:

Vad tycker ni ?

Låter helt bra med att åka neråt...ta en övernattning i Jönköping,ett par mil närmare finalen:P...tar ca 45 min-1 timma köra från Mantorp till Jönköping och då kan man cruisa i Jönköping sen på kvällen och ha ev utställning om man orkar vill säga:rolleyes:

Då skriver jag in det.... det är ju 18 mil att köra mellan jkpg och halmstad... och det tar ju sin lilla tid det med smile   

Sen fick jag tips om att stanna i ljungby på mcdonalds som ligger längs vägen.....

Men då skriver jag in allt det här i schemat då ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
9 december 2007
Gört!big_smile

2 283 Inlägg
9 december 2007
Det blir bra, men då är vi i Halmstad på söndagen?

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
9 december 2007
för alla som velat se mitt bagage i spegel. så komemr de nog inte att bli så. de kommer bli klä in de i något annat bara för att spegelglas e så ömtåligt. men förmodligen kommer de kanske bli dvd i bilen till touren iaf smile

3 390 Inlägg
9 december 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
för alla som velat se mitt bagage i spegel. så komemr de nog inte att bli så. de kommer bli klä in de i något annat bara för att spegelglas e så ömtåligt. men förmodligen kommer de kanske bli dvd i bilen till touren iaf smile

Har du inte redan det wink

1 779 Inlägg
9 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

Har du inte redan det wink

hehe nä har ju inte de. tongue får bli med 1st skärm fram å två till dom där bak. tongue så blir de ju lite att pilla med. :d hehe

526 Inlägg
9 december 2007
akakaboto skrev:

Hahaha Dvd Bra de:D då kan vi ha filmkväll vid din bil:D

3 722 Inlägg
9 december 2007
Eftersom det är lite svårt och hoppa in i nuvarande ämnet så tänkte jag höra med er om ni har lite tips so´m jag kan använda mig av på min bil?, något jag glömt på framtidsplaner., på min första sida har jag skrivit en del!. kom med tips!. (Inga kjolpaket)

Sök