4964
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
simon_s skrev:
Undrar det som någon gjorde några inlägg innan. Krav på att man ska ha/köra en "stylad utställningsbil", eller vråltrimmad bil? samt om ni fyller upp alla platser, kan man ändå haka på i sommar? om det kanske blir en karavan på 100bilar?

VI är iaf ca 10st just nu som är sugna o åka, men ingen av oss har direkt nån riktig värsting, men några fina bilar finns med:)

Vore tacksamt för ett bra svar så man vet hur mkt man ska slita o ordna med bilarna o allt.

//mvh Simon

Visst kan ni hänga med i karavanen... Kan ju inte hindra folk från att åka bil tongue  Men det är bara dom på listan som kommer få Tour-dekaler och som kommer kunna vara med på alla evenemang som utställningarna, db-tvälingar  m.m..

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

svensson
60 Inlägg
30 december 2007
Okej, hehe nej klart. Har ni haft problem med polisen o så som velat kolla över alla bilar som är med? finns ju et antal som rullar med turbo/kompressor utan o vara reggade. eller låter dom er rulla sålänge det sköts utan buskörning o så?

Bmw 323 coupe-97 sommarbilen
Volvo 240 turbo-83 lek/projektbilen

793 Inlägg
30 december 2007
WeDo skrev:
Tobbe87 skrev:
Goli skrev:
detta kommer bli en flopp om det inte blir värre bilar som åker med...

Varför är alla så negativa?
är det för att inte du ska med själv eller?
Hopppet måsta man ju ha jag tror på en succé..
Gör inte alla det?

Jaaa, det är nog avundsjukan som talar...

Någon btw som har något förslag på hur vi kan ta reda på vilka som verkligen är aktiva och vill med och vilka som bara "står på listan" ???

Nej det är inte avundsjuka, Om jag vill vara med så är det väl bara att haka på när allt väl drar igång. Verkar bara vara oplanerat...

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

482 Inlägg
30 december 2007
Det ska bli kul att mäta bilen i DB test!!! Backes ljudbyggeri bygger mitt ljud i bilen med Steg och högtalare från DLS!!!! Ska bli rolig att se om den kommer att spela bra sen med.. smile
Senast redigerat av T_modee (30 december 2007)

3 390 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
Goli skrev:
WeDo skrev:
Tobbe87 skrev:

Varför är alla så negativa?
är det för att inte du ska med själv eller?
Hopppet måsta man ju ha jag tror på en succé..
Gör inte alla det?

Jaaa, det är nog avundsjukan som talar...

Någon btw som har något förslag på hur vi kan ta reda på vilka som verkligen är aktiva och vill med och vilka som bara "står på listan" ???

Nej det är inte avundsjuka, Om jag vill vara med så är det väl bara att haka på när allt väl drar igång. Verkar bara vara oplanerat...

ok ?? Exakt vad är det som verkar oplanerat ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
30 december 2007
simon_s skrev:
Okej, hehe nej klart. Har ni haft problem med polisen o så som velat kolla över alla bilar som är med? finns ju et antal som rullar med turbo/kompressor utan o vara reggade. eller låter dom er rulla sålänge det sköts utan buskörning o så?

Tror inte polisen är här och kollar.

Och det med en flopp...
Detta är FÖR MIG mer en kul grej att visa upp bilen och det man åstadkommit tror det är så för många andra?

Sen måste det inte alltid vara japsare som ska vara show bilarna för att de är mest ombyggda och liknande.

Men jag kan ha fel?

R.I.P. Michael Jackson!

Administratör
11 968 Inlägg
30 december 2007
Jag tror det här blir skitskoj, speciellt för att det inte är bara extrembyggen. Det betyder att nästan alla kan sluta upp i touren och delta. Jag kommer marknadsföra dem olika stoppen hårt här på Garaget så vi får en schysst uppslutning överallt - oavsett vad man kör. Nu blir det ju fast antal bilar som följer med på själva touren, men uppsluningen på dem olika stoppen antar jag blir öppet för dem som vill komma och visa upp sin bil. Så skulle jag vilja se det hela iallafall.

"Garaget On Tour 2008 - Members Edidion" smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

3 390 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
UPDATE

Då har chrizz fixat listan till oss... Blev GRYMT bra tycker jag smile  Kommer bli så att istället för texten längst upp så kommer första inlägget i den här tråden att vara istället... Så allt blir samlat på denna sida smile   

http://www.garaget.org/tour2008.php

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 december 2007
Tobbe87 skrev:
Vad har du beställt för MDS grejer?Jag vet inte om jag kommer lägga ner så mycket mer ljud på min just nu...turbon och massa annat ska köpas:P...

´
har beställt denna basen MDS Audiophile TEAMR12 12" bashögtalare
och detta steget MDS Audiophile TEAM1CH mono klass-D slutsteg
och sen ska dt in mkt mer men ekonomin tillåter inte det just nu så får vänta till nästa löning:D....

Låter hel nice ju:P....det kostar ju en hel del att slänga in ljud i bilen:rolleyes:...ska bli grymt få höra ditt ljud sen=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
Vad tycker ni ?? Ska vi ta bort listan med nick och allt det från första inlägget och länka till den andra sidan bara... För annars kommer det ju bli dubbla listor med deltagare.. För på den nya så ser man ju vilka det är, vilken bil, och vart ni kommer från (om ni fyllt i det vill säga)...

3 390 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
theangel6 -  Nu har du ju en lista att visa dom på Mantorp också...

236 Inlägg
30 december 2007
WeDo skrev:
Vad tycker ni ?? Ska vi ta bort listan med nick och allt det från första inlägget och länka till den andra sidan bara... För annars kommer det ju bli dubbla listor med deltagare.. För på den nya så ser man ju vilka det är, vilken bil, och vart ni kommer från (om ni fyllt i det vill säga)...

d låter mycke bra:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 -  Nu har du ju en lista att visa dom på Mantorp också...

Japp det har jag:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 december 2007
_qlimax_ skrev:
WeDo skrev:

håller med:P

Statligt anställd
215 Inlägg
30 december 2007
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:
WeDo skrev:

DITO!

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

Your Dream My Reality
219 Inlägg
30 december 2007
Blue-Angel skrev:
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:

DITO!

Låter kanon=)

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
30 december 2007
theangel6 skrev:
Tobbe87 skrev:
Vad har du beställt för MDS grejer?Jag vet inte om jag kommer lägga ner så mycket mer ljud på min just nu...turbon och massa annat ska köpas:P...

´
har beställt denna basen MDS Audiophile TEAMR12 12" bashögtalare
och detta steget MDS Audiophile TEAM1CH mono klass-D slutsteg
och sen ska dt in mkt mer men ekonomin tillåter inte det just nu så får vänta till nästa löning:D....

Låter hel nice ju:P....det kostar ju en hel del att slänga in ljud i bilen:rolleyes:...ska bli grymt få höra ditt ljud sen=)

jo det är ju ett par lakan man får hosta upp:P
men va fan ska man annars lägga om på om inte på bilen:D
mm jag är rätt spänd på att får höra det själv:D

3 390 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
Då var listan inlagd i första inlägget och den gamla listan borta smile 

Tycker seriöst det blev kanon med den.... Får ju reda på allt och lätt att gå in både för oss och andra och kolla på vilka bilar som kommer rulla... big_smile

Your Dream My Reality
219 Inlägg
30 december 2007
WeDo skrev:
Då var listan inlagd i första inlägget och den gamla listan borta smile 

Tycker seriöst det blev kanon med den.... Får ju reda på allt och lätt att gå in både för oss och andra och kolla på vilka bilar som kommer rulla... big_smile

Det blev ju kalas bra big_smile

3 722 Inlägg
30 december 2007
Nice! Snart blir min bil lite extremare. smile

Sök