3904
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Your Dream My Reality
219 Inlägg
9 januari 2008
theangel6 skrev:
Tobbe87 skrev:
theangel6 skrev:
kan ni vara snälla och skriva i vilka övernattningsställen ni ska vara med på så jag vet hur många stugor jag ska boka???I Örebro har jag reserverat 3 stugor vilket innebär för 15 sovplatser...men kan reservera fler då jag berättat det e en tour=)ska kolla betalning att man kan betala på plats så ingen behöver skicka pengar o det blir strul=)priset för stuga per person i Örebro blir ca 210-250 kronor....hihi,att slippa sätta upp tält så detta billigt=)
Så kom igen nu alla som ville vara me på stugor...skriv städerna ni ska va me på stuga...har något hum om var alla åker ifrån men så det inte blir fel=)

Jag vill nog vara med och ha stuga i alla städerna utom halmstad eftersom jag bor där:P....
men i gävle kan jag kolla med ett hotell som vi brukar boka när vi är där upp och kollar på hockey dom är billiga...om ni vill detvillsäga..

Tobbe: 2 platser var det va?du+ passagerare..

Är jag +3tongue

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
Tobbe87 skrev:
theangel6 skrev:
Tobbe87 skrev:

Jag vill nog vara med och ha stuga i alla städerna utom halmstad eftersom jag bor där:P....
men i gävle kan jag kolla med ett hotell som vi brukar boka när vi är där upp och kollar på hockey dom är billiga...om ni vill detvillsäga..

Tobbe: 2 platser var det va?du+ passagerare..

Är jag +3tongue

4 platser?har du full bil på touren:P....ballt

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
Pikey skrev:
Tobbe87 skrev:
theangel6 skrev:
kan ni vara snälla och skriva i vilka övernattningsställen ni ska vara med på så jag vet hur många stugor jag ska boka???I Örebro har jag reserverat 3 stugor vilket innebär för 15 sovplatser...men kan reservera fler då jag berättat det e en tour=)ska kolla betalning att man kan betala på plats så ingen behöver skicka pengar o det blir strul=)priset för stuga per person i Örebro blir ca 210-250 kronor....hihi,att slippa sätta upp tält så detta billigt=)
Så kom igen nu alla som ville vara me på stugor...skriv städerna ni ska va me på stuga...har något hum om var alla åker ifrån men så det inte blir fel=)

Håller med som Tobbe stugor på alla ställen utom Halmstad.

samma fråga te dig då:P...du + en passagerare?..eller fler...haha

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
hm...frågvis e jag idag...camping i Halmstad...var?...eller killarna som bor där nere har plats för oss andra...haha=)

2 283 Inlägg
9 januari 2008
theangel6 skrev:
hm...frågvis e jag idag...camping i Halmstad...var?...eller killarna som bor där nere har plats för oss andra...haha=)

Har ett hyfsat stort hus eller aa inte i Halmstad utan i VÅXTORP big_smile men vårat hus är i samband med vår ICA affär kan ju sova där wink

Tobbe skulle nog fixa det med camping tror jag. Han kände några runtom

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
9 januari 2008
theangel6 skrev:
nu kommer mer info:
Gävle enebergs camping stuga 6 bädd och stuga 4 bädd...där e priset billigt har jag fattat rätt så blir det runt 100 kronor per person!!!!!
Furuviks camping: stuga 4 bädd ca 100 kr/per...safaritält på 6 pers..100kr/pers
Norrköping himmelstalund stuga4 bädd ca 100 kr/per...rum 2 bädd 225kr/per
Jönköping villa björkhagen  stuga 4 bädd  ca 200kr/pers

Fattar inte riktigt tongue

Vi är antingen 3 eller 4 pers och vill ha stuga överallt samt Halmstad (Ändrade mig kan ju inte vara utanför smile )

Vad kostar det i cirka pris? Fattar inte räkningen riktigt + dålig på matte sad

R.I.P. Michael Jackson!

1 163 Inlägg
9 januari 2008
Pikey skrev:
theangel6 skrev:

Har ett hyfsat stort hus eller aa inte i Halmstad utan i VÅXTORP big_smile men vårat hus är i samband med vår ICA affär kan ju sova där wink

Gott, frukosten ingår... big_smile

1 163 Inlägg
9 januari 2008
WeDo skrev:
Kimzza skrev:
JAG vil ha en ljusramp big_smile Är det lagligt å åka och blinka fast man inte varnar för något?? hehe... cool  sen vill jag ha en sån där strålkastare som man kan styra, som poliserna i USA har... och sedan en megafon så man kan härja lite.... tongue

Han har krav.....yikes Kan du inte smyga med någon tågtuta också ?? tongue

Ljusramp/saftblandare är till för att varna folk, tror inte polis blir glad om man använder den för att få uppmärksamhet.
Fast dom har aldrig sagt något till mig... roll

2 283 Inlägg
9 januari 2008
NightCruiser skrev:
Pikey skrev:
theangel6 skrev:

Gott, frukosten ingår... big_smile

Aa om ni vill ha OMPACKETERAT KÖTT!!! Haha nae skojade bara vi packeterar inte ens köttet tongue

Men om några vill så kan ni ju sova hos mig det kvittar tongue

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
Pikey skrev:
theangel6 skrev:
nu kommer mer info:
Gävle enebergs camping stuga 6 bädd och stuga 4 bädd...där e priset billigt har jag fattat rätt så blir det runt 100 kronor per person!!!!!
Furuviks camping: stuga 4 bädd ca 100 kr/per...safaritält på 6 pers..100kr/pers
Norrköping himmelstalund stuga4 bädd ca 100 kr/per...rum 2 bädd 225kr/per
Jönköping villa björkhagen  stuga 4 bädd  ca 200kr/pers

Fattar inte riktigt tongue

Vi är antingen 3 eller 4 pers och vill ha stuga överallt samt Halmstad (Ändrade mig kan ju inte vara utanför smile )

Vad kostar det i cirka pris? Fattar inte räkningen riktigt + dålig på matte sad

det e vad det kostar per person,jag har räknat ut det redan...men man får dela med de andra snällt...hm...det finns ju en som kanske ska ha ett eget rum då han kanske hamnar under andras täcken:P....
Tex. i örebro betalar du för dig 210-250 kr,gävle 100 kr för dig...förstår du nu?

1 779 Inlägg
9 januari 2008
hahah syftar du på mig nu lotta?? tongue haha. tongue men ja lovar ja ska inte hamna under ditt täcke. tongue hehe. :d men jag måste vara i samma stuga med nån kan munhugga med.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

526 Inlägg
9 januari 2008
humm jag är gärna me å delar stuga med någon/några ifrån gävle:) bor ju bara 3 mil från gävle i en villa så ja sover nog hemma under den natten:) men jag e på:D KOSTA VA DE KOSTA VILL... vägrar holla på å strula me tält å sånt skit:)

Hahahah sova i en ica butik skulle vara roligt:P hahha fyyfaaan då lär man upp tidigt:D men de e ju ine långt till fruckosten i alla all:D PAXAR platsen vid ölen ja:)  jaa ni alla knäppa biltokar detta blir nog gött de:D

526 Inlägg
9 januari 2008
akakaboto skrev:
hahah syftar du på mig nu lotta?? tongue haha. tongue men ja lovar ja ska inte hamna under ditt täcke. tongue hehe. :d men jag måste vara i samma stuga med nån kan munhugga med.

Hehehe afan går de inte att munhugga mot lotta då?? big_smile haha de e hon ju ganska bra på på msn i alla fall big_smile hehe kan dela stuga me dig för ja e grummt rapp i käften ibland smile
så ja tycker åxå om att munhugga me folk fast bara så länge de e på skojj stadiet big_smile

1 779 Inlägg
9 januari 2008
TyraX skrev:
akakaboto skrev:

Hehehe afan går de inte att munhugga mot lotta då?? big_smile haha de e hon ju ganska bra på på msn i alla fall big_smile hehe kan dela stuga me dig för ja e grummt rapp i käften ibland smile
så ja tycker åxå om att munhugga me folk fast bara så länge de e på skojj stadiet big_smile

hehe men lottapotta e nog bara kaxig på msn. tongue jaja de ska ju bara vara på skoj nivå tongue

526 Inlägg
9 januari 2008
akakaboto skrev:
TyraX skrev:
akakaboto skrev:

hehe men lottapotta e nog bara kaxig på msn. tongue jaja de ska ju bara vara på skoj nivå tongue

haha jasså du tror att lotta e tystare av sig i verkligheten?? smile de tror fan inte ja big_smile haha jaa skojjnivå ska de bara vara på smile annars så kan de bli dålig stämmning på touren tongue slutar väll med att de blir en ricktig faajt nere i Halmstad när alla har tröttnat på varandra big_smile haha de skulle inte vara så jävla najjs :p

Drop Shop
926 Inlägg
9 januari 2008
Pikey skrev:
Har en fråga, när ungefär brukar ni ta ut era bilar för sommar-halvåret?

påsk!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
TyraX skrev:
akakaboto skrev:
TyraX skrev:

haha jasså du tror att lotta e tystare av sig i verkligheten?? smile de tror fan inte ja big_smile haha jaa skojjnivå ska de bara vara på smile annars så kan de bli dålig stämmning på touren tongue slutar väll med att de blir en ricktig faajt nere i Halmstad när alla har tröttnat på varandra big_smile haha de skulle inte vara så jävla najjs :p

haha...e likadan i verkligheten om inte värre:P.....klart att du får dela stuga med mig men inte under samma täcke:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
fått mail av Örebros camping...5 bädds stugor för 975 kr...det blir 195 kr/pers...nu är det hur många stugor...3 e reserverade,men jag har frågat hur många stugor de har=)

1 779 Inlägg
9 januari 2008
theangel6 skrev:
fått mail av Örebros camping...5 bädds stugor för 975 kr...det blir 195 kr/pers...nu är det hur många stugor...3 e reserverade,men jag har frågat hur många stugor de har=)

mm fem bäddar sen finns de väl en soffa med? tongue hehe. big_smile bara å ta med madrass big_smile

526 Inlägg
9 januari 2008
theangel6 skrev:
TyraX skrev:
akakaboto skrev:

haha...e likadan i verkligheten om inte värre:P.....klart att du får dela stuga med mig men inte under samma täcke:P

haha nej de e ingen risk att vi skulle hamna under samma täcke hoppas jag smile hehe skulle vara bra att veta vilka som skulle kunna tänka sig att dela stuga med en norrlänning tongue
jahaja lotta lilla big_smile du e värre i värkligheten du smile kommer knappt våga säga hej åt dig ju big_smile men vafaan dedär ordnar väll sig troligen smile

Sök