Kanske inte märkligt men ändå, Jörgen skriver en välkomponerad text och medlemmarna applåderar i takt. Inte sådär direkt första gången, men likt förbaskat sladdas det bara dagar senare i kalendern, när det närmat sig helg och lördagskostymen med följande mentalitet kommit fram - "jag är världens bästa bilförare" och "Kankkunen släng dig i väggen för här kommer jag".
Kunde inte bry mig mindre om de som till synes försöker köra ihjäl sina baksätes passagerare i vad som inte ser ut att vara annat en orgie i rattrörelser av blinda. Dessvärre förstör det ju som tusen ggr tidigare sagts för de motorintresserade, dem som vill kunna träffas och utbyta ord/kunskap inom motor/teknik.
Bukt med problemet, knappast troligt så länge inte farbror blå står med bil och konstant bevakning. Ska det behöva vara så, egentligen inte.
Samtidigt som personer som kastar ratt under helgen förbannar detsamma, dyker ideligen liknande frågor upp... bästa vinterbil och oftast såklart rwd för lekandets skull, beteendet detsamma som förbannas av många.
Ett ekorrens hjul skulle man kunna sammanfatta det som. Kunde inte bry mig mindre om det inte vore för att det förstör för motorintresserade som sagt.
// Mvh
Senast redigerat av SaabLejon (10 september 2008)
R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17