5041
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

116 Inlägg
14 december 2007
hur kan det vara fullt? över hälften av bilarna som är anmälda har ju inte vad som krävs
streetcar extrem eller veteran (utstickande unik) för att få vara med ens.

passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut

3 390 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
stressmek skrev:
hur kan det vara fullt? över hälften av bilarna som är anmälda har ju inte vad som krävs
streetcar extrem eller veteran (utstickande unik) för att få vara med ens.

Om man följt med i tråden så vet man varför det är så....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

116 Inlägg
14 december 2007
jag fixar tyvärr inte med 80 sidor läsa skulle du kunna förklara?
jag klankar inte ner jag är bara ovetande.

3 390 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
stressmek skrev:
jag fixar tyvärr inte med 80 sidor läsa skulle du kunna förklara?
jag klankar inte ner jag är bara ovetande.

ok... då kör vi :p hehe

I början hade vi med kategorin "styling" bland kraven... Men eftersom visa bilar av nyare modell redan som orginal praktikst taget kan ansöka till Styling tog vi bort den kategorin men har kvar de som blev anmälda innan....

Sen är det det här med vad som "sticker ut" och inte....visa har inget bodykit alls men en jävligt grym lack, och det ser iaf jag som utstickande... men nu är ju listan full så det är som det är smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

116 Inlägg
14 december 2007
ok då är jag med.
håller mig dåligt uppdaterad om det här men kollar info sidan (1:a) lite då och då.

3 390 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
stressmek skrev:
ok då är jag med.
håller mig dåligt uppdaterad om det här men kollar info sidan (1:a) lite då och då.

Aaaa, det är ju där allt det viktiga sammanfattas... smile

2 283 Inlägg
15 december 2007
Min bil, som inte är online förrens den är klar...

Kommer ha bodykit till nästa sommar/vår.

Ska provmontera imorgon, önska mig lycka till då jag aldrig gjort liknande något tidigare smile
Men har med en kompis som har gjort det några gånger innan big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

2 644 Inlägg
15 december 2007
Fy fan vad ni skriver.. om det är nått ni ska fråga mig om crusingen i norrköping eller har nått att säga skicka pm jag tänker fna inte sitta och läsa allt här som ni skriver haha smile tar ju en halv dag att läsa det ni skriver på 2 timmar..

aja smile

Jag tror jag kommer hänga på dan efter norrköping till mantorp på veidec för dit ska jag ändå smile sen funderar jag på att haka på ner till jönköping och fixxa nått ställe att slagga på hotel funkar alltid smile sen haka på till halmstad och steeka där i en vecka eller nått smile

Johan Lindgren

671 Inlägg
15 december 2007
Lindgren_ skrev:
Fy fan vad ni skriver.. om det är nått ni ska fråga mig om crusingen i norrköping eller har nått att säga skicka pm jag tänker fna inte sitta och läsa allt här som ni skriver haha smile tar ju en halv dag att läsa det ni skriver på 2 timmar..

aja smile

Jag tror jag kommer hänga på dan efter norrköping till mantorp på veidec för dit ska jag ändå smile sen funderar jag på att haka på ner till jönköping och fixxa nått ställe att slagga på hotel funkar alltid smile sen haka på till halmstad och steeka där i en vecka eller nått smile

behöver du hjälp med guidning i Norrköping så säg till smile

Second is the first loser

1 752 Inlägg
15 december 2007
Haha jisses vad det skrivs hela tiden!! big_smile Angående dekalerna som vi var inne på för fem sidor sen typ, så blir silver kalasbra tycker jag om det inte redan är bokat! smile O jag är ju en sån tönt som inte har några bakdörrar på min bil men jag kanske kan sätta dekalerna på framrutorna eller på bakrutan om det är OK isånna fall??smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

DREAMTEAM
248 Inlägg
15 december 2007
Synd att det var fullt... hade inte sett denna tråden innan sad jaja... jag nöjer mig med att ta bilen till Örebro när ni är där första dagen då smile Och om bilen är igång nästa sommar också så kan ni räkna med mig på hela touren 2009 big_smile

Ses i Örebro i sommar big_smile har lagt in det i min kalender tongue

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

3 390 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Haha jisses vad det skrivs hela tiden!! big_smile Angående dekalerna som vi var inne på för fem sidor sen typ, så blir silver kalasbra tycker jag om det inte redan är bokat! smile O jag är ju en sån tönt som inte har några bakdörrar på min bil men jag kanske kan sätta dekalerna på framrutorna eller på bakrutan om det är OK isånna fall??smile

Du har väl plats på rutorna bakom framrutorna ?

3 390 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
hade vi någon förresten som kunde det här med att göra en shysst hemsida ?

3 722 Inlägg
15 december 2007
WeDo skrev:
hade vi någon förresten som kunde det här med att göra en shysst hemsida ?

Kane en hel del Java språk, men tyvärr så har jag ingen tid sad. Annars hade jag jättegärna gjort en sida!. måste finnas någon annan!

240 Inlägg
16 december 2007
hmm det är inget drag på denna sidan lngre. vad har  hänt? det  brukar ju va masser att läsa när man kollar.

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
bmw525tds skrev:
hmm det är inget drag på denna sidan lngre. vad har  hänt? det  brukar ju va masser att läsa när man kollar.

Ingen aning... hoppas inte folket tröttnat redan sad

1 752 Inlägg
16 december 2007
Haha det var lördag igår...wink kommer nog bli mera drag till kvällen sen!big_smile Hoppas att nån orkar ta tag i o göra en hemsida åt oss sen med:)

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Haha det var lördag igår...wink kommer nog bli mera drag till kvällen sen!big_smile Hoppas att nån orkar ta tag i o göra en hemsida åt oss sen med:)

aaa, får göra det... Skulle vara ganska nice om vi kunde fixa det, så all info är samlad på ett och samma ställe... smile  Lite mer översikt då också....

1 752 Inlägg
16 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

aaa, får göra det... Skulle vara ganska nice om vi kunde fixa det, så all info är samlad på ett och samma ställe... smile  Lite mer översikt då också....

haha jo det är ju en hel del o läsa nu asså...big_smile Men vad kom vi fram till om dekalerna o det lite mer exakt? o har vi fått reda på nått ungefärligt pris på dom än?

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

haha jo det är ju en hel del o läsa nu asså...big_smile Men vad kom vi fram till om dekalerna o det lite mer exakt? o har vi fått reda på nått ungefärligt pris på dom än?

Neee, färg blir silver, då krom har sämre fäst-förmåga.... priset har vi ingen aning om än... men tror chrizz kunde fixa det... Vi kommer troligtvis iaf betala in ca. 200 för dom för att ha en liten "säkerhet" att alla som är uppskrivna verkligen ska med när det gäller....

Sen kan en till av anledningarna till att det är så dåligt skrivande här vara att vi kör masskonversation via msn tongue

Sök