hur kan det vara fullt? över hälften av bilarna som är anmälda har ju inte vad som krävs streetcar extrem eller veteran (utstickande unik) för att få vara med ens.
passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut
hur kan det vara fullt? över hälften av bilarna som är anmälda har ju inte vad som krävs streetcar extrem eller veteran (utstickande unik) för att få vara med ens.
Om man följt med i tråden så vet man varför det är så....
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
jag fixar tyvärr inte med 80 sidor läsa skulle du kunna förklara? jag klankar inte ner jag är bara ovetande.
ok... då kör vi :p hehe
I början hade vi med kategorin "styling" bland kraven... Men eftersom visa bilar av nyare modell redan som orginal praktikst taget kan ansöka till Styling tog vi bort den kategorin men har kvar de som blev anmälda innan....
Sen är det det här med vad som "sticker ut" och inte....visa har inget bodykit alls men en jävligt grym lack, och det ser iaf jag som utstickande... men nu är ju listan full så det är som det är
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Fy fan vad ni skriver.. om det är nått ni ska fråga mig om crusingen i norrköping eller har nått att säga skicka pm jag tänker fna inte sitta och läsa allt här som ni skriver haha tar ju en halv dag att läsa det ni skriver på 2 timmar..
aja
Jag tror jag kommer hänga på dan efter norrköping till mantorp på veidec för dit ska jag ändå sen funderar jag på att haka på ner till jönköping och fixxa nått ställe att slagga på hotel funkar alltid sen haka på till halmstad och steeka där i en vecka eller nått
Fy fan vad ni skriver.. om det är nått ni ska fråga mig om crusingen i norrköping eller har nått att säga skicka pm jag tänker fna inte sitta och läsa allt här som ni skriver haha tar ju en halv dag att läsa det ni skriver på 2 timmar..
aja
Jag tror jag kommer hänga på dan efter norrköping till mantorp på veidec för dit ska jag ändå sen funderar jag på att haka på ner till jönköping och fixxa nått ställe att slagga på hotel funkar alltid sen haka på till halmstad och steeka där i en vecka eller nått
behöver du hjälp med guidning i Norrköping så säg till
Haha jisses vad det skrivs hela tiden!! Angående dekalerna som vi var inne på för fem sidor sen typ, så blir silver kalasbra tycker jag om det inte redan är bokat! O jag är ju en sån tönt som inte har några bakdörrar på min bil men jag kanske kan sätta dekalerna på framrutorna eller på bakrutan om det är OK isånna fall??
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Synd att det var fullt... hade inte sett denna tråden innan jaja... jag nöjer mig med att ta bilen till Örebro när ni är där första dagen då Och om bilen är igång nästa sommar också så kan ni räkna med mig på hela touren 2009
Ses i Örebro i sommar har lagt in det i min kalender
Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Haha jisses vad det skrivs hela tiden!! Angående dekalerna som vi var inne på för fem sidor sen typ, så blir silver kalasbra tycker jag om det inte redan är bokat! O jag är ju en sån tönt som inte har några bakdörrar på min bil men jag kanske kan sätta dekalerna på framrutorna eller på bakrutan om det är OK isånna fall??
Du har väl plats på rutorna bakom framrutorna ?
Haha det var lördag igår... kommer nog bli mera drag till kvällen sen! Hoppas att nån orkar ta tag i o göra en hemsida åt oss sen med:)
aaa, får göra det... Skulle vara ganska nice om vi kunde fixa det, så all info är samlad på ett och samma ställe... Lite mer översikt då också....
haha jo det är ju en hel del o läsa nu asså... Men vad kom vi fram till om dekalerna o det lite mer exakt? o har vi fått reda på nått ungefärligt pris på dom än?
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Haha det var lördag igår... kommer nog bli mera drag till kvällen sen! Hoppas att nån orkar ta tag i o göra en hemsida åt oss sen med:)
aaa, får göra det... Skulle vara ganska nice om vi kunde fixa det, så all info är samlad på ett och samma ställe... Lite mer översikt då också....
haha jo det är ju en hel del o läsa nu asså... Men vad kom vi fram till om dekalerna o det lite mer exakt? o har vi fått reda på nått ungefärligt pris på dom än?
Neee, färg blir silver, då krom har sämre fäst-förmåga.... priset har vi ingen aning om än... men tror chrizz kunde fixa det... Vi kommer troligtvis iaf betala in ca. 200 för dom för att ha en liten "säkerhet" att alla som är uppskrivna verkligen ska med när det gäller....
Sen kan en till av anledningarna till att det är så dåligt skrivande här vara att vi kör masskonversation via msn