3464
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 283 Inlägg
18 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
bmw525tds skrev:
fan va dålig stil iksom. nu känner jag  mej utanför av  någon annled ning:P

jag e inte heller med därra:/...såg bara att de skrev att de hade konversation på msn..men vi får tydligen inte va me:O...

Klart alla får vara med big_smile   Men det är inte så att vi disskuterar "touren" eller bestämmer något där... utan mest snackar om all möjligt för att slippa det här i tråden.... smile   

Bara adda smile

Adda mig, pikey_skate@hotmail.com smile

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 december 2007
Pikey skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

jag e inte heller med därra:/...såg bara att de skrev att de hade konversation på msn..men vi får tydligen inte va me:O...

Klart alla får vara med big_smile   Men det är inte så att vi disskuterar "touren" eller bestämmer något där... utan mest snackar om all möjligt för att slippa det här i tråden.... smile   

Bara adda smile

Adda mig, pikey_skate@hotmail.com smile

hihi...har dig på min msn:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 587 Inlägg
18 december 2007
Men angående denna cruising.. Jag är från Borås.. Även om det inte finns på listan liksom så kanske jag skulle kunna representera Borås tongue hehe !!

Gud på CS
4 Inlägg
18 december 2007
Något som ska ändras tycker? som sagt jobbar på en bild just nu som top banner smile

1 779 Inlägg
18 december 2007
jag kan itne regga mig på den hemsidan för de e unavailable :o vem har snott mitt nick :o

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 december 2007
akakaboto skrev:
jag kan itne regga mig på den hemsidan för de e unavailable :o vem har snott mitt nick :o

prova ett annat nick:Pmen tyckte jag läste en rad om dig där....hm,

613 Inlägg
18 december 2007
Så fräckt smile

Ja kommer å kikar när ni kör i mariestad då de e närmast tongue

3 390 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
När ni reggar er med era gorg namn så kan det bli som för vissa att det inte går med erat namn... Prova då att byta ut t.ex ett O till en nolla... eller E till 3... så fick jag göra iaf...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
Sen frågar jag igen om det inte finns någon som vill prova att göra en banner till sidan ??

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Your Dream My Reality
219 Inlägg
18 december 2007
Hemsidan ser ju riktigt bra ut Många tack till *GoT2008*...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

3 390 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
Kommer att lägga in en reservlista på 10 bilar p.g.a eventuella avhopp som kan komma senare... Blir alltså så att det blir nummrerat allt eftersom det kommer in bilar på den listan ( 1-10)  Och om en bil i "stora" listan hoppar av så får den som anmälde sig först på reservlistan (alltså nummer 1) den platsen osv...

Låter det bra....? Har redan 2 st anmälda till den....

2 644 Inlägg
18 december 2007
WeDo skrev:
Kommer att lägga in en reservlista på 10 bilar p.g.a eventuella avhopp som kan komma senare... Blir alltså så att det blir nummrerat allt eftersom det kommer in bilar på den listan ( 1-10)  Och om en bil i "stora" listan hoppar av så får den som anmälde sig först på reservlistan (alltså nummer 1) den platsen osv...

Låter det bra....? Har redan 2 st anmälda till den....

Skriv upp mig direkt !

Johan Lindgren

3 390 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
Kom igång att regga er på hemsidan ni som ska med nu !!

1 833 Inlägg
18 december 2007
Nån jävel har snott mitt nick big_smile Får testa nåt annat som skrev tidigare.
Senast redigerat av Squadron (18 december 2007)

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

3 390 Inlägg
18 december 2007
Trådstartare
Squadron skrev:
Nån jävel har snott mitt nick big_smile

Byt ut dit O till en nolla eller nått istället... tongue

Gud på CS
4 Inlägg
18 december 2007
Jo det kan vara lite problem med namn sad

Men hoppas ni gillar sidan ändå:)

3 722 Inlägg
18 december 2007
coolt med hemsidan, står lite fel om min bil menmen, V40 2,40 T. hehe.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 december 2007
Digital_Kicker skrev:
coolt med hemsidan, står lite fel om min bil menmen, V40 2,40 T. hehe.

Det är bra att ni kollar sånt så det blir rätt:D...måste försvara min son att han va trött när han la in bilarna och vill att alla kollar igenom infon så han kan ändra felen:P....

Administratör
11 968 Inlägg
19 december 2007
Men alltså, är inte den där sidan oerhört överflödig? Tyckte bara det var rörigt...

Missförstå mig inte, men vad är syftet egentligen? Vad tillför den som inte den här forumtråden redan har? All trafik till den sidan kommer förmodligen komma från den här tråden ändå, är inte det en onödig omväg?

Krångla inte till det i onödan bara är mitt tips. Enklast är oftast också bäst.

Vill ni ha en komplett lista (med bilder) över bilarna som ska vara med så kan jag ordna det (så den håller sig uppdaterad med korrekt info utan att nån behöver ta emot bilder och info över mail hela dagarna).

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

3 722 Inlägg
19 december 2007
chrizz skrev:
Men alltså, är inte den där sidan oerhört överflödig? Tyckte bara det var rörigt...

Missförstå mig inte, men vad är syftet egentligen? Vad tillför den som inte den här forumtråden redan har? All trafik till den sidan kommer förmodligen komma från den här tråden ändå, är inte det en onödig omväg?

Krångla inte till det i onödan bara är mitt tips. Enklast är oftast också bäst.

Vill ni ha en komplett lista (med bilder) över bilarna som ska vara med så kan jag ordna det (så den håller sig uppdaterad med korrekt info utan att nån behöver ta emot bilder och info över mail hela dagarna).

Ligger något i det du skriver! Men ändå schysst med en hemsida också smile

Sök