4159
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Då skriver vi in den som service bil då..... Kommer mosa den med Alla verktyg som finns... och lite andra grejjor... Ge gärna förslag på vad ni tycker den borde ha så kan jag göra en lista...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
haha ja en av farsgubbens kompisar var här idag o kollade lite på det, o han sa att det troligtvis skulle gå ut ganska lätt iaf!smile annars så ska jag försöka få gjort en del i bagaget nu i veckan(jobbar baa måndag o tisdag big_smile) så vi får la se hur det går då! smile Annars så har jag roat mej med o bygga en stor snögubbe idag:P om det räknas? roll

tröttnar du kan du ju alltid bygga en eller 2 snögubbar te:rolleyes:....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

2 283 Inlägg
6 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Så här kommer en länk med lite bilder på olyckan http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=37709

Sjysst servicebil föresten det gjorde du bra Wedo:D

Shit, det var ingen liten vurpa...

Känner igen den faktiskt...

Kommer den från Laholm? Bor nämligen 80% Halmstad 20% Våxtorp tongue

EDIT: Nervös som fan! Skrev till Elmia nu att den skulle bli klar och skit så nu får man se i feb om man blir antagen tongue Kom ju in på etapp 1 eller vad man kallar det så får hoppas det går på andra etappen nu då big_smile
Senast redigerat av Pikey (6 januari 2008)

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
juliet skrev:
fan va gött med en service bil! tänkte kolla om det är någon som vet var vi ska sova i jönköping och om det är bestämt var vi ska ställa ut eller om det är ja som ska fixa utställningsplats för ja ska ju vara guide där...??

Du får ju gärna kolla runt om det finns något lämpligt ställe som t.ex en jävligt stor parkering där vi kan ha en liten utställning... Vet inte hur det är vi A6.. Är dom parkeringarna stängda på kvällarna ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
7 januari 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
haha ja en av farsgubbens kompisar var här idag o kollade lite på det, o han sa att det troligtvis skulle gå ut ganska lätt iaf!smile annars så ska jag försöka få gjort en del i bagaget nu i veckan(jobbar baa måndag o tisdag big_smile) så vi får la se hur det går då! smile Annars så har jag roat mej med o bygga en stor snögubbe idag:P om det räknas? roll

Haha mja den här tog ca 2timmar o bygga så...tongue
O så ser den ut! big_smile
http://www.garaget.org/gallery/archive/13971/224834_e148jn.jpg

Men angående service bilen o det...Det är väll bara o försöka klämma in så mycket som möjligt i princip eller?tongue Eller räcker det med 1 verktygslåda o så kan vi göra plats för reservdäck för sånna som inte har nått utrymme kvar bak för det? tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

http://www.garaget.org/gallery/archive/ … e148jn.jpg

Men angående service bilen o det...Det är väll bara o försöka klämma in så mycket som möjligt i princip eller?tongue Eller räcker det med 1 verktygslåda o så kan vi göra plats för reservdäck för sånna som inte har nått utrymme kvar bak för det? tongue

Kalle:Det e väl inte vägpinnarna du använt som armar va??roll...inte så konstigt du träffa stolpen när du använder de oranga pinnar te din snögubbe:P

Håller med ang servicebilen...in me så mycket som går:P..Reservdäck Kalle?finns på burk:P

526 Inlägg
7 januari 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Kalle:Det e väl inte vägpinnarna du använt som armar va??roll...inte så konstigt du träffa stolpen när du använder de oranga pinnar te din snögubbe:P

Håller med ang servicebilen...in me så mycket som går:P..Reservdäck Kalle?finns på burk:P

haha jaa du kalle du har bara dig själv att skylla om du använder vägpinnarna som armar:D
haha vi kanske skulle ha en extra bil med åt kalle om han får iden för sig att köra inn i en stolpe igenn:D hahaha

1 752 Inlägg
7 januari 2008
TyraX skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

haha jaa du kalle du har bara dig själv att skylla om du använder vägpinnarna som armar:D
haha vi kanske skulle ha en extra bil med åt kalle om han får iden för sig att köra inn i en stolpe igenn:D hahaha

Hahaha va fan ska detta betyda då!?big_smile bara för att jag har kört in i 1 stolpe under hela mitt liv som bilförare så ska en få lida fan för det sen..tongue Ajja är väll smällar man får ta! big_smile Men snöpinnarna satt inte ens uppe, utan det var sånna som hade blivitt över för den som ville veta...roll

1 779 Inlägg
7 januari 2008
fan va ful snögubben e big_smile haha. tongue påminner om självaste kalle big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Gud på CS
4 Inlägg
7 januari 2008
Jäklar va det skrivits sen sist jag var här.. O_o

118 Inlägg
7 januari 2008
a6 parkeringen är inte stängd på kvällarna så det går bra med den men var ska vi sova? elmia campinge är ganska stor men vet inte hur mycket platser det finns...

Rock´N Roll

Your Dream My Reality
219 Inlägg
7 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Älskar din fula snögubbe:D kunde inte gjort den större??

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

529 Inlägg
7 januari 2008
Biltema på Svågertorp  o Bauhaus har stor pakering här I Malmö kan ni har uppsamling om ni ska ner emot Tyskland ju.

Volvo fore life :)

1 752 Inlägg
7 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Älskar din fula snögubbe:D kunde inte gjort den större??

haha jo det hade nog kanske gått om jag jobbat nån timme till på den...tongue Men mammsen hade gjort blåbärspaj så det lockade lite mer då! big_smile

3 390 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
JohanMR850 skrev:
Biltema på Svågertorp  o Bauhaus har stor pakering här I Malmö kan ni har uppsamling om ni ska ner emot Tyskland ju.

Tror du är inne på fel tour hmm

neckwomen_88
8 januari 2008
HAHA big_smile

jag lägger biltema i malmö på minnet ^^

172 Inlägg
8 januari 2008
så ja ... min bil ska snart till lackeraren sen är det bara små finjusteringar kvar ... måste köpa några flaskor pepparspray efter alla hot som man fått från theangel6  hahaha

Kör du först så väntar jag där framme

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 januari 2008
Diabel skrev:
så ja ... min bil ska snart till lackeraren sen är det bara små finjusteringar kvar ... måste köpa några flaskor pepparspray efter alla hot som man fått från theangel6  hahaha

ASGARV...vem hotar vem?!?...du med din förbannade pepparspray:P...köp på dig extra nu:rolleyes:...lär du behöva sen...skratt...har du läst alla sidor här inne nu så du e me på vad vi ska göra o sova...nån har ju ingen pejl på läget här:rolleyes:...roligast va på masskonversationen när Halmstad kom på tal..haha..lol...
Ska hålla mig så långt bort som möjligt från dig som jag bara kan:P....vill ju inte ha den nya pepparspraysdoften som parfym under touren:lol:
Så fick jag ett nytt namn av diabel:"den elaka biltjejen"...hahaha
Senast redigerat av theangel6 (8 januari 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
TyraX skrev:
theangel6 skrev:

Hahaha va fan ska detta betyda då!?big_smile bara för att jag har kört in i 1 stolpe under hela mitt liv som bilförare så ska en få lida fan för det sen..tongue Ajja är väll smällar man får ta! big_smile Men snöpinnarna satt inte ens uppe, utan det var sånna som hade blivitt över för den som ville veta...roll

haha...ska ta en runda i Mantorp och kolla hur många vägpinnar som fattas egentligen:P....konstigt att vägverket dumpade just hos Kalle vägpinnar:rolleyes:

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
8 januari 2008
WeDo skrev:
Här är isf service bilen... Ja, det är min bror som äger den men det spelar väl mindre roll... http://www.garaget.org/?car=42126

Ser dock lite annorlunda ut nu med tonade rutor och stylingnät m.m... Men själv tycker jag det verkar vara en bra idé för det är väl inte så överdrivet många som släpar med sig en massa verktygslådor, universaldelar, bogserlinor m.m

Kan nog bli med nu big_smile Trodde jag skulle ut å köra tåg, men det är veckan efter....

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

Sök