4462
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

236 Inlägg
13 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
sover ni aldrig gubbar?? :o ni e alltid online ju :o

Joo då... jag sover ... är mest online mellan 07:00-16:00 då jag är på jobbet yikes

vissa har d bra när man kan sitta vid data på jobbet:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
_qlimax_ skrev:
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
sover ni aldrig gubbar?? :o ni e alltid online ju :o

Joo då... jag sover ... är mest online mellan 07:00-16:00 då jag är på jobbet yikes

Är ju skolvaktmästare wink  bara säga att man sitter och kollar fläktaggregaten till ventilation om någon undrar smile hehe

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
13 december 2007
WeDo skrev:
_qlimax_ skrev:
WeDo skrev:

Är ju skolvaktmästare wink  bara säga att man sitter och kollar fläktaggregaten till ventilation om någon undrar smile hehe

haha fan va slappt. själv sliter men hela dagarna långa med att köra truck :d haha

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

236 Inlägg
13 december 2007
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
_qlimax_ skrev:

haha fan va slappt. själv sliter men hela dagarna långa med att köra truck :d haha

hhe jaja vissa har d bra sj e man ute i kylan och sätter plåt på en industrihall inte för kul

1 779 Inlägg
13 december 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
WeDo skrev:

hhe jaja vissa har d bra sj e man ute i kylan och sätter plåt på en industrihall inte för kul

fan va gött att vara ute hela dagarn. får massa frisk luft å när de e varmt kan man jobba på solbrännan tongue

236 Inlägg
13 december 2007
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:

fan va gött att vara ute hela dagarn. får massa frisk luft å när de e varmt kan man jobba på solbrännan tongue

jo sommaren e fin men inte nu när d e kallt gött att snön inte ha kommit än bara

1 779 Inlägg
13 december 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

jo sommaren e fin men inte nu när d e kallt gött att snön inte ha kommit än bara

hehe hoppas de börjar snöa å blåsa snart då. tongue hhihi

236 Inlägg
13 december 2007
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:

e d glädjedödaren nr 1 man snackar me lr haha

1 779 Inlägg
13 december 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

hehe nejdå. :d ja e själv sjukt glad om man slipper snö i vinter.

236 Inlägg
13 december 2007
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:

hehe nejdå. :d ja e själv sjukt glad om man slipper snö i vinter.

mmm om d nu kunde hända:P   men den skiten  kommer la snart.

172 Inlägg
13 december 2007
Tips ... finns garaget # @irc.quakenet.org smile

där kan vi snacka å snälla prata inte om era projekt här ... finns ju projekttrådar till sånt.

Försök komma på hur vi ska göra när några bilar kör vilse... :d för det lär vi göra ett par gånger under cruisning:)

Kör du först så väntar jag där framme

3 390 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Nu var vi i full gång med mass konversation på msn smile hehe

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
14 december 2007
Diabel skrev:
Tips ... finns garaget # @irc.quakenet.org smile

där kan vi snacka å snälla prata inte om era projekt här ... finns ju projekttrådar till sånt.

Försök komma på hur vi ska göra när några bilar kör vilse... :d för det lär vi göra ett par gånger under cruisning:)

då om nån/några kör vilse så ska vi ju ändå ha en plats där vi ska ha "utställningen" som vi kan mötas upp på igen, så om man kan få tillgång till gps e de ju ett plus. .D alltid bra om så många som möjligt har gps med sig..

neckwomen_88
14 december 2007
Ngn som vet hur många inlägg akakaboto har gjort i denna tråd? big_smile   hoho!

1 779 Inlägg
14 december 2007
neckwomen_88 skrev:
Ngn som vet hur många inlägg akakaboto har gjort i denna tråd? big_smile   hoho!

aah typ hälften :d men har man lite att göra va fan.. kan ju inte bara sitta å läsa måste slänga lite tykna kommentarer då å då. big_smile

Tyskstuk.se
630 Inlägg
14 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Zairon skrev:
Jag har anmält mig men finns inte med på listan >_<

När anmälde du dej då?? Om du gjorde det idag så är det typ nån vecka för sent:P

jag sa till i tråden, men senare skickade mail till wedo.. va typ 29 november tongue

Tyskstuk.se
630 Inlägg
14 december 2007
Läste inte allt ang dekalerna, är ju ett PAR inlägg att läsa ;D
Men har ett förslag...
Varför inte bara säga att ett av kraven för att få åka med i touren är att man sätter en dekal, som man får av "er", på bilen. Dekalen som delas ut är samma som alla får i touren. Det är ju Garaget.org Tour, då är det ju självklart att alla ska ha samma dekal så man ser vilka som är med i samma karavan, och vilken karavan det handlar om!
Kan man inte tänka sig att ha denna dekal så har man ju alltid möjligheten att avstå från touren. Själv är jag inte rädd för en dekal.. har haft ett par dekaler på bilen, och det är inte särskillt svårt att ta bort dom!

1 779 Inlägg
14 december 2007
Zairon skrev:
Men har ett förslag...
Varför inte bara säga att ett av kraven för att få åka med i touren är att man sätter en dekal, som man får av "er", på bilen. Dekalen som delas ut är samma som alla får i touren. Det är ju Garaget.org Tour, då är det ju självklart att alla ska ha samma dekal så man ser vilka som är med i samma karavan, och vilken karavan det handlar om!
Kan man inte tänka sig att ha denna dekal så har man ju alltid möjligheten att avstå från touren. Själv är jag inte rädd för en dekal.. har haft ett par dekaler på bilen, och det är inte särskillt svårt att ta bort dom!

ah fan de llåter som en toppen ide zajjron.  för håller med om att man verkligen ska se att man kommer från samma ställe. lite tråkigt om typ hälften åker utan dekal..

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
14 december 2007
Zairon skrev:
Men har ett förslag...

Dekaler tycker jag e ett måste:rolleyes:Veidec e informerade om att vi har deklaler på våra bilar så de ska lätt kännas igen av folket:P...jag kan hjälpa till att plocka bort dekalen till den som inte vill ha den sen:D

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

248 Inlägg
14 december 2007
Synd att de är fullt annars hade jag la hängt på..

besök min projekttråd BMW 330 ci widebody
| Dn Bilradio | Styling4u |

Sök