2759
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

53 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
ooooja.. vet du om de finns tv i stugorna?? isf måste j nån ta med guitar hero tongue

japp det ska finnas tv...x-box eller playstation?...har dansmatta för playstation...kan vi skutta runt på:P

hehe ja men de splar ju ingen roll.. men bara de e nån som har. tongue vill köpa de men vet int om de blir innan touren.

då kanske man skulle köpa ett nintendo wii ock guitar hero3

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
ooooja.. vet du om de finns tv i stugorna?? isf måste j nån ta med guitar hero tongue

japp det ska finnas tv...x-box eller playstation?...har dansmatta för playstation...kan vi skutta runt på:P

hehe ja men de splar ju ingen roll.. men bara de e nån som har. tongue vill köpa de men vet int om de blir innan touren.

Kan ta med xbox 360 2st gitarrer och 5st guitarr hero spel big_smile

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Då Är Jag Med Här Grabbar Och Tjejer !!!!!!!!!! :d:d:d:d

Johan Lindgren

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:

jag har GH3 på playstation2:D jag vill att det ska bli juli nu så vi kan åka snart......längtar enormt mkt...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

3 390 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
Kimzza skrev:
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

Ta med dig projektor och duken med ! big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
WeDo skrev:
Kimzza skrev:
akakaboto skrev:

Bilar Brudar och Bärs:D behövs det nått mer på touren??

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Blir underbart big_smile jag fyller ju 18 2 augusti så jag är kvar i tylösand där nere ett bra tag efter blir nog att åka hem 3 uagusti.. sen ska jag fira min födelsedag rejält ! big_smile

(polare kommer köra vectran på touren)
Senast redigerat av Lindgren_ (10 januari 2008)

Johan Lindgren

53 Inlägg
10 januari 2008
WeDo skrev:
Kimzza skrev:
akakaboto skrev:

då kan vi ju bygga en drivethru bio på campingen.

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Moahaha det är ljud på g nu så jag kan hålla er vakna smile

Det består av.. smile

4st kicker l5 10"
2 optimabatterier
2 st kicker zx750.2 steg
1 st kicker zx500.4 steg
och ltie alla möjliga högtalare och kablar till skiten smile

Sen även sugen på nån mer dvdskärm 1 räcker ju inte tongue

Johan Lindgren

53 Inlägg
10 januari 2008
juliet skrev:
jag och hans om ska åka med mig håller på att starta ett stylingföretag på internet. får se om det är klart till sommaren, men förhoppnisvis är det det!

va nice hoppas det går bra det finns ju många företag inom styling,ska han sälja multimedia och ljud med?om han öppnar butiken skick mig adressen så man kan kolla in den..smile

1 752 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
fan va nice detta låter big_smile lottapotta å kalleponken e fina människor som fixar lite åt oss big_smile

Mahaha ja det kommer inte bli billigt för er o gengälda det där ska ni veta! wink cool

Lingren_
Fan vad gött o ha med dej!!big_smile ska bli sjukligt roligt o få se din bil på väldigt nära håll i sommar!big_smile

Haha o sen en liten off topic fråga med:P Hur bra är alla på Guitar Hero igentligen!?big_smile så man vet om man måste ligga i hårdträning eller inte till sommarn:D

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
fan va nice detta låter big_smile lottapotta å kalleponken e fina människor som fixar lite åt oss big_smile

Mahaha ja det kommer inte bli billigt för er o gengälda det där ska ni veta! wink cool

Lingren_
Fan vad gött o ha med dej!!big_smile ska bli sjukligt roligt o få se din bil på väldigt nära håll i sommar!big_smile

Haha o sen en liten off topic fråga med:P Hur bra är alla på Guitar Hero igentligen!?big_smile så man vet om man måste ligga i hårdträning eller inte till sommarn:D

har precis börjat lira på hard på guitar hero 3 nu:D

3 390 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

Lingren_

Säg som det är, Du gör inget annat på dagarna än GH.... Det där är bara en ursäkt ifall det skulle skita sig big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
10 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

Lingren_

har spelat de 1gång. så ja e ju kung. hahaha. tongue nä får bli att köpa de å hård träna här med big_smile hehehe. tongue men de e ju så jävla kul. blev helt såld när ja testade de.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 644 Inlägg
10 januari 2008
alla kan ju ta med comradio med så man kan sitta och snacka i bilarna när man åker smile
Senast redigerat av Lindgren_ (10 januari 2008)

Johan Lindgren

1 779 Inlägg
10 januari 2008
Lindgren_ skrev:
alla kan ju ta med comradio med så man kan sitta och snacka i bilarna när man åker smile

hh aah de har vi som förslag till. smile hade vart sjukt kul. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
akakaboto skrev:
Lindgren_ skrev:

det hade varit skoj som fan och bra med om man skulle komma på efterkälken är ju ganska lätt till..

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Tobbe87 skrev:
akakaboto skrev:
Lindgren_ skrev:

det hade varit skoj som fan och bra med om man skulle komma på efterkälken är ju ganska lätt till..

Hehe jag har ett par ligger hemma nånstans tror jag smile

Det går ju gå in på samma kanal oavsett märke på dom smile

Johan Lindgren

Your Dream My Reality
219 Inlägg
10 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Tobbe87 skrev:
akakaboto skrev:

aa visst gör det det har 6st här hemma:D bar när man e på träffar och så

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Lindgren_ skrev:
Tobbe87 skrev:

aa visst gör det det har 6st här hemma:D bar när man e på träffar och så

hehe okej big_smile Jag har ju en eller 2 för det är rätt bra när man är med i norrköpings streetrace crew wink

Johan Lindgren

Sök