4188
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
8 januari 2008
Kimzza skrev:
WeDo skrev:
Här är isf service bilen... Ja, det är min bror som äger den men det spelar väl mindre roll... http://www.garaget.org/?car=42126

Ser dock lite annorlunda ut nu med tonade rutor och stylingnät m.m... Men själv tycker jag det verkar vara en bra idé för det är väl inte så överdrivet många som släpar med sig en massa verktygslådor, universaldelar, bogserlinor m.m

Kan nog bli med nu big_smile Trodde jag skulle ut å köra tåg, men det är veckan efter....

Gött!big_smile aldrig fel med lite backup..wink Bara en fråga, Ligger inte din bil ute på annons nu??tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
8 januari 2008
se här ja har fått tummen ur röven och börjat lite nu big_smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/45334/226130_lmorxe.jpg
dålig bild framifrån kommer bättre

http://www.garaget.org/gallery/archive/45334/226131_lstnzy.jpg
lite bättre från sidan.. ska komma bättre bilder

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Kimzza skrev:
WeDo skrev:
Här är isf service bilen... Ja, det är min bror som äger den men det spelar väl mindre roll... http://www.garaget.org/?car=42126

Ser dock lite annorlunda ut nu med tonade rutor och stylingnät m.m... Men själv tycker jag det verkar vara en bra idé för det är väl inte så överdrivet många som släpar med sig en massa verktygslådor, universaldelar, bogserlinor m.m

Kan nog bli med nu big_smile Trodde jag skulle ut å köra tåg, men det är veckan efter....

Gött!big_smile aldrig fel med lite backup..wink Bara en fråga, Ligger inte din bil ute på annons nu??tongue

Joo, men han får inte sälja den för mig nu big_smile

Gött att du kan variera med lite bilkörning också Kim tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
8 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Kimzza skrev:
WeDo skrev:

Hehe... JO.. men jag säljer den inte (om jag inte får rätt summa tongue )... får bara massa bytes förslag mot BMW bilar, mest M3 -08 och så lol

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 januari 2008
Tänkte gå in på de olika campingarna vi haft uppe på diskussion..e inne mer på att ta en stuga och e man några stycken så blir det ju billigt när man delar upp kostnaden,men vill veta hur många som kan tänka sig dela stuga????

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 januari 2008
akakaboto skrev:
se här ja har fått tummen ur röven och börjat lite nu big_smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/45334/226130_lmorxe.jpg
dålig bild framifrån kommer bättre

http://www.garaget.org/gallery/archive/45334/226131_lstnzy.jpg
lite bättre från sidan.. ska komma bättre bilder

Ser man på......tongue...blir ju snyggt det där...kanske skulle sätta fart lite jag me:rolleyes:

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 januari 2008
Kimzza skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Kimzza skrev:

Hehe... JO.. men jag säljer den inte (om jag inte får rätt summa tongue )... får bara massa bytes förslag mot BMW bilar, mest M3 -08 och så lol

Då får vi la hoppas ingen erbjuder rätt summa:P...det e ju klart att man säljer den om man blir erbjuden rätt pris....ser ju fram emot att få se bilen som servicebil:P

53 Inlägg
8 januari 2008
theangel6 skrev:
Tänkte gå in på de olika campingarna vi haft uppe på diskussion..e inne mer på att ta en stuga och e man några stycken så blir det ju billigt när man delar upp kostnaden,men vill veta hur många som kan tänka sig dela stuga????

stuga är en smula bättre att bo i,sliper att tänka på att montering så ja hakar på den idè:n

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

526 Inlägg
8 januari 2008
mr_singel skrev:
theangel6 skrev:

stuga är en smula bättre att bo i,sliper att tänka på att montering så ja hakar på den idè:n

Jag är gärna med att hyren en stuga:) blir ju inte dyrt om ve e ett par stycken:) åxå e de jäääävligt trökigt tt montera tält:) JA E MEEEE:D

1 779 Inlägg
8 januari 2008
skriv upp mig på en stuga med big_smile plus passagerare big_smile

3 390 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Kimzza skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Då får vi la hoppas ingen erbjuder rätt summa:P...det e ju klart att man säljer den om man blir erbjuden rätt pris....ser ju fram emot att få se bilen som servicebil:P

hehe... aaa, den kommer bli pimpad tongue  letar efter en orange ljusramp till taket nu smile  Kommer bli den hetaste servicebilen....

Var inne och läste lite på gatbilar också... Dom börjar bli lite skrajja för oss då vissa medlemar skriver t.ex att de hellre kanske åker Garaget´s Tour för att den går en mycket bra toursträcka big_smile hehe... Ryktet sprider sig damer och herrar big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 januari 2008
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
Kimzza skrev:

hehe... aaa, den kommer bli pimpad tongue  letar efter en orange ljusramp till taket nu smile  Kommer bli den hetaste servicebilen....

Var inne och läste lite på gatbilar också... Dom börjar bli lite skrajja för oss då vissa medlemar skriver t.ex att de hellre kanske åker Garaget´s Tour för att den går en mycket bra toursträcka big_smile hehe... Ryktet sprider sig damer och herrar big_smile

Coolt:cool:...då kommer den garanterat synas som servicebil:P.....
Haha...klart de föredrar Garagettouren:P...vi kommer ju synas typ halva Sverige runt:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 januari 2008
så...nu har jag ringt om en ny framrutedekal...ska se om han har tid att plocka in bilen och sätta dit en ny...då nån roar sig på vår parkering att riva sönder min:(

1 779 Inlägg
8 januari 2008
theangel6 skrev:
så...nu har jag ringt om en ny framrutedekal...ska se om han har tid att plocka in bilen och sätta dit en ny...då nån roar sig på vår parkering att riva sönder min:(

jah ar mi framrutedekal liggandes på golvet big_smile "nordicX40kulbben"

2 283 Inlägg
8 januari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

jah ar mi framrutedekal liggandes på golvet big_smile "nordicX40kulbben"

Jag har min med liggandes på golvet: "NordicAudi.com" smile

R.I.P. Michael Jackson!

172 Inlägg
8 januari 2008
theangel6 skrev:
Diabel skrev:
så ja ... min bil ska snart till lackeraren sen är det bara små finjusteringar kvar ... måste köpa några flaskor pepparspray efter alla hot som man fått från theangel6  hahaha

ASGARV...vem hotar vem?!?...du med din förbannade pepparspray:P...köp på dig extra nu:rolleyes:...lär du behöva sen...skratt...har du läst alla sidor här inne nu så du e me på vad vi ska göra o sova...nån har ju ingen pejl på läget här:rolleyes:...roligast va på masskonversationen när Halmstad kom på tal..haha..lol...
Ska hålla mig så långt bort som möjligt från dig som jag bara kan:P....vill ju inte ha den nya pepparspraysdoften som parfym under touren:lol:
Så fick jag ett nytt namn av diabel:"den elaka biltjejen"...hahaha

HAHAH ! vissa jobbar  å sen jobbar dom mycket med sin bil å kan inte läsa en tråd på 105 sidor smile

Kör du först så väntar jag där framme

Camaro The Legend Of Muscle Cars
148 Inlägg
8 januari 2008
hehe 121 mil x 3-6l bensin milen låter fruktansvärt dyrt wink

Your Dream My Reality
219 Inlägg
8 januari 2008
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Coolt:cool:...då kommer den garanterat synas som servicebil:P.....
Haha...klart de föredrar Garagettouren:P...vi kommer ju synas typ halva Sverige runt:P

Fan så fett dom har ju all anledning att oroa sej med alla deras bilar e ju typ sponsor bilar det är iochförsej några av våra med men vi har ju byggt dom själva..tycker det är mer klass på det:D

Wedo har du fått tag på ljusramp för jag kan kolla upp det kännenr några som har bra rabatt på sånt,,

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

3 390 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
kolla vad dom ska ha skadar ju aldrig... fast letar begagnat just nu för dom verkar ligga rätt högt i pris nya... Och den ska ju bara användas i typ 4-5 dagar tongue

3 390 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
Nu fattas det bara en Guide till Gävle

Sök