3153
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Tyskstuk.se
630 Inlägg
12 december 2007
Jag har anmält mig men finns inte med på listan >_<

236 Inlägg
12 december 2007
Zairon skrev:

fan a dålig stil av wedo hehe nä men kan ju lätt glömma av sånt:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 752 Inlägg
12 december 2007
Zairon skrev:

När anmälde du dej då?? Om du gjorde det idag så är det typ nån vecka för sent:P

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

236 Inlägg
12 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Zairon skrev:

När anmälde du dej då?? Om du gjorde det idag så är det typ nån vecka för sent:P

jag har för mig att han va me och sa att han skulle me i början men kanske inte blev så.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 752 Inlägg
13 december 2007
Ahaa faen vad skummt isånna fall...Men det rer sig nog på ett eller annat sätt!tongue

3 722 Inlägg
13 december 2007
akakaboto skrev:
mm eller om inte typ 60x30 eller något..

en dekal på akrutan e ju inget svårt att få bort sen. :S den hinner ju inte sättas sig för resten av livet på en vecka..  bara att ta av dig när man kommer till halmstad om man vill.

är du rolig nu?

1 779 Inlägg
13 december 2007
nä de e jag inte men ska devara så ska de väl synas+

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
13 december 2007
akakaboto skrev:
nä de e jag inte men ska devara så ska de väl synas+

Klart att det ska synas!big_smile vad är det annars för mening med dom?tongue vi ska inte göra dom i skrikrosa o limegrönt för o vara på säkra sidan?big_smile

3 722 Inlägg
13 december 2007
men spelar roll. tänk så vill inte alla ha en dekal då. syns inte dom då?

1 752 Inlägg
13 december 2007
haha tänkte mer på att det skulle synas att vi representerar Garaget...roll

1 779 Inlägg
13 december 2007
Digital_Kicker skrev:

jo men e e väl klart att dom syns. men säg att man kommer ifrån varandra. då ser man att man tillhör samma grupp.. men men visst vi bhöver ju inte ha något alls. kan vi inte ha olika start tider?? starta med 10minuters mellanrum?

28 Inlägg
13 december 2007
akakaboto skrev:
Digital_Kicker skrev:

jo men e e väl klart att dom syns. men säg att man kommer ifrån varandra. då ser man att man tillhör samma grupp.. men men visst vi bhöver ju inte ha något alls. kan vi inte ha olika start tider?? starta med 10minuters mellanrum?

tycker me att vi ska ha dekaler...så man se vilka som tillhör...
kanske inte starta med 10 minuters mellan rum..på en timme ha 6 bilar kommit iväg:D

1 779 Inlägg
13 december 2007
fidde850 skrev:
akakaboto skrev:
Digital_Kicker skrev:

tycker me att vi ska ha dekaler...så man se vilka som tillhör...
kanske inte starta med 10 minuters mellan rum..på en timme ha 6 bilar kommit iväg:D

hehe klart de inte ska vara några mellanrum men de e ju samma sak typ. tongue hehe.

240 Inlägg
13 december 2007
hm ja ska int e lägga mej i  så  mycke. men har  ni komme fgram till vart  klistermärkena ska sitta? sido rutorna bara? eller blir det något till bakrutan med?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
bmw525tds skrev:
hm ja ska int e lägga mej i  så  mycke. men har  ni komme fgram till vart  klistermärkena ska sitta? sido rutorna bara? eller blir det något till bakrutan med?

Ser ut som att det blir sidorutorna.... syns bäst då några har monstervingar som täcker wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
13 december 2007
WeDo skrev:
bmw525tds skrev:

Ser ut som att det blir sidorutorna.... syns bäst då några har monstervingar som täcker wink

Monstervinge:P?..ser ialla fall bakåt mellan vingen,haha..krom passar fint te min bil:P..det går nog ordna så dekal får plats även på bakrutan om det behövs,tar med mig saxen:lol:..så svårt e det inte få bort dekalerna om man inte vill ha dem kvar,men tycker alla ska ha det under touren ialla fall;)Mantorp Park vet att dekaler kommer på så då vet man vilken tour bilarna tillhör:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
13 december 2007
hm...nu börjar jag bli lite rädd för er;)...säkrast låsa in sambon i bilen låter det som,haha..eller lämna han hemma;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
hm...nu börjar jag bli lite rädd för er;)...säkrast låsa in sambon i bilen låter det som,haha..eller lämna han hemma;)

Kan vara bra smile 

ska vi bestämma oss för krom dekaler ?   Eller vill ni ha vita ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

240 Inlägg
13 december 2007
ja eftersom  nästan alla har  tonade rutor så  vore det  väll perfekt med kromade va? eller är jag helt ute och  cyklar nu tycker ni?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

Sök