Spring meet verkar inte ha en tråd så jag skriver lite här. Hur är upplägget för den träffen? Jag har inte varit på någon tidigare. Vilken tid? Vilka klasser finns? Hur är det "runt-i-kring", finns det försäljning av mat, dryck, snask osv?
Spring meet verkar inte ha en tråd så jag skriver lite här. Hur är upplägget för den träffen? Jag har inte varit på någon tidigare. Vilken tid? Vilka klasser finns? Hur är det "runt-i-kring", finns det försäljning av mat, dryck, snask osv?
för att ta upp lite info .. örebrospringmeet är en träff för jänkebilar å hojar har gått av stapelnt 2 gånger tidigare tror ja iallafall engång .. de kommer attt finnas lite knallare som sälger grejer å sen finns de korv å hamburgare att köpa .. kommer även vara lite uppvisningar å prisutdelning mm gå in på .. www.orebrospringmeet.se och kolla
Jag dyker upp ikväll, förhoppningsvis får man köra någon annans bil =/ Någon som vill ha en fyllechaffis till sin roliga bil? Gärna trimmat, hör av er! ;D
Glider väl ut en sväng och kollar läget. Fast det egentligen vill jag väl lägga mig under täcket fram tills alla grejer man beställt och köpt sitter på skodan.