5001
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

526 Inlägg
6 januari 2008
hahah jaaa ni alla:d fan dagarna gå fort nu:) nu e de bara att tagga till:Dfyyyy faaaan va kul de ska bli alltså:D och dedär med en Servicbil?? Hahaha liite stiligt om man har en sådan med:) hehe ska bli kul å träffa er alla i sommar:D

3 390 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Här är isf service bilen... Ja, det är min bror som äger den men det spelar väl mindre roll... http://www.garaget.org/?car=42126

Ser dock lite annorlunda ut nu med tonade rutor och stylingnät m.m... Men själv tycker jag det verkar vara en bra idé för det är väl inte så överdrivet många som släpar med sig en massa verktygslådor, universaldelar, bogserlinor m.m

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
200 dagar kvar (idag) btw big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

236 Inlägg
6 januari 2008
Låter hur fint som helst om din bror hänger me me suven:P
e jualltid bra man vet ju aldrig om d händer nått.mmmm dagarna går fort just nu tongue

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 januari 2008
WeDo skrev:
Här är isf service bilen... Ja, det är min bror som äger den men det spelar väl mindre roll... http://www.garaget.org/?car=42126

Ser dock lite annorlunda ut nu med tonade rutor och stylingnät m.m... Men själv tycker jag det verkar vara en bra idé för det är väl inte så överdrivet många som släpar med sig en massa verktygslådor, universaldelar, bogserlinor m.m

låter som en toppen ide att ta med sig en servicebil...måste bara se te att brorsan kan hänga me på touren,han e riktigt haj på bilar i fall det skulle hända nåt med nån bil...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Jaha då va man på fest men hade snöjouren så kunde ej dricka:( en tjej skar sej alvarligt i hande på ett glas som gick sönder:( på väg in till sjukstugan med polarens audi a3 vad händer ju han rycker kryckan och vi voltar som fan:( tur att alla överlevde bara:) bilen ser ut som ett vrak ...va borta ett par timmar sen åkte vi tillbaka och kollade på den och jag kan inte fatta att vi bara klarade oss överhuvudtaget:( är det det man kallar änglavakt???? va 4 man i bilen ingen blev mer skadad en var vi redan är:P...ha d gutt allesammans nu ska jag sova.

Då hade ni nog änglavakt...men varför dra kryckan om man ska te sjukan???

1 779 Inlägg
6 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Jaha då va man på fest men hade snöjouren så kunde ej dricka:( en tjej skar sej alvarligt i hande på ett glas som gick sönder:( på väg in till sjukstugan med polarens audi a3 vad händer ju han rycker kryckan och vi voltar som fan:( tur att alla överlevde bara:) bilen ser ut som ett vrak ...va borta ett par timmar sen åkte vi tillbaka och kollade på den och jag kan inte fatta att vi bara klarade oss överhuvudtaget:( är det det man kallar änglavakt???? va 4 man i bilen ingen blev mer skadad en var vi redan är:P...ha d gutt allesammans nu ska jag sova.

fy fan.. låter som mindre lyckad helg.
men måste bara fråga av ren nyfikenhet. kommer du slänga upp nån bild på karusellen?

tur att ala klarade sig. vet själv hur de e att volta. inge kul alls

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

482 Inlägg
6 januari 2008
Ja då får man snart hem bilen från Backes smile
Ska bli skönt att få bygga klart bilen snart.. Ska byggas om lite till invändigt samt en ny lack mm:)

Your Dream My Reality
219 Inlägg
6 januari 2008
akakaboto skrev:
Tobbe87 skrev:

fy fan.. låter som mindre lyckad helg.
men måste bara fråga av ren nyfikenhet. kommer du slänga upp nån bild på karusellen?

tur att ala klarade sig. vet själv hur de e att volta. inge kul alls

Kommer upp en bild om en lite stund...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
6 januari 2008
WeDo skrev:
Tobbe87 skrev:

aj aj aj ... Ingen toppenkväll hör jag sad    En fråga, Varför ryckte han krycka om ni var på väg till sjukan ?? yikes

Ne den frågan har jag med ställt mej men han vet inte varför han gjorde det...men lätt att vara efterklok me ju...

2 283 Inlägg
6 januari 2008
Puff2k skrev:
Pikey skrev:
Nae det är ju helg så de har nog inte öppet men tänkte dra inom där på Måndag efter skolan.
Kan försöka ordna stora torg annars är det ju micro men det är ju en bit ut :S

Du vet om att skolan börjar på tisdag va?

Gör vi?! Haha nae det visste jag inte xD

Men men ringer dem imorgon i vart fall... Najs med 200 dagar kvar big_smile Kan meddela att det är 33 dagar tills jag blir 18 big_smilebig_smile

och 36 dagar tills jag har uppskriving smile

R.I.P. Michael Jackson!

118 Inlägg
6 januari 2008
fan va gött med en service bil! tänkte kolla om det är någon som vet var vi ska sova i jönköping och om det är bestämt var vi ska ställa ut eller om det är ja som ska fixa utställningsplats för ja ska ju vara guide där...??

Rock´N Roll

Your Dream My Reality
219 Inlägg
6 januari 2008
Så här kommer en länk med lite bilder på olyckan http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=37709

Sjysst servicebil föresten det gjorde du bra Wedo:D

1 752 Inlägg
6 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Så här kommer en länk med lite bilder på olyckan http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=37709

Åhh fy fan!! såg inte vackert ut det där!! sad Men men tur att ni klarade er iaf!!!!smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
6 januari 2008
kalle hur går d för dig med din bil då?

1 752 Inlägg
6 januari 2008
akakaboto skrev:

Hur då menar du?tongue rent allmänt eller med bucklan?? roll

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

haha...ja hur går det med bucklan?????tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 januari 2008
Tobbe87 skrev:

Jädrans så bilen ser ut:O...tur att ni klara er

1 779 Inlägg
6 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

hehe både och tongue

1 752 Inlägg
6 januari 2008
haha ja en av farsgubbens kompisar var här idag o kollade lite på det, o han sa att det troligtvis skulle gå ut ganska lätt iaf!smile annars så ska jag försöka få gjort en del i bagaget nu i veckan(jobbar baa måndag o tisdag big_smile) så vi får la se hur det går då! smile Annars så har jag roat mej med o bygga en stor snögubbe idag:P om det räknas? roll

Sök