2639
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

186 Inlägg
21 augusti 2008
man kanske borde hänga på evo fronten å dra ut me mitsubishin då? tongue

34 Inlägg
21 augusti 2008
_Kekke_ skrev:
COOP Lillån känns nja, är det inte lite väl trångt och guppigt på den parkeringen? + Dessutom bommad nattetid, eller dom kanske tog bort dom bommarna i början på -90talet?tongue

Problemet med busandet på t.ex mässan är väl kanske egentligen inte själva busandet, utan nedskräpningen. som jpr skrev ser det ibland ut som ett slagfält på parkeringen med sönderburnade däck slängda till höger och vänster. Ni som slänger däck där, vad skulle ni säga om någon ställde sig och burnade på er garageuppfart för att sedan dumpa de slutkörda däcken i er rabatt? Inte så kul va... Men det är väl dumt att gnälla för mycket när man inte är perfekt själv smile Nä ta det lugnt alla så ses vi ute på vägarna wink

ps, finns du här du ford ägare som jag drog upp ur diket med jeepen igår kväll utanför forema bil i marieberg? smile

Här är jag wink tack för liften smile

42 Inlägg
22 augusti 2008
tjenare.. Händer de någe kul i örebro i kväll?

191 Inlägg
22 augusti 2008
Lika dött som alltid i örebro eller?

597 Inlägg
22 augusti 2008
Något kul måste vi nog hitta på:) några som vet något kul att göra???

#silence i kill you#

236 Inlägg
22 augusti 2008
I kväll är det väl inte så dött i stan smile

236 Inlägg
22 augusti 2008
Fick se hur klockan va när jag skickade inlägget smile
på sekunden!!!

236 Inlägg
22 augusti 2008
Nu vart det på sekunden igen, fast 2min senare.. lol

Volvoskadad
6 017 Inlägg
22 augusti 2008
SuperNova skrev:
Nu vart det på sekunden igen, fast 2min senare.. lol

haha du har inte mycket för dej ser jag tongue

Jonas

3 390 Inlägg
22 augusti 2008
Vi syns där ute imorrn kväll iaf hopas jag smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

236 Inlägg
22 augusti 2008
WeDo skrev:
Vi syns där ute imorrn kväll iaf hopas jag smile

Ja om vädret vill så..
Nej jag har inte så mycke att göra just nu big_smile

Stålmannen
465 Inlägg
22 augusti 2008
Undra om man ska ut med S4:an en sväng snart kanske?
Senast redigerat av Master_J (22 augusti 2008)

3 390 Inlägg
23 augusti 2008
Dyker väl in om en timma... Syns vid mässan pojkar och flickor smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Bäst i värla
150 Inlägg
24 augusti 2008
Var förvånansvärt mycket bilar ute idag!smile ganska lugnt på mässan också, men var några som inte kunde hålla sig.

FREAK !
250 Inlägg
24 augusti 2008
tckalla som hjälpte till med blockaden jag föreslår  att vi gör samma sak näsa helg så kanske folk lär sig

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 augusti 2008
nicx skrev:
tckalla som hjälpte till med blockaden jag föreslår  att vi gör samma sak näsa helg så kanske folk lär sig

Jo, jag ställer mig utan problem igen. Nu kunde man röra sig mellan bilarna utan att vara orolig för bilar i full fart.
Så ett stort tack till alla er som visade att det går att sköta sig och uppföra vuxet.

Sen måste jag tyvärr klaga lite också. Var på mässan vid 03 tiden igår, och möts av att det ligger burkar, flaskor och skräp vid alla ställen där bilar stått. Varför gör ni så?
Det tar inte många sekunder att lägga tillbaka skräpet i bilen om det nu inte finns en soptunna, oftast jag ju ändå något nytt hämtas.

Så snälla, visa att vi kan sköta oss. För ju bättre vi sköter oss, desto snällare är polisen mot oss.

Mvh//Micke

Galen!
723 Inlägg
24 augusti 2008
lite smått irreterad blev jag på killen med epa som körde gärnet förbi oss när vi stod längs en raka i örebro inatt.
allvarligt för er som är 18 år eller 16 och kör ett fordon. tänk lite innan ni ska styla för polarna. tänk på vad som kan hända. om ni nu är skit duktiga på att köra så kan ni fortfarande inte kontrolera om nån annan springer ut framför eller om ni får ett jobbigt möte när ni leker. kolla läget först och tänk lite säkerhet!

allal är ju nybörjare från början men det hindrar ju inte att man tänker lite framåt!
Mvh Mats
Senast redigerat av Griffin (24 augusti 2008)

Med.lem
3 759 Inlägg
24 augusti 2008
nicx skrev:

Vad hade ni gjort?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 augusti 2008
Mr_EmCom skrev:
nicx skrev:

Vad hade ni gjort?

Parkerade bilar till ett farthinder mellan den främre och bakre delen av mässan, så de som skulle igenom behövde sänka farten rejält.

Bäst i värla
150 Inlägg
24 augusti 2008
sirmiro skrev:
Mr_EmCom skrev:
nicx skrev:

Vad hade ni gjort?

Parkerade bilar till ett farthinder mellan den främre och bakre delen av mässan, så de som skulle igenom behövde sänka farten rejält.

Ja, det var j*vligt effektivt, sen när det springer folk kors och tvärs som nackade hönor gör det bara ännu effektivare!

Sök