Hahaha tackar för förtoendet iaf! Hehe Guitarr hero är man ju en jävel på med vettu... Får ha en Tv-spelstävling touren igenom:D hehe kan slänga in ett av våra 8-bitars nintendo i min pärla om jag får tag i skärm o så med så det blir lite variation på spelandet!
hehe de har jag planer på med att sätta in 1 eller 2 spelkonsoller i baksätet. typ sege 16bit eller va de e . 32bit kanske de e. hehe
Haha vore najs om vi hade typ alla spelkonsoler som gjorts dom senaste 20-25 åren:D
Digital_Kicker: Ev så kommer vi alla få speciella Garaget Tour 2008 dekaler o klistra på våra kära bilar så folk kan se vilka det är som åker med i touren!
Ska vi köra på att bara ha en text med Garaget On Tour 2008 på eller ? Kanske i krom ?
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
hehe de har jag planer på med att sätta in 1 eller 2 spelkonsoller i baksätet. typ sege 16bit eller va de e . 32bit kanske de e. hehe
Haha vore najs om vi hade typ alla spelkonsoler som gjorts dom senaste 20-25 åren:D
Digital_Kicker: Ev så kommer vi alla få speciella Garaget Tour 2008 dekaler o klistra på våra kära bilar så folk kan se vilka det är som åker med i touren!
Ska vi köra på att bara ha en text med Garaget On Tour 2008 på eller ? Kanske i krom ?
jaha, men det passar inte med mig, jag försöker få en så clean bil som möjligt, dekaler är inget som funkar med mig, pallar inte hålla på och plocka bort det sen, massa jobb.
jaha, men det passar inte med mig, jag försöker få en så clean bil som möjligt, dekaler är inget som funkar med mig, pallar inte hålla på och plocka bort det sen, massa jobb.
men...... dom sätts ju fast på bakrutorna.... Men det är naturligtvis inget tvång... lite synd bara
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
men...... dom sätts ju fast på bakrutorna.... Men det är naturligtvis inget tvång... lite synd bara
Hur stor kommer den att va?
Det har vi inte tänkt på än... men blir väl kanske 30*20 sm eller nått sånt...
hehe aah krom passar mina fälgar då. hehe
Skrytmåns! Nävars men krom vore ju najs! passar bra till alla bilar:) Anars om man har Garaget-loggan som finns här på sidan som den är o sen "On tour 2008" i krom?eller matchande med vitt o rött? (passar min bildå^^)
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
jag vet inte... mendom måste ju synas och det är ju lite text som ska dit... hade tänkt att det skulle vara i 2 rader...
Måste ju synas som sagt...Festa till det med åtminstonde 10cm till på alla håll o kanter:P Tror att folk kommer o ha överseende när det gäller just den dekalen:)
en dekal på akrutan e ju inget svårt att få bort sen. :S den hinner ju inte sättas sig för resten av livet på en vecka.. bara att ta av dig när man kommer till halmstad om man vill.
en dekal på akrutan e ju inget svårt att få bort sen. :S den hinner ju inte sättas sig för resten av livet på en vecka.. bara att ta av dig när man kommer till halmstad om man vill.
Jag ska ha min sitta på till 2009
jaaa, det går att ha på bakrutan med... vad tycker ni ? Bakrutan eller 2 st på sidobakrutorna ?
jaaa, det går att ha på bakrutan med... vad tycker ni ? Bakrutan eller 2 st på sidobakrutorna ?
hehe du menar typ en på vadera ruta de hade ju med kunnat gå
hehe du menar typ en på vadera ruta de hade ju med kunnat gå
aaa, jag tror det med... syns lite bättre då....
Nä det borde ju inte vara några större problem o få bort den sen om man nu vill det:) Min kommer nog o få sitta på så länge jag har bilen i min ägo^^ ge mig 23juli NU!!