Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

J-P-R DO IT LOW STYLE
6 december 2007 · 1 342 Inlägg

Mechanimal skrev:

saablejon skrev:

Haha ja ok då, klart jag hänkar på! big_smile Hornen ska vässas! Måste fan lägga upp en bild på sig själv så folk fattar vad vi menar med "horn i ansiktet" big_smile

Eller så får de veta det den hårda vägen wink

Haha, ja de får nog reda på det "the hard way", the old days, the all or nothin' days! big_smile
Lite offtopic, en Evo IV? Kanske skaffa? Ber om ursäkt för off-topic, förlåt mig Chrizz, trådskapare, alla.

Har du fortfarande inte bestämt vinterbil ? Skulle du inte köpa en Supra Mk2 ? wink

Förra helgen höll jag på med syrrans bil, jävla huyndai skit, var och checkade läget men verkade ju inte vara så värst med bilar någonstans så valde sängen och en bra film istället.

Men om någon är seriös på att styra upp något är jag inte den som bangar. Och jag hjälper gärna till också om det behövs.

Ska bara tvätta fälgarna på insidan på Caddyn så jag blir av med all lera, det skapar en sjuk obalans, nästan så man får skaffa njurbälte ;D

rallycrosstjej22
6 december 2007 · 363 Inlägg

haha va ju tvungen o se om jag hade några muskler ju:P har mna inte kul får man se till att man har det:P var inga problem med bilen iaf:)

She Devil
Lozinmust "Unloaded"
6 december 2007 · 1 557 Inlägg

J-P-R skrev:

Mechanimal skrev:

Eller så får de veta det den hårda vägen wink

Haha, ja de får nog reda på det "the hard way", the old days, the all or nothin' days! big_smile
Lite offtopic, en Evo IV? Kanske skaffa? Ber om ursäkt för off-topic, förlåt mig Chrizz, trådskapare, alla.

Har du fortfarande inte bestämt vinterbil ? Skulle du inte köpa en Supra Mk2 ? wink

Förra helgen höll jag på med syrrans bil, jävla huyndai skit, var och checkade läget men verkade ju inte vara så värst med bilar någonstans så valde sängen och en bra film istället.

Men om någon är seriös på att styra upp något är jag inte den som bangar. Och jag hjälper gärna till också om det behövs.

Ska bara tvätta fälgarna på insidan på Caddyn så jag blir av med all lera, det skapar en sjuk obalans, nästan så man får skaffa njurbälte ;D

Låt oss säga såhär: Jag vill ha en ny bil en gång i veckan, ca. Just nu vill jag ha en Toyota Corolla GT-S(AE86), sedan(usa-modell?). Så lita inte på något jag säger om vad jag vill ha, för det kommer nog att vara något helt annat om en vecka big_smile haha. Den dagen jag har pengar på fickan så kommer det bli impulsköp deluxe, sen får det bli den bil det blir tongue



Jag kör gärna kon-driving med los Saabos. Synd att den inte är "deathproof" big_smile

Senast redigerat av Mechanimal (6 december 2007)

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
SaabLejon ÖSM #1 -08
6 december 2007 · 484 Inlägg

rallycrosstjej22 skrev:
haha va ju tvungen o se om jag hade några muskler ju:P
har mna inte kul får man se till att man har det:P

Vad kom du fram till då big_smile

Absolut !!

Mechanimal skrev:
Låt oss säga såhär: Jag vill ha en ny bil en gång i veckan, ca...


...Jag kör gärna kon-driving med los Saabos. Synd att den inte är "deathproof" big_smile

Låter hårt, trodde du iaf var ganska nöjd med saaben.

"deathproof" En saab är väl ändå aldrig deathproof lol
Läste nåt om dubbfritt, använder du mönstrade däck nu wink

Senast redigerat av SaabLejon (6 december 2007)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
J-P-R DO IT LOW STYLE
6 december 2007 · 1 342 Inlägg

Mechanimal skrev:

J-P-R skrev:

Mechanimal skrev:

Haha, ja de får nog reda på det "the hard way", the old days, the all or nothin' days! big_smile
Lite offtopic, en Evo IV? Kanske skaffa? Ber om ursäkt för off-topic, förlåt mig Chrizz, trådskapare, alla.

Har du fortfarande inte bestämt vinterbil ? Skulle du inte köpa en Supra Mk2 ? wink

Förra helgen höll jag på med syrrans bil, jävla huyndai skit, var och checkade läget men verkade ju inte vara så värst med bilar någonstans så valde sängen och en bra film istället.

Men om någon är seriös på att styra upp något är jag inte den som bangar. Och jag hjälper gärna till också om det behövs.

Ska bara tvätta fälgarna på insidan på Caddyn så jag blir av med all lera, det skapar en sjuk obalans, nästan så man får skaffa njurbälte ;D

Låt oss säga såhär: Jag vill ha en ny bil en gång i veckan, ca. Just nu vill jag ha en Toyota Corolla GT-S(AE86), sedan(usa-modell?). Så lita inte på något jag säger om vad jag vill ha, för det kommer nog att vara något helt annat om en vecka big_smile haha. Den dagen jag har pengar på fickan så kommer det bli impulsköp deluxe, sen får det bli den bil det blir tongue



Jag kör gärna kon-driving med los Saabos. Synd att den inte är "deathproof" big_smile

Vet exakt hur det är. Ett tag försökte jag förverkliga alla "drömmar" som jag hade råd med, fungerade ju ett tag men impulsköp är sällan en lyckad affär..


Äh gasa till det rasar, det är väl då det roliga börjar ? Varför köper man annars en Saab lixom wink

Fika på Gröna Grodan imorn vid 20:00 för dem som är intresserade. Snacka lite bilar och allt annat skit smile

John87 Stolt Volvoägare
6 december 2007 · 4 913 Inlägg

J-P-R skrev:
Fika på Gröna Grodan imorn vid 20:00 för dem som är intresserade. Snacka lite bilar och allt annat skit smile

Jobbar hmm

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Lozinmust "Unloaded"
6 december 2007 · 1 557 Inlägg

SaabLejon skrev:

rallycrosstjej22 skrev:
haha va ju tvungen o se om jag hade några muskler ju:P
har mna inte kul får man se till att man har det:P

Vad kom du fram till då big_smile

Absolut !!

Mechanimal skrev:
Låt oss säga såhär: Jag vill ha en ny bil en gång i veckan, ca...


...Jag kör gärna kon-driving med los Saabos. Synd att den inte är "deathproof" big_smile

Låter hårt, trodde du iaf var ganska nöjd med saaben.

"deathproof" En saab är väl ändå aldrig deathproof lol
Läste nåt om dubbfritt, använder du mönstrade däck nu wink

Saaben är kul när motorn är varm(läs: inte kallstartad) och när sommaren är här. Dvs inte nu ;/ Men klart jag är nöjd med den annars, bra kraft för en 2.0a samt riktigt skön att åka/köra i!

Och ja, nu har jag mönstrade däck big_smile Rätt fräscha Michelin Maxi Ice, de funkar riktigt bra i det här wannabe-vintervädret =P

Men bakhjulsdrivet ligger mig nog alltid varmast om hjärtat. Kan inte uttala mig om 4wd pga att jag aldrig kört en sådan, men de är nog också kul smile

Skulle jättegärna kommit på fikat om man inte jobbade. Kväll och natt. Crap ;/ Men nånting måste ju betala bensinen..

"When innovation meets passion!"
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
rallycrosstjej22
7 december 2007 · 363 Inlägg

SaabLejon skrev:

rallycrosstjej22 skrev:
haha va ju tvungen o se om jag hade några muskler ju:P
har mna inte kul får man se till att man har det:P

Vad kom du fram till då big_smile

Absolut !!

Mechanimal skrev:
Låt oss säga såhär: Jag vill ha en ny bil en gång i veckan, ca...


...Jag kör gärna kon-driving med los Saabos. Synd att den inte är "deathproof" big_smile

Låter hårt, trodde du iaf var ganska nöjd med saaben.

"deathproof" En saab är väl ändå aldrig deathproof lol
Läste nåt om dubbfritt, använder du mönstrade däck nu wink

kom fram till att ja har nog ganskamycket muskler:P rulla han en bit ju hehe

She Devil
SaabLejon ÖSM #1 -08
7 december 2007 · 484 Inlägg

John87 skrev:

J-P-R skrev:
Fika på Gröna Grodan imorn vid 20:00 för dem som är intresserade. Snacka lite bilar och allt annat skit smile

Jobbar hmm

Blir nog fler ggr.
Kaffe ikväll blir finfint J-P-R

rallycrosstjej22 skrev:
kom fram till att ja har nog ganskamycket muskler:P rulla han en bit ju hehe

Nästan tidtagning som gäller när du puttar bilar också då, liksom i rallycross wink

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
John87 Stolt Volvoägare
7 december 2007 · 4 913 Inlägg

rallycrosstjej22 skrev:
kom fram till att ja har nog ganskamycket muskler:P rulla han en bit ju hehe

Jaa.. Vi stog där en bit bort och tittade på när ni puttade bilen en bit.
Tänkte "vad fan håller dom på med?!" lol

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
nicx FREAK !
7 december 2007 · 250 Inlägg

tja grabbar och tjejer jag är muppen som hängde med jpr till gröna grodan om nån undrar smile

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen
SaabLejon ÖSM #1 -08
8 december 2007 · 484 Inlägg

nicx skrev:
tja grabbar och tjejer jag är muppen som hängde med jpr till gröna grodan om nån undrar smile

Hej muppen

Kul att träffas och ta en fika med er som dök upp.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
J-P-R DO IT LOW STYLE
8 december 2007 · 1 342 Inlägg

Ja det var ju trevligt för att vara första gången. Kul att så många kunde dyka upp. smile

Fighter_87 Ö.S.M-CREW
8 december 2007 · 305 Inlägg

ändrar tråden nu till: Örebro-Tråden.

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
Fredrik-79
8 december 2007 · 2 164 Inlägg

Kul att träffas.
Blir nog lika bra ikväll eller vad säger ni??

MVH

f

Saab 9-5 SE (2001)
rallycrosstjej22
8 december 2007 · 363 Inlägg

John87 skrev:

rallycrosstjej22 skrev:
kom fram till att ja har nog ganskamycket muskler:P rulla han en bit ju hehe

Jaa.. Vi stog där en bit bort och tittade på när ni puttade bilen en bit.
Tänkte "vad fan håller dom på med?!" lol

ja men vi kände oss lite uttråkade så vad gör man:) kul hade vi iaf:P

She Devil
jocke89
8 december 2007 · 24 Inlägg

det var roligt å hoppa i den "lilla" vattenpölen också big_smile

Lozinmust "Unloaded"
9 december 2007 · 1 557 Inlägg

Konkörning for the win säger jag bara! big_smile Hornen är vässade utav bara fan =P Bara så att ni vet. Väntar ivrigt på nästa "get-2-gether"!

"When innovation meets passion!"
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
nicx FREAK !
9 december 2007 · 250 Inlägg

Mechanimal skrev:
Konkörning for the win säger jag bara! big_smile Hornen är vässade utav bara fan =P Bara så att ni vet. Väntar ivrigt på nästa "get-2-gether"!

måste få säga att din bil låter underbart wink

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen
J-P-R DO IT LOW STYLE
9 december 2007 · 1 342 Inlägg

Hehe konkörning utan koner var ju helt klart en lyckad idé, dessutom smidigt då man behöver förflytta sig snabbt.

Tack SaabLejon för planeringen av våra "banor" och tack till alla er som körde och bjöd på lite uppvisning.

Jag hoppas det var kul att titta på när jag körde, allt eller inget är det som gäller big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang