Tackar alla som kom igår för att hedra Viinikka, det var väldigt fin igår. Tack även till polisen som kom och visade sin respekt igår, som var med och hjälpte till under räddningsaktionen. Tommie Viinikka vi kommer sakna dej. Tankarna går till familj,släkt och vänner. Krya på dej Rylander.
Passar på att tacka folket med som hedrade Tommie .. och tackar för dom som la en tanke åt mig med.. Vila i frid de som omkom
På fredag den 6 så kommer jag åka ut till mässan och ta användarnamn på alla som vill komma in på sidan, så ni som vill vara med kan komma ner dit till kl 22. Detta sker personligt. Mvh Unknown Örebro
Synd att så många A-traktor raggare förstör för oss andra me att hålla på och "bränna" gummi så att polisen kommer.. Samtidigt som "NI" håller på och sprutar sten..
Va ju en klämig kommentar man fick.."Ni me era dyra bilar behöver ju inte vara här..Alla vet ju att på ÖrebroMässan där sladdar "ALLA" Där kan ja tuvär inte hålla me..Finns faktisk dom som åker ditt för att umgås och prata bilar och inte sladdar som "idioter"
Synd att så många A-traktor raggare förstör för oss andra me att hålla på och "bränna" gummi så att polisen kommer.. Samtidigt som "NI" håller på och sprutar sten..
Va ju en klämig kommentar man fick.."Ni me era dyra bilar behöver ju inte vara här..Alla vet ju att på ÖrebroMässan där sladdar "ALLA" Där kan ja tuvär inte hålla me..Finns faktisk dom som åker ditt för att umgås och prata bilar och inte sladdar som "idioter"
Jag håller mä dig, det var ju inga som sladda där från början, det var ju mest att alla stod & snacka. och även fast våran bil inte är perfekt så vill vi helst inte ha ännu mera repor på den. Så man flyttar sig ju helst när "dom" hålls och sladdar & grejjar! Och de leder väll te att fler och fler "dyra" bilar inte vill vara där alls .