en dekal på akrutan e ju inget svårt att få bort sen. :S den hinner ju inte sättas sig för resten av livet på en vecka.. bara att ta av dig när man kommer till halmstad om man vill.
men spelar roll. tänk så vill inte alla ha en dekal då. syns inte dom då?
jo men e e väl klart att dom syns. men säg att man kommer ifrån varandra. då ser man att man tillhör samma grupp.. men men visst vi bhöver ju inte ha något alls. kan vi inte ha olika start tider?? starta med 10minuters mellanrum?
jo men e e väl klart att dom syns. men säg att man kommer ifrån varandra. då ser man att man tillhör samma grupp.. men men visst vi bhöver ju inte ha något alls. kan vi inte ha olika start tider?? starta med 10minuters mellanrum?
tycker me att vi ska ha dekaler...så man se vilka som tillhör... kanske inte starta med 10 minuters mellan rum..på en timme ha 6 bilar kommit iväg:D
tycker me att vi ska ha dekaler...så man se vilka som tillhör... kanske inte starta med 10 minuters mellan rum..på en timme ha 6 bilar kommit iväg:D
hehe klart de inte ska vara några mellanrum men de e ju samma sak typ. hehe.
hm ja ska int e lägga mej i så mycke. men har ni komme fgram till vart klistermärkena ska sitta? sido rutorna bara? eller blir det något till bakrutan med?
hm ja ska int e lägga mej i så mycke. men har ni komme fgram till vart klistermärkena ska sitta? sido rutorna bara? eller blir det något till bakrutan med?
Ser ut som att det blir sidorutorna.... syns bäst då några har monstervingar som täcker
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Ser ut som att det blir sidorutorna.... syns bäst då några har monstervingar som täcker
Monstervinge:P?..ser ialla fall bakåt mellan vingen,haha..krom passar fint te min bil:P..det går nog ordna så dekal får plats även på bakrutan om det behövs,tar med mig saxen:lol:..så svårt e det inte få bort dekalerna om man inte vill ha dem kvar,men tycker alla ska ha det under touren ialla fall;)Mantorp Park vet att dekaler kommer på så då vet man vilken tour bilarna tillhör:P
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se