4437
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

526 Inlägg
1 januari 2008
vafaaaaan.. de e ju förfan kanske 15 av 45 bilar som e aktiva och snackar om olika möjligheter och hjälper WeDo ju:S Skärpning av de andra i alla fall!!!

Reservlistan hur lång e den ighentligen då?? alla som inte har sagt/Gjort någe för att hjälpa denna touren ska fan inte med hellr tycker ja i all fall:P har ja fel??? fan ta inn folk som verkligen villvara med och hjälpa till..

PS: Har alldrig i hela mitt liv haft sådan huvudvärk som ja har idag.. :'(

2 283 Inlägg
1 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:
Pikey skrev:
Jag tycker med det med att kolla aktiva för detta är framförallt en garaget.org tour.

är du redan på benen?? yikes  hehe

Haha ja det var ju lite utav en skräll faktiskt..!big_smile Aja hoppas att alla hade det trevligt igår iaf!wink

Hahaha aa faktiskt är jag det. smile
Jag har nog trvligt igår roll

Peace

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
1 januari 2008
Trådstartare
TyraX skrev:
vafaaaaan.. de e ju förfan kanske 15 av 45 bilar som e aktiva och snackar om olika möjligheter och hjälper WeDo ju:S Skärpning av de andra i alla fall!!!

Reservlistan hur lång e den ighentligen då?? alla som inte har sagt/Gjort någe för att hjälpa denna touren ska fan inte med hellr tycker ja i all fall:P har ja fel??? fan ta inn folk som verkligen villvara med och hjälpa till..

Reserv listan står längst ner i första inlägget....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 722 Inlägg
1 januari 2008
TyraX skrev:

Lilla vännen, Finns faktiskt folk som jobbar, och därav har man kanske inte så mycket tid att vara aktiv! Inga sånna fler gnällspikar TACK!

526 Inlägg
1 januari 2008
Digital_Kicker skrev:
TyraX skrev:

Lilla vännen, Finns faktiskt folk som jobbar, och därav har man kanske inte så mycket tid att vara aktiv! Inga sånna fler gnällspikar TACK!

Okejj.. jag jobbar 4Skift och har endå lte tid att hänga me i svängarna och ge förslag!

118 Inlägg
1 januari 2008
jävligt snyggt med listan! gött och kunna se bilarna lite snabbare som ska med!!
god försättning på er också eller va man nu säger!!

Rock´N Roll

393 Inlägg
1 januari 2008
japp riktigt bra de där mä listan nu får de bli sommar!!

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

3 390 Inlägg
1 januari 2008
Trådstartare
TyraX skrev:
Digital_Kicker skrev:
TyraX skrev:

Okejj.. jag jobbar 4Skift och har endå lte tid att hänga me i svängarna och ge förslag!

Inte bråka nu smile   Menar att det är MÅNGA osm man inte hört ett smack efter anmälnings PM:et.... Och det tycker jag är väldigt synd...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
1 januari 2008
Trådstartare
Gick genom listan nu och såg att vi bara var 43 bilar :S  Vet att chrizz skrev bort sig, fast han kommer kanske vara med mellan någon sträcka... Men det är fortfarande en som fattas... så om DU som gör det kan säga till så ordnar vi det... Annars tar vi in nr. 2 på reservlistan när veckan är slut...

Ändringar i deltagarlistan kommer bara göras högst en gång per vecka för att underlätta för chrizz då han nog har att göra iaf tongue

Så nummer 1 på reservlistan kommer iaf att få en plats i touren.... Och kanske nr. 2 om inte deltagaren som fattas hör av sig....

3 390 Inlägg
1 januari 2008
Trådstartare
Extra kollade nu och har för mig att det fanns någon Mr_jeta eller sånt som hade en Supra ?? stämmer inte det ?  Har sökt på namnet mr_jetta men den användaren hade inga bilar upplagda och sen sökte jag på alla supror i Sverige utan resultat där med.... hmm

1 752 Inlägg
1 januari 2008
WeDo skrev:
Extra kollade nu och har för mig att det fanns någon Mr_jeta eller sånt som hade en Supra ?? stämmer inte det ?  Har sökt på namnet mr_jetta men den användaren hade inga bilar upplagda och sen sökte jag på alla supror i Sverige utan resultat där med.... hmm

Jo fan så var det!! Undra vart han har tagit vägen då..?hmm Han är från Linköping har jag för mig iaf om det är till nån extra hjälp..!?

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

236 Inlägg
1 januari 2008
WeDo skrev:

hmmm d verkade ju knepigt tyckte jag såg den här inne för några dagar sen men men får hoppas att inte fler försvinner då.
och att många mer som e anmälda börjar  va me här i  tråden.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
1 januari 2008
Trådstartare
Kom på att jag har PM från alla deltagare ju smile   Och det är användaren Mr_jetta som ska vara med... Men nu har han ingen bil upplagd... Drar iväg ett PM och frågar hur det blir... Det är det här jag menar... Om något sånt här händer som MEDDELAgärna så vi kan uppdatera deltagarlistan....

526 Inlägg
1 januari 2008
N'r räknas man som aktiv då?? tongue e de när man e med å skriver i forumet och sådant?? smile föresten faaan va ja längtar te sommaren nu big_smile Ska bli kul å träffa er alla:)

236 Inlägg
1 januari 2008
TyraX skrev:
N'r räknas man som aktiv då?? tongue e de när man e med å skriver i forumet och sådant?? smile föresten faaan va ja längtar te sommaren nu big_smile Ska bli kul å träffa er alla:)

hade vart bra om man hade vetat om alla ska med så d inte kommer ett kort tag innan d bär av så blir vi inte så många sem d e sagt.

nä fan så jobbigt e d inte och va me och tycka till här.

längtar me som fan ska bli ruskigt kul:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
1 januari 2008
Trådstartare
TyraX skrev:

Klart man inte måste skriva i forumet varje dag men det finns vissa (inga nämnda) som inte har visat sig en enda gång... Och när man skrivit något här i forumet som t.ex när jag skrev att jag ville ha info om alla bilar så var det ju som sagt inte så jäääääätte många som svarade....

118 Inlägg
1 januari 2008
men jag tror att även om det är någon eller några som kommer hoppa av i sista stund så kommer det va lätt at hitta mer som är intresserade av att följa med! men nu är det ju bara goa bilar med så det är ju skoj om dom som står nu följer med

Rock´N Roll

2 283 Inlägg
1 januari 2008
juliet skrev:
men jag tror att även om det är någon eller några som kommer hoppa av i sista stund så kommer det va lätt at hitta mer som är intresserade av att följa med! men nu är det ju bara goa bilar med så det är ju skoj om dom som står nu följer med

Exakt!

Men lite tråkigt att bara ta in folk i sista sekunden men wedo, kan du inte skicka ett MASS pm och fråga folk om de ska med?

Låt dem svara inom 2 månader eller något annars räknas de fan inte som aktiva överhuvudtaget för om de ska med på en Garaget.org tour så får man fan ta och se till att man är inne inom 2 månader. eller har jag fel?

Peace

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
1 januari 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
juliet skrev:

Exakt!

Men lite tråkigt att bara ta in folk i sista sekunden men wedo, kan du inte skicka ett MASS pm och fråga folk om de ska med?

Låt dem svara inom 2 månader eller något annars räknas de fan inte som aktiva överhuvudtaget för om de ska med på en Garaget.org tour så får man fan ta och se till att man är inne inom 2 månader. eller har jag fel?

Peace

Får ta och göra det.. eller ett s.k "bekräftelse" PM där dom bara svarar att Ja, jag ska fortfarande med eller Nej, jag tror jag hoppar det..... så går ju att göra tongue

53 Inlägg
2 januari 2008
Dymek skrev:
japp riktigt bra de där mä listan nu får de bli sommar!!

tja såg listan nu ser riktikt bra ut.bra längtar tills att all J......vla snö kan försvinna:( så man kan ta bilen till kompisen o sätta in de sista i bagaget. längtar till sommarn

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

Sök