9 december 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
Som sagt.. vi måste komma fram till EXAKT vilka dagar vi ska åka nu... för nu krockade ju allt... åker vi en dag tidigare (tisdag) så blir ju alla träffar en dag senare och det ställer nog till lite problem verkar det som... Men det tråkiga med att åka dom dagarna som vi åker nu (blir ju en dag extra pga av mantorp) så kommer vi som sagt vara i Halmstad på söndagen istället för lördagen.....
Men tycker iaf att vi ska spika den veckan iaf.....
tycker datumen e helt perfekt...varför inte dra te Halmstad direkt efter Mantorp...vi behöver inte vara där hela dan,bara jag har en tid jag kan ge till Mikael som vi ska rulla ut därifrån så de vet hur de ska planera det för oss...börjar halv nio på lördags morgon i Mantorp Park och slutar nio på kvällen....tider te Mantorp Park behöver jag,datumet e spikat då det e svårt att ändra den,antal personer behövs oxå....
Det låter skit-bra så vi åker fr¨Mantorp kanske 4-5 eller något?
Förresten, någon som har 2 slutdämpare till salu?

Ska vi göra så att efter Mantorp så tar vi övernattning i jkpg ?? Känns så tråkigt att behöva "stressa" ner till Halmstad då vi egentligen ska ta det lungt och cruisa juh
Sen tror jag att inte så många är så sugna på att köra de 28 milen mellan Mantorp och Halmstad klockan fyra på eftermiddagen.....
Antingen så åker vi 10 mil fram till jkpg och sover där... ELLER så åker vi tillbaka 2 mil och sover i Linköping.... ?
Vad tycker ni ?
Senast redigerat av WeDo (9 december 2007)
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre