5535
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
Ni behöver btw INTE skicka in info om bilen då det blivit ändra och vi kör på chrizz förslag med en lista här på gorg....

Det roliga är bara att när jag bad er skicka info till mig, dels för att vi behövde det till sidan och även för att kolla aktiviteten hos deltagrna, så fick jag 8 ST SVAR ?????

Så kom igen nu, 8 av 45 är sådär eller ???  Är det några som inte känner att detta verkar vara något för dom eller så så snälla SÄG det isf...

För det finns folk här ute som verkligen VILL med....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
27 december 2007
tycker nedräkningen e lite seg du :p

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

393 Inlägg
27 december 2007
WeDo skrev:
Ni behöver btw INTE skicka in info om bilen då det blivit ändra och vi kör på chrizz förslag med en lista här på gorg....

Det roliga är bara att när jag bad er skicka info till mig, dels för att vi behövde det till sidan och även för att kolla aktiviteten hos deltagrna, så fick jag 8 ST SVAR ?????

Så kom igen nu, 8 av 45 är sådär eller ???  Är det några som inte känner att detta verkar vara något för dom eller så så snälla SÄG det isf...

Ja tror att de kommer bli mer fart när de närmarsej på alla deltagare dom flästa håller nog på å fixsa mä sina bilar just nu.. för de är ju ett tag tills de är den 23 juli..

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 december 2007
WeDo skrev:

lite illa det:(med tanke på att du gått flera ggr och sagt te om att man skulle regga sig på hemsidan med och där hände det inte så mycket,tror vi snabbt räknade te ca 15-20 personer utav 45...hihi,då slapp jag ta reda på vad jag hade för bromsar i min bil...vet att det e utbytt men te vad e en annan femma:rolleyes:....Snart år 2008!!!!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

172 Inlägg
27 december 2007
jag kan inte skicka info om min bil för bilen står i molekyler jusst nu ... har ideér på hur ska det se ut och vad ska köpas ... men nya ideér kommer varje dag ... TYP

Kör du först så väntar jag där framme

3 390 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
Diabel skrev:
jag kan inte skicka info om min bil för bilen står i molekyler jusst nu ... har ideér på hur ska det se ut och vad ska köpas ... men nya ideér kommer varje dag ... TYP

Men ingen ska ju skicka info längre... Det kommer bli en sida här på garaget där alla bilar listas istället.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

172 Inlägg
27 december 2007
WeDo skrev:
Diabel skrev:

Men ingen ska ju skicka info längre... Det kommer bli en sida här på garaget där alla bilar listas istället.....

duktiiiiiiiiig! big_smile

Kör du först så väntar jag där framme

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 december 2007
Lite skrivande här inne nu tycker jag=)alla har nog fortfarande fullt upp med nyår och röda dagar=)msn går oxå trögt just nu=)hoppas alla har haft en underbar jul!!!

236 Inlägg
28 december 2007
theangel6 skrev:
Lite skrivande här inne nu tycker jag=)alla har nog fortfarande fullt upp med nyår och röda dagar=)msn går oxå trögt just nu=)hoppas alla har haft en underbar jul!!!

Jo då du har helt rätt plusatt man har jobbat två dagar nu fyy fan.. men absolut e d kul att d börjar skrivas lite har knappt vart hemma därför man vart offline.

men men och mycke nya ideer på bilen hehe

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 722 Inlägg
28 december 2007
mmm inte så lätt när man jobbar konstant!

236 Inlägg
28 december 2007
Digital_Kicker skrev:

nepp du har helt rätt och snart nyår me sen börjar nästan den riktiga nerräkningen fan va gött

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Your Dream My Reality
219 Inlägg
29 december 2007
Digital_Kicker skrev:

nee det är ju inte det,,,går in och kollar så mkt jag hinner men dt e ju knappt lönt nu bättre och väta tills efter nyår när nedräkningen börjar på riktigt:D

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 december 2007
Vi har fått förfrågan om vi vill köra dbtävling i Linköping utav MDS...de hörde talas om Gävle så då frågade de om vi ville ta en i Linköping med...så vad säger ni?

1 062 Inlägg
29 december 2007
Kan man haka på enskaka etapper av den här trippen? Då kan nog Stockholm-Norrköping vara intressant för mig, om man är välkommen  wink
Senast redigerat av TLO (29 december 2007)

"You Go, we go!"

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 december 2007
GoT2008 kommer ta bort hemsidan nu under helgen..han blev lite lessen för allt arbete han lagt ner men som tröst får han dock ändå följa med...han undrar dock varför helt plötsligt måste antagligen hemsidan bort eller byta namn...

3 390 Inlägg
29 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
Vi har fått förfrågan om vi vill köra dbtävling i Linköping utav MDS...de hörde talas om Gävle så då frågade de om vi ville ta en i Linköping med...så vad säger ni?

Det låter ju kanon, men dessvärre så skulle ju det bli samma dag som Mantorp hmm

240 Inlägg
29 december 2007
ja min  dator börja brinna på juldagen av ngn annledning så mej får ni nog inte så mycket  prata med på msn  på ett tag:P menmen  det  är ju bara att ta det  med en  klackspark och se glad utr. huset står ju  fortfarande upp;)

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

53 Inlägg
29 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Det låter ju kanon, men dessvärre så skulle ju det bli samma dag som Mantorp hmm

skulle vi inte kunna ta db-tävlingen då när vi är i norrköping:Där på våra hemma-plan hehe.
MVH mr-singel o theangel6

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

3 390 Inlägg
29 december 2007
Trådstartare
bmw525tds skrev:
ja min  dator börja brinna på juldagen av ngn annledning så mej får ni nog inte så mycket  prata med på msn  på ett tag:P menmen  det  är ju bara att ta det  med en  klackspark och se glad utr. huset står ju  fortfarande upp;)

vilken tur i oturen.....

Själv kom man ut på juldagens morgon och såg att några varit inne i bilen... Snott stereon och försökt tjuvkoppla skiten... Men eftersom det troligtvis vara några äckliga pundare så stod som tur var bilen kvar smile
Senast redigerat av WeDo (29 december 2007)

3 390 Inlägg
29 december 2007
Trådstartare
mr_singel skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

skulle vi inte kunna ta db-tävlingen då när vi är i norrköping:Där på våra hemma-plan hehe.
MVH mr-singel o theangel6

Jooo, varför inte... Om det finns någe ställe vi kan göra det hos smile

Sök