Skulle inte vi seriöst bilintresserade (kanske inte epaligan och sladda-bland-folket idioterna) kunna träffas någon annanstans istället för mässan. Personligen tycker jag det är en riktigt tråkig yta att träffas på. Alldeles för öppet så att in- och ut-åkande kommer fyra i bredd in på parkeringen, samtidigt som en 740 kommer på okontrollerat ställ åt motsatt håll. Jag bor i närheten av m-berg´s köpcentrum och där är det alldeles underbart att träffas. Det är stora parkeringar, mer avlånga sådana och sen är det mycket bättre och trevligare belysning. Som en del redan fattat så menar jag bla blomsterlandet. Jag vet sen tidigare att folk har börnat och kört allmänt illa där men det är därför jag frågar om de lite seriösare kan ses där. Då borde vi väl slippa idiot-körningarna? Eller?
Skulle gärna se Örebros nätter fyllas med lite mer organiserade träffar. Låt er inspireras av bla japans nätter, fast and the furious och som jag tycker, Malmös träffar. Dom är organiserade! och trevliga!
Hoppas fler vill satsa och göra en förändring till sommaren!
Vi ses ikväll!
Jag tänkte även filma lite ikväll! Så det blir ett litet klipp i nästa veckas avsnitt av DDESIGN TV
MVH. Fredrik
Senast redigerat av DDESIGN (4 april 2009)
DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet