7089
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
11 december 2007
theangel6 skrev:
jisses vad ni ska göra mycket på era bilar...kan det inte vara sommar nu så man får se de här vrålåken=)...själv ska jag polera resten av motorn som inte är inlämnad så det blänker under huven...oh jag e så upplagd för sånt-eller inte...men det måste göras och nåt måste jag väl göra själv antar jag...sen måste jag beställa hem mina 18" me...tinketojjet jag har nu te ljud får brorsan fixa te sommaren,annars har vi bränt en o annan kabel och ev fått lite brand i bilen..haha

men blir de sommar nu då hinner vi ju inte göra klart de wink hehehe.. ska vi itne få någon byggtid alls. :d

och idag har mina skärmar kommit hem. big_smile kan slänga upp en bild på allt som ska i bilen sen. :d

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 283 Inlägg
11 december 2007
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
jisses vad ni ska göra mycket på era bilar...kan det inte vara sommar nu så man får se de här vrålåken=)...själv ska jag polera resten av motorn som inte är inlämnad så det blänker under huven...oh jag e så upplagd för sånt-eller inte...men det måste göras och nåt måste jag väl göra själv antar jag...sen måste jag beställa hem mina 18" me...tinketojjet jag har nu te ljud får brorsan fixa te sommaren,annars har vi bränt en o annan kabel och ev fått lite brand i bilen..haha

men blir de sommar nu då hinner vi ju inte göra klart de wink hehehe.. ska vi itne få någon byggtid alls. :d

och idag har mina skärmar kommit hem. big_smile kan slänga upp en bild på allt som ska i bilen sen. :d

Gott som fan, bara lägg upp bilderna big_smile

Ska bli skoj att kolla närmre på alla bilar som man ser på bilder varje dag.

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 december 2007
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

hade det varit sommar nu så hade din bil varit klar vid det här laget:lol:...ska jag säga,min motor e inte ens klar men jag önskar det vore sommar så jag fick ut o testköra lite...se vad som finns under huven sen:P...upp me foto så vi får se vad för nåt nice du ska ha i din bil;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Your Dream My Reality
219 Inlägg
11 december 2007
Inte så va men kan man inte börja touren 1 dag tidigare så man avslutar i halmstad på lördagen istället? känns ju bättre att avsluta på lördagen..men men bara ett förslag..

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 779 Inlägg
11 december 2007
aaah de låter ju rätt bra med en dag tidigare kanske.. för om folk ska upp och jobba på måndagen

2 283 Inlägg
11 december 2007
Aa tycker med den kan börja en dag tidigare för en final ska man kunna ha lite roligt på kvällen, inte gå och lägga sig och jobba som många kommer göra.

Sen är det nog många som bara drar hem om finalen hålls en söndag... Det är itne alls samma drag på söndagar som lördagar direkt cool

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
Aa tycker med den kan börja en dag tidigare för en final ska man kunna ha lite roligt på kvällen, inte gå och lägga sig och jobba som många kommer göra.

Sen är det nog många som bara drar hem om finalen hålls en söndag... Det är itne alls samma drag på söndagar som lördagar direkt cool

tanken har funnits att starta touren på tisdagen MEN då det ställer till med evenemangen både i Gävle och Mantorp (som räknar med att vi ska komma på lördagen) så är det tveksamt om det går... hmm

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
11 december 2007
http://www.garaget.org/gallery/archive/45334/206938_mx5h5d.jpg
lite som ska in i vinter... dvd med skärm, kondensator, och 2st skärmar

dålig bild pga mobilkamera men men

1 779 Inlägg
11 december 2007
WeDo skrev:
Pikey skrev:

tanken har funnits att starta touren på tisdagen MEN då det ställer till med evenemangen både i Gävle och Mantorp (som räknar med att vi ska komma på lördagen) så är det tveksamt om det går... hmm

ah me nva fan kör som de e planarat nu då smile så blir de fint. big_smile själv ska ja lägga min semester så bra big_smile

501 Inlägg
11 december 2007
Vem har sagt att man åker hem på söndagen/måndagen? Själv så stannar jag nog så länge det är folk och så länge jag har lust tongue Det visar sig då hehe

OBS: Ironi

3 390 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Wee skrev:
Vem har sagt att man åker hem på söndagen/måndagen? Själv så stannar jag nog så länge det är folk och så länge jag har lust tongue Det visar sig då hehe

Samma här... tar väl 4 veckor från mitten an Juli... så kan man stanna kvar till onsdagen i Halmstad eller nått smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 december 2007
akakaboto skrev:

Där ser man:Pnice

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Your Dream My Reality
219 Inlägg
11 december 2007
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
Pikey skrev:

ah me nva fan kör som de e planarat nu då smile så blir de fint. big_smile själv ska ja lägga min semester så bra big_smile

precis vi lägger det som det är tänkt nu istället va bara en liten fråga:D....

Your Dream My Reality
219 Inlägg
11 december 2007
akakaboto skrev:

Snyggt komemr blir bra:D

1 752 Inlägg
11 december 2007
Tobbe87 skrev:
akakaboto skrev:

Tänk om en annankunde skita tusenlappar med då..tongue Vad man skulle må! big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
11 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Tobbe87 skrev:
akakaboto skrev:

Tänk om en annankunde skita tusenlappar med då..tongue Vad man skulle må! big_smile

hehe de e bara att offra lite. big_smile jag va tvungen att sälja morsans bil ju. :d hehe nä då

1 752 Inlägg
11 december 2007
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Tobbe87 skrev:

hehe de e bara att offra lite. big_smile jag va tvungen att sälja morsans bil ju. :d hehe nä då

Haha ja va fasen hon har la ben eller?tongue bara för henne o gå big_smile Nä jag tror det vore bättre om jag bytte jobb så man fick in lite mer pengar...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 283 Inlägg
11 december 2007
akakaboto skrev:

Fyfan vad coolt detta kommer bli!

Var bor du? wink

Nae skojade bara, kommer bli skoj att se till sommaren då big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
11 december 2007
Pikey skrev:
akakaboto skrev:

Fyfan vad coolt detta kommer bli!

Var bor du? wink

Nae skojade bara, kommer bli skoj att se till sommaren då big_smile

heh jag bor i gbg tongue hehe..

2 283 Inlägg
11 december 2007
Har ni räknat ut en cirka summa på vad hela touren kommer gå på? om man räknar med bensin, mat, boende tvätt till bilen?

Bara på ett cirka alltså

EDIT: Och om ni har räknat på det, vad räknade ni på att bilen drar/milen?
Senast redigerat av Pikey (11 december 2007)

R.I.P. Michael Jackson!

Sök